• Welcome to Storybrooke


    Praattopic Rollentopic Speeltopic
    Door een nieuwe vloek belanden zeer verschillende personages in Storybrooke, dit keer namelijk niet alleen uit die enchanted forest, maar uit alle werelden waarvan wij geloven dat ze alleen in sprookjes bestaan. Helaas is er deze keer geen Redster, geboren en opgegroeid om de vloek te verbreken en iedereen te bevrijden van de vloek. De personages zullen het zelf moeten uitzoeken, of helpt de mysterieuze Benefactor een handje?


    A L L things truly wicked start from innocence.


    Invullijstje:
    Naam: [ Dit is de naam die je in Storybrooke gebruikt]
    Echte personage: [ Dit is de naam van de character die je voorheen was]
    Leeftijd:
    Baan: [Dit is het werk wat je in Storybrooke doet]
    FC/ uiterlijk: [ Een foto voldoet al in principe]
    Innerlijk:
    Belangrijk item: [ Zie info]
    Relaties:
    Motivatie: [ Je geeft een motivatie door wanneer jij als extra diegene wilt zijn die de vloek heeft veroorzaakt, de Benefactor of een hand hebt geholpen in het veroorzaken van de vloek]
    Extra:

    Rules
    • Alle huisregels van Q gelden ook voor deze RPG
    • Geen Mary sue’s/Gary Stues
    • Ruzie IC mag, ruzie OOC is niet toegestaan in deze RPG
    •Maximaal twee rollen per persoon
    •Houdt mannen en vrouwen graag gelijk
    •Minimaal 250 woorden per post.
    Rollen:
    Mannen
    NAAM – FANDOM – USER - PAGINA
    Mischief - Teenwolf - Mieczyslaw - Pagina 5 (Stiles)
    Johnathan Jackson - DC - HalfBloodPrince - Pagina 1 (John Constantine)
    Peter Hale - Disney - Holly - Pagina 6 (Peter Pan)
    Graham Humbert - Disney/ OUAT - Choctaw - Pagina 5 (Huntsman/ Graham)
    Maciver Hood - Arrow - DarkOne - Pagina 4 (Oliver Queen)
    Aidan Cassidy - Harry Potter - PeterMaximoff - Pagina 5 ( Seamus Finnigan)

    Vrouwen
    NAAM – FANDOM – USER – PAGINA
    Reyna Howell – Disney – Granian - Pagina 3 (Red Riding Hood)
    Gereserveerd - Disney - Underscore - ? (Mulan)
    Gereserveerd - Teenwolf - Bellamy_Blake - ? (Lydia Martin)
    Gereserveerd - ? - Clowder - ?
    Gereserveerd - ? - Peter_Hale - ?
    Lucy Julia Williams - Arrow - Grimmlove - Pagina 5 ( Thea Queen)
    Naya Larsson - The 100 - Trishanakru - Pagina 7 (Lexa kom Trikru)
    Lilly Rae Galen - Wonderland - MissBurton - Pagina 5 (Alice)
    Odi Braveheart - Narnia - JoSnape - Pagina 5 (Lucy Pevensie)
    Matoaka Rolfe - Disney - Clowder - pagina 4 (Pocahontas)



    A L L • M A G I C • C O M E S • W I T H • A • P R I C E.

    De Vloek en andere informatie:
    Lees dit AUB door

    De Vloek is veroorzaakt door iemand met zijn eigen motieven. Dit personage kan zijn of haar vroegere zelf herinneren en zorgt ervoor dat het in Storybrooke loopt zoals hij of zij het wilt. Als het erop lijkt dat iemand zijn vroegere zelf lijkt te herinneren, grijpt deze persoon in. Maar deze persoon weet niet wie de Benefactor is tenzij deze Benefactor zich bekend geeft of iemand ontdekt het. In Storybrooke staat de tijd voor 10 jaar al stil door de vloek. Niemand wilt Storybrooke ook echt verlaten. Hoewel alles normaal lijkt, zijn er altijd sporen van magie te vinden in Storybrooke. De vloek valt te verbreken. Alles is omkeerbaar door een kus uit ware liefde. Maar je kunt je herinneren en je eventuele krachten terug krijgen door het item aan te raken dat in je vorig leven heel belangrijk voor je is geweest. Dit mag absoluut geen persoon zijn. De Benefactor valt te vergelijken met Repelsteeltje uit de serie. Dit personage handelt uit zijn eigen belangen en doet wat hem of haar bevalt. Dit personage weet wel wie de vloek heeft veroorzaakt. Alleen zijn of haar eerste actie wordt bepaald door mij. Mijn character krijgt een geheugendrankje van de Benefactor. Hierdoor behoud ik de controle dat het geen Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd wordt maar een RPG met wat meer interactie.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 21:45 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    Aidan Cassidy
    21 || Seamus Finnigan || Baker || Baking stuff... Kinda
    Ik nam de betaling voor het brood en de taarten in ontvangst van Maciver, voor ik me op de hulp-sherif richtte. Nog voor ik kon vragen wat ze wilde, stapte er nog iemand binnen, maar was zij even vlug weer weg, met de boodschap de donuts af te leveren. Dat werd een flinke bezorging straks. Ik schreef het bij op de politierekening en keerde me toen tot Lilly, die weer eens blozend naar mijn gebak stond te kijken. "Hallo, mooie dame. Wat mag het wezen vandaag?" Ze kwam altijd langs rond theetijd om naar gebak te kijken en wat te kopen. Het hield mijn bakkerij draaiende, maar ik snapte niet waar ze het liet met het figuur wat zij had. Ik vond het altijd wel gezellig als ze langs kwam, al snapte ik niet waarom ze altijd maar bloosde. Het was nergens voor nodig. Er waren zat mensen die graag naar mijn etalage keken, en voor de rest kon ik me moeilijk een reden verzinnen waarom ze zo snel in verlegenheid werd gebracht. Weer schoot een kat tussen mijn benen door, waardoor het zeker was dat ik nog altijd muizen had. Ik wist neit wat ik ertegen kon doen. Ik maakte goed schoon en hield mijn producten en grondstoffen van de grond en opgeborgen. Ik begon het gevoel te krijgen dat de muizen nu eenmaal bij de bakkerij hoorden. Ik keek weer van de kat naar het meisje voor de toonbank en schonk haar een vriendelijke glimlach. Dit werd gelukkig geen bezorging, al had ik hierna toch best wel veel werk voor de boek om alles op tijd af en bezorgd te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Lilly Rae Galen
    Alice in Wonderland

    I knew who I was this morning, but I've changed a few times since then.[/foiet.nt]


    Aidan keert zich naar me toe en ik bijt op mijn lip. 'Hallo, mooie dame. Wat mag het wezen vandaag?' Alsof mijn hoofd nog niet rood genoeg was. 'Eh- een aardbeitaartje, of nee een soesje of...' Alles ziet er zo heerlijk uit, ik kan gewoon niet kiezen. 'Eh... ik ben er nog niet uit... Sorry.' Beschaamd kijk ik terug naar de toonbank. Zenuwachtig speel ik met een lok van mijn haar als Ik zie hoe een kat tussen zijn benen doorschiet. Een glimlach breekt terug door op mijn gezicht samen met een vlaag van herkenning. 'Awh wat een schatje.' grijns ik. 'Geeft ze een naam?' Maar de kat is alweer uit zicht verdwenen samen met de herkenning. Ik moet nog steeds kiezen wat ik wil eten maar het is gewoon zo moeilijk. 'Mooi weer he.' Flap ik er nog uit. Random Lilly, Random... Ik kan mezelf wel slaan. Aidan is de enige persoon waarvoor ik me normaal wil gedragen maar meer ik probeer, hoe vreemder ik waarschijnlijk over kom. 'Ik hou je waarschijnlijk op van je werk.' mompel ik dan aangezien ik nog steeds geen keuze heb kunnen maken. 'Als je wil kan je ondertussen verder werken.. ik roep wel als ik het weet?' Ik heb het gevoel alsof het elke dag hetzelfde liedje is. Dat ik met mijn besluiteloosheid hem van zijn werk afhoud en hem irriteer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [center]



    Maciver Archer Hood || Oliver Queen
    Ik stopte met lopen en draaide me om de man stond er nog steeds. ''Hoe weet ik dat je me niet zult verraden bij de politie?'' zei ik tegen hem, hij haalde zijn schouders op. ''Dat kun je niet, maar misschien zal dit helpen, als ik jou verraad, verraad ik ook mezelf.'' ik knikte, dat was goed genoeg en anders zou ik ook hem vermoorden ik grijnsde en liep met het koffertje weg richting mijn huis ik lette nu extra goed op dat ik niemand tegen kwam maar ik probeerde ook om me niet verdacht over te laten komen.

    Flashback Krasnoyarsk, Russia (bevat spoilers)
    Een gevecht was gaande waar ik aan meedeed, mensen zetten geld in, en ik en een ander man vechten tot de dood , het lukte mij na vele klappen gegeven te hebben en opgevangen, lukte het mij ik vermoorde hem en ging weg met het idee dat ik dichter bij mijn doel was. Een Rus kwam naar me toe. ''Goed gedaan, m'n vriend.' sprak hij in het Russisch. ''Je inkomsten van vanavond zijn..'' ik onderbrak hem. ''Ik heb al gezegd dat ik niet om geld geef.'' sprak ik in het Russisch terug. ''Ik geef wel om wat je me beloofd had als ik vanavond zou winnen..'' ik wees met een vinger naar de man en zei het op een dreigende toon, zag ik nou iets van angst in hem? of verbeelde ik het me. ''Natuurlijk, natuurlijk.'' hij stopte even. ''Maar wat voor zaken heb je met Mr kovar?'' vroeg hij, wat ging hem dat aan spookte er door mijn hoofd. ''Dat zijn de jouwe niet.''
    ''Hier was ik al bang voor.'' zei de man ik keek en zag een andere man aan komen lopen. ''Wat?'' zei ik niet wetend wat hij bedoelde. ''De man die je vermoord hebt. Je had niet mogen winnen.'' een lach ontsnapte uit mijn keel, wel als mijn leven op het spel staat zal ik winnen ja. ''Hij was hun beste vechter, hun goudmijntje.'' ik keek hem vragend aan, fijn voor hun. ''Van wie?'' maar voordat ik daar antwoord op kreeg voelde ik ineens een soort taser in mijn rug waardoor ik op de grond viel ik draaide me om op de grond en zag drie mannen staan. ''Wij staan bekend als de Bratva.'' hoorde ik een van de drie vaag zeggen voordat ik bewusteloos werd.




    Lucy Julia Williams
    21 jaar//Hulpsheriff//Thea Queen



    outfit

    'Lucy!' roept Amy, ik loop naar haar toe. 'Wie denk je dat het is?' Ik kijk naar de dode man die op de grond ligt. 'Ik weet het niet, ik heb hem misschien ooit ergens gezien, maar hij komt me niet bekend voor.'
    'Goedemorgen.' Ik draai me om en dan zie ik dat Jonathan aan komt lopen. ”Als ik jouw was zou ik die twee wegsturen en er een officiële plaats delict van te maken,” zegt hij tegen Graham, hij heeft wel gelijk.
    'Lucy, zet jij het gebied af? Het lint licht in de kofferbak.' Ik knik en loop naar de auto toe. Ik maak de kofferbak open en pak het lint eruit. Ik begin het gebied af te zetten met het lint, als ik klaar ben loop ik weer terug.
    'Samuel Christian Stone,' leest Graham zachtjes van een ID kaart af, dat moet de ID kaart van het slachtoffer zijn. Hij kijkt Jonathan en mij om de beurt aan. 'We scannen dit gebied af naar aanwijzingen aan dan gaan we eens kijken naar Stones verleden en contacten, right?' Ik knik, ik doe mijn handschoenen aan en loop naar het lijk toe. Er ligt heel veel bloed, ook op de bladeren. Ik onderzoek het lijk en zie meteen dat zijn nek gebroken is. 'We weten in ieder geval de doodsoorzaak,' zeg ik tegen Graham en Jonathan en ik laat zijn nek zien.


    Aidan Cassidy
    21 || Seamus Finnigan || Baker || Baking stuff... Kinda
    Lilly begon allerlei dingen op te noemen, maar leek er nog niet uit te zijn. Toen ook nog in de tussentijd Janna kwam langsrennen, werd het alleen maar duidelijker. Ze bleef wat random dingen zeggen, maar besloot uiteindelijk dat ze straks wel zou roepen. "Prima" zei ik vriendelijk, voor ik zelf naar achter verdween om de donuts te bakken en de chocoladetaarten in de oven te schuiven. Het was allemaal geen moeilijk werk, maar met mijn gave om dingen spontaan te doen ontploffen of ontbranden, was het soms wel eens een overlevingstocht om de dag door te maken. Ik liet de donuts intussen in het vet glijden en begon aan de glazuur en de jam ervoor, waarvan ik trots was dat ik het allemaal zelf maakte. Ik hield terwijl ik bezig was wel een oogje op de winkel, maar naast Lilly was er niemand, en ik verwachtte ook niemand. Ik viste de donuts toen ze gaar waren weer uit het vet, en liet ze koelen en uitlekken, terwijl ik het glazuur en de vulling afmaakte. Ik wist wat de politie graag at, dat zou iedereen weten als ze elke dag dezelfde bestelling plaatsten. Niet veel later kon ook de taart uit de oven om te koelen voor ook die z'n glazuurlaag en decoraties kreeg. Het was het werk van alle dag, en ik vond het zeker leuk, maar sommige dingen werden op den duur ook best heel eentonig, al zei ik het zelf. Als ik niet met hete ovens zou werken, zou ik veel dingen blind kunnen doen. Even kraakte ik mijn knokkels en veegde het zweet van mijn voorhoofd wat erop was komen te staan van het werken in de hitte van de ovens. Dit was het leven van een bakker, een ande leven kende ik niet, en om eerlijk te zijn, vond ik het zo wel best.


    Bowties were never Cooler

    Graham Humbert / The Huntsman


    " Sometimes clichés are true... " • Outfit



    Lucy was meteen actief bezig met het onderzoeken van de plaatsdelict, terwijl ik samen met John nog van een afstandje stond te kijken. Ik liep naar de auto toe en haalde een aantal spullen uit de auto om de plaatsdelict te verduidelijken, maar voordat ik verder ging met het onderzoek had i kde lijkschouwer gebeld. 'We weten in ieder geval de doodsoorzaak,' Ik had net opgehangen, toen ik naar Lucy keek en zag dat ze naar de nek van het slachtoffer wees. Zuchtend liep ik terug naar mijn collega's en begon ik foto's te maken van de plaatsdelict. Op het bloed en het lichaam na, waren er geen aanwijzingen gevonden. 'Het enige wat ik nu kan concluderen is dat meneer ongelukkig is gevallen en zijn nek daarbij heeft gebroken. Er zijn geen aanwijzingen van geweld en ik zie ook geen pootafdrukken van een dier en voor zover ik weet zijn er geen roofdieren hier in de bossen van Storybrooke,' Ik keek van Lucy naar John en weer terug naar het lijk. 'Of heeft één van jullie een andere theorie?'


    Do I look like Mother Teresa?