• Hi Q'ers!

    Ik ga morgen naar een concert van Kaleo in TivoliVredenburg en vroeg me af of er mensen al eerder naar een concert zijn gegaan in Tivoli? Ik twijfel zelf enorm hoe laat ik naar Utrecht moet gaan, ik kom zelf uit de richting van Rotterdam. Ik wil natuurlijk een goede plek kunnen bemachtigen, dus ik twijfel heel erg hoe laat ik daar moet zijn. De zaal (Ronda) gaat om 19:00 open. Kan je ook binnen wachten voordat het concert begint? En volgens mij had ik ergens gehoord dat ze kluisjes hebben voor je jas/tas, klopt dit? Ik ben zelf alleen in de Ziggo Dome etc. geweest voor concerten, maar dat is ook al dik jaren geleden. Wat adviseren jullie mij hihi? c:

    Liefs!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben met de UIT geweest. Kluisjes kan ik me niet herinneren maar misschien dat het op de site staat? Ik verwacht dat je binnen kunt wachten aangezien de begane grond één hele grote hal is.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ze hebben inderdaad kluisjes en toen ik daar was kon ik niet binnen wachten. Dat was in oktober, geen idee of dat inmiddels is aangepast.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Er zit wel een café naast.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ben er gister nog geweest haha. Je wacht sowieso binnen en het is een best kleine zaal dus je komt heel gemakkelijk vooraan. Ik zou als ik jou was twee uur tot een uur van te voren aanwezig zijn als je echt een goede plek wil. Er zijn sowieso kluisjes en een garderobe waar je ook met pin kan betalen (: Veel plezier!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik was er ook nog vrijdag hahaha
    Ze hebben wel kluisjes maar dan heb je kans niet optijd in de zaal te zijn (als je echt vooraan wilt staan) omdat je die pas kan gebruiken als ze je kaartje hebben gezien. Je kan er als het goed is gewoon binnen wachten. Een kleine handtas mag meestal wel naar binnen, maar geen grote rugzakken. ^^ En één tot twee uur van tevoren is wel vrij ruim optijd, Ligt ook een beetje aan hoe fanatiek het publiek is,


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Super bedankt voor de snelle reacties, girls. Ik ben gisteren op tijd daar heen gegaan en kon gelukkig aansluiten met de meiden die first in line stonden. Wij mochten ook gewoon binnen wachten voor de grote trap. Ik had echt een super goed plekje weten te bemachtigen in de zaal en stond vet dicht bij de artiest. Was echt een top avond! ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.