• Welcome to World Of Potter


    Welkom op de meest magische plek voor ons Muggles: ons eigen Hogwarts. Hier kunnen wij eindelijk de magische lessen te volgen, Peeves raadsels op te lossen en te zeuren over de stapel huiswerk voor Toverdranken. Als je eenmaal gesorteerd ben moet je natuurlijk wel House Points behalen door middel van huiswerk. Je word beoordeeld op je originaliteit en kennis. Pas op dat je genoeg eet en drinkt, anders moet je naar de ziekenzaal! Op de normale eettijden is er gratis eten te vinden in de Great Hall. Je kan zelfs op zoek naar je eigen Ron en Hermoine door middel van RPG. Geniet van de meest geavanceerde RPG wereld en de beste vorm van huiswerk. I'd say: welcome home.


    Q-leden op World Of Potter
    De WOP namen zijn alleen met voor- en achternaam neergezet, anders pakt de zoekmachine hem niet.

    Gryffindor
    Debbaut --- Nick Debbaut
    Nundu --- Farys Peverell
    Lockhart --- Femke Quidditch

    Hufflepuff
    RegionalAtBest--- Frey Sionnach
    Frodo --- Elisabeth Austin
    Bellamy_Blake --- Jemima Diggory
    Aelin_Ashryver --- Aelin Galathynius

    Slytherin
    Meixue--- Adsel Maladroit
    Slytherin ---- Evangeline Morsmordre
    Raisei --- Odin Salazana
    Horsemen --- Marie Ang
    Crewbie --- June Black
    UnpredictabIe --- Quinn Eaves
    ProngsPotter --- Aderyn Dufort
    The100 --- Jake Devon

    Ravenclaw
    Lilly_Potter --- Feline Potter
    Hedone --- Mare Hedone
    Clowder --- Lucca Kwon
    Tuena --- Leia Marie
    Sulit --- Talia Parker
    Morticia --- Morticia Origliasso.
    MendesxMalfoy --- Maud Malfoy

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 11:19 ]

    Slytherin > Jake Devon (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 22:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alleen wel vervelend dat ze met 11 beginnen xd
    Mijn Jake is 17 :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OOOOH wat geweldig. Ik heb nu al moeite met een naam verzinnen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben actually heel serieus Transfiguration huiswerk aan het doen. Waarom kan ik deze motivatie niet opbrengen voor normaal huiswerk?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dumbly_dorr -> Sulit


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis