• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat dit. Ik haat het leven. Ik haat alles.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis


    Ik haat dit. Ik haat het leven. Ik haat alles.

    eeeegh fuck alles.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    zo van die mensen die je echt dood wil meppen maar om een of andere reden gaat/mag/kan dat niet


    Heaven is a place that we all have

    And then you realize you're never gonna be anyone's first choice.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Soco schreef:
    And then you realize you're never gonna be anyone's first choice.


    Heaven is a place that we all have

    Oké dit is gewoon mega dom, schrijvers van moordvrouw.


    Happy Birthday my Potter!

    Kim, I'm almost there, honey!
    Call me, beep me
    What's the sitch, Wade?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh I need a few days to get myself together.


    Ik heb dit echt niet wederom nodig. Mijn ouders zijn al uit elkaar, nu niet dit erbovenop, alsjeblieft, dit brengt teveel slechte herinneringen naar boven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nog iets minder dan drie uur om te perfectioneren. Damn volgens mij ga ik echt nooit tevreden zijn :/


    Happy Birthday my Potter!

    God ik ben zó f*cked up moe maar ik kom gewoon niet in slaap and I'mma cry stupid body.


    Sorry hoor, maar ik zou mijn vriend echt niet willen delen met een andere vrouw of zo. Wtf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okeeeee bish :'D hoe onzeker kan je zijn dat je mij helemaal gaat appen of ik wat aan de lerares wil vragen, voor jou in de les, terwijl wíj elkaar niet eens mogen. I'm not your doggy so #GTFO.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    omfg stop met jezelf fucking volvreten lisa D; en stop met de hele dag geen fuck doen en in je pyjama zitten


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.