• Hallo!

    Ik heb een nieuwe shortstory bedacht en daar heb ik een stotterend personage in. Nu heb ik echter een aantal vragen over stotteren die ik niet op het internet kan vinden, dus probeer ik het zo:
    Zijn er mensen die stotteren die voor mij een aantal vragen willen beantwoorden? Als je liever anoniem blijft, mag je me ook altijd een pb'tje sturen!

    Ik weet dat ik een jaar geleden een paar maanden hevig aan het stotteren was, maar dat kan ik me allemaal niet zo goed meer herinneren.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen, ookal komt het vaker voor bij jonge kinderen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oscura schreef:
    Ik stotter wel eens door mijn dyslexie (ik vergeet woorden, uitspraken die niet lekker lopen ect). Ik weet niet of dat ook telt :')
    Precies dit. Super irritant als ik praat met (lotus) patiënten :/


    Shoganai i ne~

    Ik stotter niet, maar schrijf wel een verhaal over iemand die stottert en studeer Logopedie, dus ik heb het eerste blok dat over stotteren ging achter de rug (en de toets gehaald met een 6,9). Dus mocht je wat (theoretische) vraagjes hebben: PB! :)

    MabeI schreef:
    (...)

    Dit, of dat ik midden in mijn woord vergeet hoe het verder gaat en letters van plaats begin te wisselen. Katspok, ziezeek, shusi,... Mijn gesprekspartners vinden het meestal fantastisch, maar ik vind het iets minder leuk als ik het door de microfoon van de winkel doe (x
    Anyways, dit is niet stotteren, want stotteren is dat je echt het woord niet krijgt uitgesproken en je 'plaat even blijft' hangen.


    Ja, inderdaad. Of ik zeg iets heel anders dan wat ik wilde zeggen. Of ik ben triviale woorden opeens kwijt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zo, ik heb nu zes mensen een pb gestuurd. (Sofie, ik heb de pb zo opgesteld alsof je je vriend bent, maar ik was te lui om het aan te passen;p).
    @Semantiek, ik ga jou ook nog een pb sturen met wat vraagjes, maar dat doe ik niet meer vandaag. Ik ga nu lekker slapen, hahaha.

    En mensen, neem gerust de tijd voor de vragen! Ik weet dat sommige vragen echt heel lastig zijn, hahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik wil vaak wat zeggen en weet niet precies wat maar ik wil het lekker snel zeggen en dan krijg je dit:
    ja dat vind ik ook heel naarmol, ehh normaal


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik stuur morgen mijn antwoord! Vind het wel leuk om lekker te kunnen vertellen/zeiken over stotteren hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb een tijdje logopedie gestudeerd dus je mag mij ook altijd wat vragen stellen, al weet ik niet of je nog veel aan me gaat hebben.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als het goed is heb ik iedereens pb weer beantwoord^^ het is echt interressant om al die antwoorden te lezen. En blijkbaar heb ik mijn karakter een best wel lastige naam gegeven. Arm joch haha

    De logopedisten krijgen later een pb (:

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 21:48 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb niets ontvangen, klopt dit?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja dat klopt! Ik had eerst even zes mensen uitgekozen, zodat ik niet overladen zou worden met te veel informatie. Als je wil, wil ik je best de vragen toesturen hoor^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!