• BEKIJK MIJN LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNEN • FAV VROUWEN • FAV VOETBALLERS • FAV SERIES (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 18:14 ]


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Rickyl schreef:



    TWEEDE VAN LINKS IS DANIEL (22) WEJOW


    holy shit


    Danmarks Dynamite.

    WE WE'RE STAYING IN PARIS


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Byrne schreef:
    WE WE'RE STAYING IN PARIS


    Oh?


    Danmarks Dynamite.

    Take Shelter, the real jam.


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    Oh?


    (wbw)


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Leedus schreef:
    Take Shelter, the real jam.


    Samen met Ties tbh.
    IK HEB ZIN OM NU OOK TE LUISTEREN.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Can we talk about the fact dat m'n os story weer terug 50 abo's heeft. LIKE HOW.
    EN ALSO GAB YOU REACHED 34K PARTYYYYYY.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Ik luister nu ook. Fuck de Erik feels. :'D


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Byrne schreef:
    Can we talk about the fact dat m'n os story weer terug 50 abo's heeft. LIKE HOW.
    EN ALSO GAB YOU REACHED 34K PARTYYYYYY.


    BUT WHERE MANU WHEN U NEED HIM


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    BUT WHERE MANU WHEN U NEED HIM


    Ik ga 'm zoeken. (wbw)


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Byrne schreef:



    ME AS FUUUUUCK


    Danmarks Dynamite.

    iK BEN geeindigd op 62 en nu ga ik naar de wc


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    ME AS FUUUUUCK


    (wbw)


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Leedus schreef:
    iK BEN geeindigd op 62 en nu ga ik naar de wc


    GEIL AF.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about