• Welcome to Storybrooke


    Praattopic Rollentopic Speeltopic
    Door een nieuwe vloek belanden zeer verschillende personages in Storybrooke, dit keer namelijk niet alleen uit die enchanted forest, maar uit alle werelden waarvan wij geloven dat ze alleen in sprookjes bestaan. Helaas is er deze keer geen Redster, geboren en opgegroeid om de vloek te verbreken en iedereen te bevrijden van de vloek. De personages zullen het zelf moeten uitzoeken, of helpt de mysterieuze Benefactor een handje?


    A L L things truly wicked start from innocence.


    Invullijstje:
    Naam: [ Dit is de naam die je in Storybrooke gebruikt]
    Echte personage: [ Dit is de naam van de character die je voorheen was]
    Leeftijd:
    Baan: [Dit is het werk wat je in Storybrooke doet]
    FC/ uiterlijk: [ Een foto voldoet al in principe]
    Innerlijk:
    Belangrijk item: [ Zie info]
    Relaties:
    Motivatie: [ Je geeft een motivatie door wanneer jij als extra diegene wilt zijn die de vloek heeft veroorzaakt, de Benefactor of een hand hebt geholpen in het veroorzaken van de vloek]
    Extra:

    Rules
    • Alle huisregels van Q gelden ook voor deze RPG
    • Geen Mary sue’s/Gary Stues
    • Ruzie IC mag, ruzie OOC is niet toegestaan in deze RPG
    •Maximaal twee rollen per persoon
    •Houdt mannen en vrouwen graag gelijk
    •Minimaal 250 woorden per post.
    Rollen:
    Mannen
    NAAM – FANDOM – USER - PAGINA
    Mischief - Teenwolf - Mieczyslaw - Pagina 5 (Stiles)
    Johnathan Jackson - DC - HalfBloodPrince - Pagina 1 (John Constantine)
    Peter Hale - Disney - Holly - Pagina 6 (Peter Pan)
    Graham Humbert - Disney/ OUAT - Choctaw - Pagina 5 (Huntsman/ Graham)
    Maciver Hood - Arrow - DarkOne - Pagina 4 (Oliver Queen)
    Aidan Cassidy - Harry Potter - PeterMaximoff - Pagina 5 ( Seamus Finnigan)

    Vrouwen
    NAAM – FANDOM – USER – PAGINA
    Reyna Howell – Disney – Granian - Pagina 3 (Red Riding Hood)
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Lucy Julia Williams - Arrow - Grimmlove - Pagina 5 ( Thea Queen)
    Naya Larsson - The 100 - Trishanakru - Pagina 7 (Lexa kom Trikru)
    Lilly Rae Galen - Wonderland - MissBurton - Pagina 5 (Alice)
    Odi Braveheart - Narnia - JoSnape - Pagina 5 (Lucy Pevensie)
    Matoaka Rolfe - Disney - Clowder - pagina 4 (Pocahontas)



    A L L • M A G I C • C O M E S • W I T H • A • P R I C E.

    De Vloek en andere informatie:
    Lees dit AUB door

    De Vloek is veroorzaakt door iemand met zijn eigen motieven. Dit personage kan zijn of haar vroegere zelf herinneren en zorgt ervoor dat het in Storybrooke loopt zoals hij of zij het wilt. Als het erop lijkt dat iemand zijn vroegere zelf lijkt te herinneren, grijpt deze persoon in. Maar deze persoon weet niet wie de Benefactor is tenzij deze Benefactor zich bekend geeft of iemand ontdekt het. In Storybrooke staat de tijd voor 10 jaar al stil door de vloek. Niemand wilt Storybrooke ook echt verlaten. Hoewel alles normaal lijkt, zijn er altijd sporen van magie te vinden in Storybrooke. De vloek valt te verbreken. Alles is omkeerbaar door een kus uit ware liefde. Maar je kunt je herinneren en je eventuele krachten terug krijgen door het item aan te raken dat in je vorig leven heel belangrijk voor je is geweest. Dit mag absoluut geen persoon zijn. De Benefactor valt te vergelijken met Repelsteeltje uit de serie. Dit personage handelt uit zijn eigen belangen en doet wat hem of haar bevalt. Dit personage weet wel wie de vloek heeft veroorzaakt. Alleen zijn of haar eerste actie wordt bepaald door mij. Mijn character krijgt een geheugendrankje van de Benefactor. Hierdoor behoud ik de controle dat het geen Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd wordt maar een RPG met wat meer interactie.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 21:45 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Welcome To Storybrooke




    De klok boven de Bibliotheek staat al 10 jaar stil. Al 10 jaar staat de tijd stil om precies half 10. Het leven in Storybrooke heeft een totaal andere draai gekregen dan het in de sterren staat geschreven. Er is geen Redster om de Vloek te verbreken of zijn er andere, magische krachten in werking gezet? Of is het voorbestemd? En wat is er precies voorbestemd? Dit zullen de bewoners in Storybrooke zelf moeten uitzoeken.







    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MT, ik ga morgen posten


    obsessive rage

    MT


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    [Hoelaat, waar start de RPG?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    [Hoelaat, waar start de RPG?]


    [Half 10 op een maandagochtend. Waar je bent ligt aan je character.]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mt


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Boop


    Bowties were never Cooler

    Mt

    Mt

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    MT


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Abrikozen appelflap (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Lilly Rae Galen
    Alice in Wonderland

    I knew who I was this morning, but I've changed a few times since then.

    Paniekerig zoek ik snel al mijn spullen bij één. Ik ben te laat... alweer. Mijn schrift met mijn notities laat ik snel in mijn tas glijden. Mijn vingers grijpen naar wat stylos die ik vlot in mijn tas gooi. Met grote passen baan ik me een weg door mijn kamer naar mijn kleerkast. Ik grijp het eerste het beste uit mijn kleerkast vast en loop ermee naar de badkamer waarna ik het snel aantrek. Een zwarte jeansbroek met een blauwe blouse. Ik ga met een borstel snel door mijn lange haren en werp nog een laatste blik in de spiegel. Goed genoeg. Ik grijp de tas vast en ren ermee de kamer uit. De deur knalt achter me dicht en ik baan me een weg naar de gang. Mijn voeten laat ik in de zwarte all start glijden en ik trek mijn rode jas aan. Mijn tas hang ik over mijn schouder. Mijn ogen laat ik even over de ruimte heen glijden. Waar zijn mijn sleutels nu ook alweer? Ik begin wat rond te zoeken als het me invalt dat ik ze in de keuken waarschijnlijk heb laten liggen. Ik grinnik eventjes en loop richting de keuken. Tot mijn opluchting zie ik de sleutels glinsteren op het aanrecht. Met een snelle beweging laat ik ze in mijn jaszak glijden. Opgewekt loop ik terug naar de voordeur en niet veel later sluit ik de deur achter me en sta ik op straat. 'Hm..' Op mijn gemak begin ik richting de psycholoog te lopen. 'Zou het niet leuk zijn moest alles gewoon zichzelf in orde maken?' mompel ik in mezelf. Waarover was ik me toch weer druk aan het maken? Plots valt het me weer binnen. 'Oh nee.' Ik ben nu veel te laat. Ik begin te rennen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Graham Humbert / The Huntsman


    " Sometimes clichés are true... " • Outfit



    Rustig neem ik een slok van mijn koffie, terwijl ik de bladzijde van de krant omsla. Ondertussen hoor ik boven voetstappen denderen, maar ik probeer deze te negeren. Ik neem nog een slokje, voordat ik mijn beker met koffie weer neerzet op de keukentafel. Terwijl ik opnieuw een bladzijde omsla hoor ik de voetstappen nu de trap afkomen. Lilly komt de keuken binnen, maar lijkt niet in de gaten te hebben dat ik nog thuis was. Nog voordat ik iets kan zeggen is ze alweer de keuken uitgelopen. 'Ook goedemorgen,' mompel ik zachtjes tegen mezelf, maar wel met een lach. Nu Lilly weg was, besluit ik ook maar eens om naar mijn werk te gaan. Ik heb nog wat papierwerk van die aanrijding van gisteren te doen. Ik grijp mijn jack van de kapstok en loop naar buiten. Ik tas even naar mijn broekzak en dan krijg ik plots het idee dat Lilly mijn sleutels heeft gepakt. Gelukkig was dit niet het geval en zaten ze gewoon in mijn jaszak. Opgelucht haal ik adem, terwijl ik de sleutels pak en verder loop naar mijn auto.
    Al vrij snel ben ik bij het bureau, waar ik mijn auto voor de stoep parkeer. Wanneer ik naar binnen wil, blijkt de deur nog op slot te zitten. Licht geïrriteerd zucht ik eens diep. Blijkbaar hadden zowel Johnathan, Lucy en ikzelf het idee gehad om een iets langer weekend te houden. Zo'n groot probleem was het nou ook weer niet, want het was meestal rustig in Storybrooke. Wanneer ik het bureau binnen ben, loop ik direct door naar het koffiezetapparaat. De koffie zet zichzelf niet immers. Normaal gesproken waren daar Lucy of John voor. Terwijl de machine loopt, ga ik vast achter mijn bureau zitten en bekijk de papieren van beide partijen, die gisteren betrokken waren geweest bij de aanrijding.


    Do I look like Mother Teresa?


    Aidan Cassidy
    21 || Seamus Finnigan || Baker || Baking stuff... Kinda
    Het was weer tijd om uit bed te komen en te beginnen aan een drukke werkdag. Ik verkocht broden, taarten, en andere lekkernijen, om mijzelf in leven te houden, en mijn dieren niet te vergeten, maar het was wel heel hard werken. In simpele kleren, met een schort om en mijn katten aan mijn enkels, klom ik de trap af van mijn woning naar de bakkerij. Daar begon ik met het opstoken van de ovens, hetgeen wat bijna elke dag compleet mis ging. Ik snapte niet waarom ik nog altijd deze baan had, maar natuurlijk wist ik eigenlijk helemaal niets. Ik wist niet hoe ik heette, waarom ik een uit als huisdier had, of waarom ik een bakker was, terwijl zodra ik in de buurt van vuur kwam, of het idee aan vuur, dingen om mij heen spontaan in de fik vlogen of ontploften. Nu ik er weer aan dacht, hoorde ik een harde knal, die me onder de toonbank deed duiken, en de katten het opslaghok in deed vluchten. Toen ik opkeek merkte ik dat een van de ovens openstond. Met een diepe zucht haalde ik heel voorzichtig de lucifers uit mijn zak en stak de andere ovens aan, voor ik mijn hoofd in de ontplofte stak om te zien of die nog heel was. Na conformatie dat het nog zo was, stak ik ook die aan en liep naar achter om het deeg te maken.
    Na een paar uur rook de hele bakkerij, en de straat buiten, naar vers brood, wat klanten binnenlokte, en zoals elke dag gingen de broden letterlijk als warme broodjes over de toonbank. Het waren goede zaken die ik deed, maar ik wist heel goed dat ik met mijn explosieve probleem elke dag weer mijn leven, en soms ook dat van mijn klanten in gevaar bracht.


    Bowties were never Cooler