• De afgelopen dagen/weken kwam ik op sociale media of in het nieuws amper dingen tegen die niet gingen over Trump of de protesten die rond hem gebeuren. Overal ter wereld werd wel tegen Trump en de dingen die hij al heeft gedaan geprotesteerd. Daaruit zijn enorm veel posters, borden en plakkaten gekomen die ik persoonlijk soms echt enorm vindingrijk vond. Ik vind het mooi om te weten dat de haat van bepaalde personen, alle andere mensen kan samenbrengen, en de wereld zo kan tonen dat racisme/fascisme en alle andere negatieve dingen, niet meer van deze tijd zijn.
    Het lijstje zal gedurende de komende 4 jaar ongetwijfeld verder aangevuld worden.

    Het lijstje.

    PSA: dit lijstje had uiteraard veel langer kunnen zijn, en ik besef dat er veel controverse omtrent het onderwerp is. Houd dus alsjeblief rekening met elkaar. Dit topic is niet bedoeld om me politiek uit te drukken, maar de creativiteit van andere mensen te bewonderen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hehe, 7 en 8, die zijn wel grappig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangezien het Pride month is, zijn er weer veel parades in Amerika, en die brengen ook veel borden met zich mee. Deze lijst werd dus geupdatet, en wel met dit prachtexemplaar:



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geopend op aanvraag!


    Queer zijn is gewoon alles

    ^ dank je wel!

    De recentste aanwinst voor het lijstje:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind deze dus echt zo mooi!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.