• Hooi! (:

    Ik heb twee ideeën om te schrijven. Echter, ik weet niet welke van de twee ik (als eerste) zal uitwerken. Het ene idee is voor SOTY en het andere niet. Maar of het voor SOTY is of niet maakt me om eerlijk te zijn vrij weinig uit. Het enigste is dat ik met beide verhalen nog niet geheel weet hoe ik het zal laten lopen vorderend in het verhaal. Maar dat komt (hopelijk) wel goed. Anyways, welk verhaalidee vinden jullie het meest interessant en waarom? Tips zijn ook natuurlijk altijd welkom! :3
    Overigens, dit zijn ruwe schetsen van de ideeën. Niet per se de definitieve flapteksten. (:

    Idee 1 (Voor SOTY - Royalty):
    Wanneer de koning en koningin een dochter krijgen, springen ze een gat in de lucht van vreugde. Echter, jaren verstrijken en de toekomst van hun dochter begint er steeds minder rooskleurig uit te zien. De jongemannen -en eventuele kandidaten om met de prinses te trouwen- vluchten met bosjes uit het koninkrijk, naar andere landen. In de hoop op meer rijkdom daar. Het wordt er niet beter op wanneer alleen de aller armste jongemannen op den duur over blijven. Het zijn er drie, en geen van allen hebben ze het goed gehad in hun leven. Zo kunnen ze niet lezen of schrijven, hebben ze nooit manieren geleerd en eigenlijk wíllen ze niet eens met de prinses trouwens. Ze werken liever op het land.
    Hulp is nodig dus! Gaat het de koning en koningin lukken een geschikte man te vinden voor hun dochter, of één van deze jongemannen om te toveren tot ideale schoonzoon, of is het koninkrijk gedoemd te vallen als er geen prins gevonden wordt?

    Idee 2:
    Een jongen staat op het punt om beroofd te worden van alles wat hij op dat moment in zijn zakken heeft. Een wat oudere man -zeg maar gerust tussen de 30 en 40- heeft een pistool gericht op de jongen. Hij dreigt te schieten als de jongen niet snel al zijn spullen afgeeft. Echter, de jongen geeft een antwoord wat de overvaller nooit had gedacht te krijgen. De jongen verteld het goed te vinden om neergeschoten te worden. Hij wil dood. Hij ziet het nut niet in van het leven.
    De man krijgt medelijden met de jongen en laat zijn pistool zakken. Hij verteld de jongen dat hij zelf ook niet precies weet wat voor nut het leven heeft. De man is meer bezig met overleven dan met leven. Hij biedt de jongen aan om met hem mee te gaan. Op avontuur om te ontdekken wat het leven te bieden heeft. Zal het de man lukken de jongen over te halen te blijven leven? En haalt de man zelf wat uit dit avontuur?

    Welk idee zal ik (als eerste) uitwerken?

    13.6% (3 stemmen)
     
    Idee 1!

    86.4% (19 stemmen)
     
    Idee 2!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Idee 2!!!!!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Omg idee 2 klinkt echt mega origineel en tof. Als je die gaat doen hou je me dan op de hoogte? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Idee twee lijkt me het leukst. (:


    The soul needs autumn.

    2, want dat klinkt echt mega interessant en origineel! c: Van idee 1 ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan, omdat ik het niet zo geloofwaardig vind dat er alleen maar arme mensen over zouden blijven, want dan zou een land zelf toch ook... failliet gaan ofzo? Ik weet natuurlijk niet hoe de wereld is uitgewerkt enzo, maar ik vond het vreemd. Maar anyway, conclusie: 2.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    TWEE
    TWEE
    SOWIESO TWEE


    Heaven is a place that we all have

    Ik kies ook voor 2!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sowieso 2 ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Meixue schreef:
    TWEE
    TWEE
    SOWIESO TWEE


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Idee twee klinkt heel erg origineel en trekt mij ook wat meer aan.

    Crewbie schreef:
    Ik kies ook voor 2!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hahah dat is een duidelijke mening. x) Thank you all! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    2! Zolang het niet van hot naar her gaat en er wel wat tijd/spanning over gaat. Niet dat hij meteen medelijden met de jongen krijgt e.d. Alhoewel, het wel meer ligt hoe je die man van middelbare leeftijd gaat maken. Bad as in pitchblackevil of dat hij zelf tevens verward is e.d.? Dan snap ik dat laatste eventueel nog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het tweede idee lijkt me echt heel tof om te lezen! ^^


    She's imperfect but she tries

    2! Sowieso! Ik zou die echt graag willen lezen!


    — Inner peace, it's hard to find. —