• Welcome to Storybrooke


    Praattopic Rollentopic Speeltopic
    Door een nieuwe vloek belanden zeer verschillende personages in Storybrooke, dit keer namelijk niet alleen uit die enchanted forest, maar uit alle werelden waarvan wij geloven dat ze alleen in sprookjes bestaan. Helaas is er deze keer geen Redster, geboren en opgegroeid om de vloek te verbreken en iedereen te bevrijden van de vloek. De personages zullen het zelf moeten uitzoeken, of helpt de mysterieuze Benefactor een handje?


    A L L things truly wicked start from innocence.


    Invullijstje:
    Naam: [ Dit is de naam die je in Storybrooke gebruikt]
    Echte personage: [ Dit is de naam van de character die je voorheen was]
    Leeftijd:
    Baan: [Dit is het werk wat je in Storybrooke doet]
    FC/ uiterlijk: [ Een foto voldoet al in principe]
    Innerlijk:
    Belangrijk item: [ Zie info]
    Relaties:
    Motivatie: [ Je geeft een motivatie door wanneer jij als extra diegene wilt zijn die de vloek heeft veroorzaakt, de Benefactor of een hand hebt geholpen in het veroorzaken van de vloek]
    Extra:

    Rules
    • Alle huisregels van Q gelden ook voor deze RPG
    • Geen Mary sue’s/Gary Stues
    • Ruzie IC mag, ruzie OOC is niet toegestaan in deze RPG
    •Maximaal twee rollen per persoon
    •Houdt mannen en vrouwen graag gelijk
    •Minimaal 250 woorden per post.
    Rollen:
    Mannen
    NAAM – FANDOM – USER - PAGINA
    Mischief - Teenwolf - Mieczyslaw - Pagina 5 (Stiles)
    Johnathan Jackson - DC - HalfBloodPrince - Pagina 1 (John Constantine)
    Peter Hale - Disney - Holly - Pagina 6 (Peter Pan)
    Graham Humbert - Disney/ OUAT - Choctaw - Pagina 5 (Huntsman/ Graham)
    Maciver Hood - Arrow - DarkOne - Pagina 4 (Oliver Queen)
    Aidan Cassidy - Harry Potter - PeterMaximoff - Pagina 5 ( Seamus Finnigan)

    Vrouwen
    NAAM – FANDOM – USER – PAGINA
    Reyna Howell – Disney – Granian - Pagina 3 (Red Riding Hood)
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Lucy Julia Williams - Arrow - Grimmlove - Pagina 5 ( Thea Queen)
    Naya Larsson - The 100 - Trishanakru - Pagina 7 (Lexa kom Trikru)
    Lilly Rae Galen - Wonderland - MissBurton - Pagina 5 (Alice)
    Odi Braveheart - Narnia - JoSnape - Pagina 5 (Lucy Pevensie)
    Matoaka Rolfe - Disney - Clowder - pagina 4 (Pocahontas)



    A L L • M A G I C • C O M E S • W I T H • A • P R I C E.

    De Vloek en andere informatie:
    Lees dit AUB door

    De Vloek is veroorzaakt door iemand met zijn eigen motieven. Dit personage kan zijn of haar vroegere zelf herinneren en zorgt ervoor dat het in Storybrooke loopt zoals hij of zij het wilt. Als het erop lijkt dat iemand zijn vroegere zelf lijkt te herinneren, grijpt deze persoon in. Maar deze persoon weet niet wie de Benefactor is tenzij deze Benefactor zich bekend geeft of iemand ontdekt het. In Storybrooke staat de tijd voor 10 jaar al stil door de vloek. Niemand wilt Storybrooke ook echt verlaten. Hoewel alles normaal lijkt, zijn er altijd sporen van magie te vinden in Storybrooke. De vloek valt te verbreken. Alles is omkeerbaar door een kus uit ware liefde. Maar je kunt je herinneren en je eventuele krachten terug krijgen door het item aan te raken dat in je vorig leven heel belangrijk voor je is geweest. Dit mag absoluut geen persoon zijn. De Benefactor valt te vergelijken met Repelsteeltje uit de serie. Dit personage handelt uit zijn eigen belangen en doet wat hem of haar bevalt. Dit personage weet wel wie de vloek heeft veroorzaakt. Alleen zijn of haar eerste actie wordt bepaald door mij. Mijn character krijgt een geheugendrankje van de Benefactor. Hierdoor behoud ik de controle dat het geen Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd wordt maar een RPG met wat meer interactie.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 21:48 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Volledige naam:
    Donovan Rhyder.

    Bijnaam:
    Hades.

    Geslacht:
    Mannelijk.

    Leeftijd:
    26 jaar.

    Belangrijk item:
    Zijn belangrijke item is zijn zwarte jacket met een blauwe skull erop.

    Innerlijk:
    Donovan heeft een nogal complex karakter en is moeilijk te ontcijferen. Hij kan namelijk erg moeilijk zijn in de omgang als gevolg van zijn sarcastische, botte persoonlijkheid en hij wordt gemakkelijk boos. Met deze karaktereigenschappen houden mensen zich snel bij hem uit de buurt, maar dit betekend niet dat hij haatdragend is.
          Wat Donovan mist aan fysieke kracht, maakt hij goed met nauwgezette planning, indrukwekkende manipulatie, en een intimiderende aura. Afgezien van dat, Donovan is vooral bekend om zijn ongecontroleerde, hete temperament. Hoewel hij hier zich van bewust is en zoveel mogelijk zijn kalmte probeert te houden, lukt dit niet altijd. Op sommige momenten kan de kleinste ongemakken hem over de rand sturen, waardoor er grote schade achterblijft, afhankelijk van de situatie. Dit maakt hem tot een gevreesd iemand.
          Zoals er eerder is vermeld, is Donovan een meester in het manipuleren. Hij is een eerlijk iemand en houdt zijn einde van de afspraak met elke deal die hij maakt, ondanks de inzet of het belang.
          Hij is tevens vrij komedisch ingesteld en maakt vaak grapjes en pop-cultuurachtige referenties tijdens (in)formele gesprekken –– al zijn ze meestal gespeeld voor zijn eigen, verwrongen amusement en ten koste van anderen.
    Hij is een fan van rock en zijn geheime talent is dan ook dat hij de elektrische gitaar kan bespelen. Dit heeft hij dan ook niet aan iemand verteld, want het is iets persoonlijks waarom hij dit doet.
          Hij houdt niet van mensen die 'te hard' proberen, maar hij kan heel romantisch zijn als ze een kans krijgen. Hij houdt van meisjes die in staat zijn om voor zichzelf op te komen en tegen zijn grappen kunnen. Deze zijn niet te grof of te zachtaardig. Meisjes–meisje interesseren Donovan niks, maar punkmeisjes ook niet.
          Met al deze slechte eigenschappen lijkt hij net iemand die alleen maar het slechte inziet, maar hij kan een echte charmeur zijn. Hij waardeert vrouwen die hun eigen mannetje staan, maar verwacht niet dat je dan meteen een compliment krijgt – want zoals je het al verwacht, zo is hij niet. Hij gaat zelden op dates, want zo snel word hij niet verliefd en hij wilt zijn tijd er niet aan verdoen.
          Donovan is een slordig iemand en in zijn kamer ligt dan ook alles overhoop. Het lijkt er net of er een enorme kernbom is ontploft en het is dan ook onmogelijk om niet iets stuk te trappen, want een klein stukje grond zul je niet zien daar.


    Uiterlijk:
    Hij heeft zulke diepe ogen dat het lijkt of hij door je heen kan kijken. Zijn ogen zijn licht van kleur en lijken altijd op de een of andere manier duister uit te stralen – iets geheimzinnigs. Donovan is geen ochtendmens, maar voor zijn werk moet het wel. Hij heeft een stoppelbaard die hij bijhoudt, want hij wilt geen baard.
          Donovan is redelijk lang met zijn 1.87 m en gebruikt het gemakkelijk om over dingen heen te kijken. Hij heeft een bleke huidskleur door het vele doorbrengen in het donker, terwijl hij zijn sporten en work-outs doet. Dit doet hij meestal alleen in zijn eentje met wat muziek. Hij mag dan een mooi, gespierd lichaam hebben, maar dit is dan ook alles. Hij heeft namelijk een boel littekens over zijn hele lichaam zitten van dergelijke criminele activiteiten die hij in zijn verleden had meegemaakt, maar ook door het werk dat hij nu doet.
          Donovan word altijd ouder geschat dan dat hij in het echt is en men geeft dan ook direct de reden dat het komt door het roken en de tatoeages op zijn lichaam. Zelf kan het hem niks schelen. Hij heeft met niemand iets te maken, alleen het werk dat hij zo graag doet.
          Zijn kledingstijl is heel gewoontjes. Hij trekt meestal gewoon een simpel t-shirt aan met een zwartleren jack erover heen en een spijkerbroek. In dat opzicht kan het hem ook niet veel schelen wat hij aantrekt. Desnoods trekt hij verschillende sokken aan met allerlei kleuren in zijn kleding. Het kan hem echt niets schelen. Zijn zwarte laarzen zijn zo afgetrapt dat de onderkant er vanaf begint te gaan.

          Slank.
          Gespierd.
          Een bleke huid.
          Meerdere tatoeages.
          Lichtbruine ogen.
          Zwarte kleding; vaak met schedels.

    Geheim:
    Dat hij een huurmoordenaar is.

    Verleden:
    Op zijn 15e levensjaar begon hij voor zichzelf te zorgen en liep hij weg van huis. In die jaren ging hij wel naar buiten, om geld bij elkaar te schrapen. Bedelen, mensen helpen, bij de haven vlakbij karweien verrichten – hij leerde er veel meer van dan de jaren die hij in zijn kamer spendeerde. En toen was de tijd gekomen dat hij vertrok op klaarlichte dag. Zijn 'ouders' waren er niet. En waarom zouden ze? Hij was een adoptiekind.
          Zijn leven was geheel omgekeerd. Op zijn 16e begon hij te werken in een supermarkt, maar kwam in contact met gozers die louche zaken deden. Ze leerden hem van alles, maar vooral moest hij beginnen met het ophalen van drugs, geld, etc. Hij moest mensen in elkaar slaan en met de jaren was hij er zo tegen bestand dat hij geen enkele emotie voelde.
          Op zijn 19e levensjaar leerde hij om beter met het pistool om te gaan en wilde hij het liefst op zichzelf zijn. Op zijn 20e kwam dit waar. Een man was naar hem toegegaan met een verzoek of hij iemand voor hem wilde vermoorden. Op het begin vond Donovan dit vreemd, maar deed het uiteindelijk wel voor het geld. Hij kreeg er flink veel ballen voor en kon dit niet laten liggen. Zo begon zijn carrière als huurmoordenaar en leerde hij later zijn partner kennen.


    Relaties:
    (Geen toekomstige relaties bedenken, alleen hetgeen wat al gebeurd is!)

    Extra:
    Hij rookt als een ketter en heeft altijd wel iets te roken bij zich. Sigaren, sigaretten, shag, pijptabak, etc; hij rookt het allemaal - als hij maar zijn nicotine-gehalte op peil houdt.


    Your days are numbered, the fire has come.

    “Let's get ready to rumble!”

          Onbeschoft.
          Hebzuchtig.
          Mysterieus.
          Wraakzuchtig.
          Slecht / Wreed.
          Jaloers.
          Brutaal.

          Grappig.
          Overtuigend.
          Egoïstisch.
          Laid-back.
          Onafhankelijk.
          Nauwkeurig.
          Vasthoudend.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 1:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaahh, guys, ik zit met een mental breakdown. Ik weet niet wie ik moet kiezen voor mijn rol. Zouden jullie je mening willen geven?

    Guy O1 ||

    O1, O2, O3.

    Guy O2 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O3 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O4 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O5 ||
    O1, O2, O3.

    Of degene die ik nu heb? :Y).

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 0:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Aaahh, guys, ik zit met een mental breakdown. Ik weet niet wie ik moet kiezen voor mijn rol. Zouden jullie je mening willen geven?

    Guy O1 ||

    O1, O2, O3.

    Guy O2 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O3 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O4 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O5 ||
    O1, O2, O3.

    Of degene die ik nu heb? :Y).


    Heay, die derde is Spike van Buffy the Vampire Slayer!

    Ik vind vier persoonlijk het leukste haha ^^


    obsessive rage

    HalfBloodPrince schreef:
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Gereserveerd - Disney/ OUAT - DarkOne - ? (Belle)

    Ik mis van deze mensen nog een rol


    Zal vandaag mijn rol in elkaar knutselen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Shelley Hale
    “I would never leave without you. Them I would leave.”




    “You think you're doing me a favor,
    like I'm going to owe you now?”
    Shelley Hale

    Shelley
    Usage English
    Pronounced SHEL-ee

    Hale
    Usage English
    Pronounced HAYL

    echte personage
    Malia Tate teen wolf

    Malia
    Usage Hawaiian
    Pronounced MALIA

    Tate
    Usage English
    Pronounced TAYT

    Leeftijd
    Shelley is een dame van 18 jaren jong. Geboren op 18 november

    Baan

    Shelley gaat momenteel nog naar school.




    Uiterlijk
    FC Shelley Hennig

    Shelley is een mooie jonge dame van 1.73 met lang, bruin haar dat vaak los wordt gedragen. Ze kijkt de wereld in met twee bruine ogen en draag weinig tot geen make-up. Haar kledingstijl is eigenlijk net zo simpel haar outfit bestaat negen van de tien keer uit een shirtje met een jack en een hotpants. Haar outfit wordt vaak afgemaakt met een paar enkellaarsjes.


    Innerlijk
    Shelley is een dappere, onafhankelijke vrouw die goed in staat is om voor zichzelf te zorgen. Ondanks dat het niet altijd zo overkomt is Shelley behoorlijk intelligent en gaat ze graag op onderzoek uit. Maar door haar jonge leeftijd heeft ze nog veel te leren. dit uit zich vaak in impulsief gedrag.
    Daarnaast is ze stiekem ook een tikkeltje agressief. Een van de dingen die Shelley absoluut niet kan waarderen is wanneer mensen tegen haar liegen. Het is in haar ogen een van de grootste misdaden die je doen kunt, liegen tegen een dierbare. Met welke reden dan ook. Ze is zelf ook altijd erg trouw aan haar vrienden en zal niet twijfelen om het voor ze op te nemen.
    Ook heeft deze dame moeite met het vergeven van mensen, ze kan zich er wel overheen zetten, maar de daden zullen altijd in haar achterhoofd blijven.


    “Stop calling me that, you don't get to call me sweetheart.”




    “I'm talking about something that's going to happen.
    Something I'm going to do and you're not going to like me much after I do it”
    Speciaal item
    Het speciale item van Shelley is een pop. Het is de pop die in de andere wereld van haar zusje is geweest. In haar eigen wereld is Shelley een were-coyote die haar woede niet onder controle kon houden en daardoor haar moeder en haar zusje vermoord heeft. De pop is echter mee gekomen naar deze nieuwe wereld,

    Relaties
    Nog geen, wie durft zich vrijwillig aan te melden :')

    Extra
    Moet ik nog even over nadenken

    “Green is for the things I understand, yellow is for "I'm working on it", and red means "I have no clue". I'm mostly using red. ”

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 22:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    HoIIy schreef:
    (...)

    Heay, die derde is Spike van Buffy the Vampire Slayer!

    Ik vind vier persoonlijk het leukste haha ^^

    Die op Hades lijkt qua uiterlijk/karakter. Ik heb die eigenlijk eerder weggestreept, hehe, dus die gaat het niet worden. En ja, James Marsters, ik vond hem wel passen hehe.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 15:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Aaahh, guys, ik zit met een mental breakdown. Ik weet niet wie ik moet kiezen voor mijn rol. Zouden jullie je mening willen geven?

    Guy O1 ||

    O1, O2, O3.

    Guy O2 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O3 ||
    O1, O2, O3.

    Guy O4 ||
    O1, O2, O3.

    Of degene die ik nu heb? :Y).


    Iemand nog meer?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 19:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    (...)

    Iemand nog meer?


    Ik vote voor nummer 02 hoewel ze allemaal niet mijn type zijn hahaha maar dat is persoonlijk tho of je huidige.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Ik vote voor nummer 02 hoewel ze allemaal niet mijn type zijn hahaha maar dat is persoonlijk tho of je huidige.

    Het gaat ook niet waar je op valt, maar welke er het beste past bij het karakter Hades, hehe. Maar oke, thanks voor je mening ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik nog joinen?


    Never grow up, it's a trap.

    Amy Evelyn Jones

    Piraat


    ''I refuse to sink .''

    NAAM

    Echte naam:
    Amy ~ geliefde
    Evelyn ~ aangenaam
    Ghost ~ geest

    Storybrooke naam:
    Amy ~ geliefde
    Eva ~ leven
    Black ~ zwart

    LEEFTIJD:

    ⁃ 14 jaar
    ⁃ 5 september
    ⁃ Maagd {sterrenbeeld}


    WAPENS/ KRACHTEN:

    ⁃ Amy is erg goed met een dolk, maar ook met een katapult.
    ⁃ Amy heeft magie, zwarte magie. Ze weet alleen nog niet heel goed hoe ze dat moet gebruiken.


    ''Work like a captain, play like a pirate!''

    INNERLIJK

    +Dapper
    - Onverschillig

    + Vriendelijk.
    - Onzeker

    + Slim
    - Sluw

    + Mooi
    - Onbeschoft

    + Stoer

    + Ambitieus



    UITERLIJK
    ~ Huidskleur • Vroeger had ze een licht getinte huid, maar het is steeds lichter geworden
    ~ Wenkbrauwen. • Donkerbruin.
    ~ Oogkleur • Blauw.
    ~ Kenmerk • Haar volle roze lippen.
    ~ Haarkleur • Blond.
    ~ Lengte • Ze is erg klein, ze is 1.57.
    ~ Accessoires • Een ketting.
    ~ Tatoeages • Haar tattoo

    GESCHIEDENIS

    Amy was geboren rond 1600. Ze leefde in een weeshuis, en vond het vreselijk daar. Vooral omdat de mensen daar vaak sloegen. Ze vluchtte weg en ging verkleed als jongen aan boord van de VOC. Er werdt niet alleen gehandeld in specerijen, maar ook in slaven. Amy weigerde slaven over te brengen en liet ze in plaats daarvan vrij. Daardoor stond ze meteen bekend als 'misdadiger', en moest ze op de vlucht slaan voor de regering. Ze stool een schip en zorgde voor haar eigen bemanning. De regering zat nog steeds achter haar aan, dus daarom besloot ze het piratenleven te omarmen. Ze was toen nog maar 13 jaar. Op haar veertiende verjaardag kwam er uit het niets een schip aanvaren. Het bleek een spookschip te zijn, die de Vliegende Hollander heette. De bestuurder zei dat het Amy's lot was om te gaan varen met dat schip. Ze zou een eigen bemanning krijgen die eruitzagen als gewonen mensen, maar eigenlijk geesten zijn. Je wordt nooit ouder op het schip.

    Amy vaarde 3 eeuwen zonder ouder te worden. Ze had het prima naar haar zin als piraat op haar schip. Toen ze even naar The Entchanted Forest ging om inkopen te doen, werd het land getroffen door een vloek, net zoals andere landen.
    Amy probeerde voor de vloek uit te varen, maar dat was onmogelijk, dus ook zij werdt getroffen door de vloek.


    RELATIES:

    ~Moeder: Onbekend

    Heeft ze nooit gekend.

    ~Vader: Onbekend.

    Heeft ze nooit gekend.

    ~ Vrienden: Wie wil?
    ~ Liefde: Wie wil? ~Amy is hetero~



    EXTRA

    LIKES ~ Klimmen, katapult, paarden, dolfijnen, rum, zwemmen.

    DISLIKES ~ Onweer, haaien, ratten.

    HOBBY'S ~ Klimmen, schieten met katapult, paardrijden, zwemmen.

    ANGSTEN ~ Haaien, onweer, wolven.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 9:52 ]


    Never grow up, it's a trap.