• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga weer helemaal slecht en we weten waarschijnlijk waarom: Jaloezie.
    Gister een heel gesprek gehad met mijn vriend en hij zei dat hij het al door had de afgelopen dagen. Het feit dat ik loop te kotsen is waarschijnlijk ook van de jaloezie en dat ik niet eet heeft er misschien ook mee te maken. Jezus wat haat ik mezelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well. I dreamed about gettinh raped. Whoa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh fijn.
    Ik begin weer ziek te worden.
    Wat een feest.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    im feelin like a turtle


    Heaven is a place that we all have

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 20:05 ]

    Als er één iets is dat ik gisteren van de SID-IN-beurs geleerd heb, is het dat de mensen die je vertellen hoe de opleiding ineen zit een verschrikkelijk grote invloed hebben op je beeld van de opleiding.
    JFC. Wat een pretentieuze, prestigieuze trut was me dat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Van die mensen die zeggen van, "Ja je kan alles bereiken wat je wil als je er maar genoeg voor werkt"
    Mooi sprookje zeg ((((:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn maag doet zo'n pijn.. ):


    26 - 02 - '16

    I miss dancing so much.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Echt áltijd als ik iets actiefs met je wil gaan doen, beweer je weer ongesteld te zijn... typical -.-


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja hoor. Voedselvergiftiging. Het is ook altijd wat ):


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    Van die mensen die zeggen van, "Ja je kan alles bereiken wat je wil als je er maar genoeg voor werkt"
    Mooi sprookje zeg ((((:

    En naïef


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    dad: half twee thuis want je moet morgen opstaan om half zeven om te gaan werken
    me: serieus??? ik regel dat zelf toch gewoon
    dad: trek je plan doe je toch altijd
    me: okayyy *komt om half drie thuis*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De WB is officieel van FWB af. En binnenkort zal de F ook wel verdwijnen als ze een relatie krijgen. Wat zithet toch mee vandaag. Mijn ex zegt dat hij een nieuwe vriendin heeft en mijn fwb is sinds gister ook aan het daten. Ik kan wel weer janken zeg. #Beste verjaardag ever

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 13:50 ]

    Oh god, gaan we weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.