• Over een week gaan mijn vader en ik voor een weekendje naar Stuttgart. We zijn sowieso al van plan om zaterdag naar Wilhelma-park te gaan, maar we hebben ook nog vrijdagmiddag en zondagochtend om om te krijgen. Dus weten jullie leuke dingen om te doen in Stuttgart die wij echt gezien moeten hebben? En weten jullie misschien leuke/lekkere plekjes om te eten?

    En twee vliegen in een klap: over een paar weken gaan mijn moeder en ik een dagje naar Utrecht. Vooralsnog staat er op het programma om naar de botanische tuin te gaan, en een high tea te houden bij café de Rechtbank. Hebben jullie hier ervaring mee, en is dit de moeite waard? En zijn er nog leuke dingen te doen in Utrecht? We zijn er pas halverwege de ochtend en gaan niet al te laat 's avonds terug, dus het moet niet echt groots zijn. Ik dacht zelf eigenlijk te gaan shoppen. Maar laat je tips maar binnen komen. Oh ja, en mijn moeder wil naar het snoepmuseum/winkeltje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De Botanische tuin is echt een top plaatsje! Kan ik weinig slechts over zeggen! Zelf zou ik ook het Rietveld Schröderhuis aanbevelen. Ik weet alleen dat dit niet is weggelegd voor velen, plus het is het beste om je kaartjes te reserveren: het is een uurtje dus je moet echt eventjes op de site gaan kijken of het iets voor jullie is.
    En anders de Domkerk & Domtoren - hoe stom dit klinkt; het is weliswaar prachtig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voor Utrecht, het beklimmen van de domtoren is echt heel erg leuk! Voor leuke plekken om een kopje thee te drinken raad ik het ledig erf of de Twijnstraat aan! Shoppen kun je prima in Utrecht, neem vooral de zijstaatjes want daar zitten vaak leuke unieke kleine winkeltjes.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als je naar Stuttgart gaat, kan je misschien eens een bezoekje brengen aan het Porsche museum ^^ Ik vond het wel de moeite waard toen ik er was. Mooi gebouw ook ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque