• BEKIJK MIJN LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNEN • FAV VROUWEN • FAV VOETBALLERS • FAV SERIES (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 18:14 ]


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Hotchiss schreef:
    Die thread die Gab heeft gemaakt is zo bae. Maar ik zou na m'n nummer 1 gek worden. HAHAHA.
    M'n nummer 1 obvious en daarna noem ik iedereen gewoon 2 tbh HAHAHAHA.


    Same though. Ik was dood toen ik klaar was. Maar ik heb het niet echt op volgorde gedaan, behalve de eerste 5 of 6


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    Same though. Ik was dood toen ik klaar was. Maar ik heb het niet echt op volgorde gedaan, behalve de eerste 5 of 6


    Ja, snap ik wel. Want anders moet je eerst die hele lijst maken en ga je daar al van dood. Lol.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Ik ging zo in topics melden dat ik m'n user heb aangepast, maar ik was m'n oude alweer vergeten. I cry.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Hotchiss schreef:
    Ik ging zo in topics melden dat ik m'n user heb aangepast, maar ik was m'n oude alweer vergeten. I cry.


    klojo dat je bent


    Love is the message

    Hotchiss schreef:
    (...)

    Oké dan is hij nu rip


    rip in peace


    Love is the message

    Meixue schreef:
    (...)

    klojo dat je bent


    I can't handle myself lol.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Meixue schreef:
    (...)

    rip in peace


    Ook zo mooi twee keer rip.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Hotchiss schreef:
    (...)

    I can't handle myself lol.


    cant handle
    of cant voetle
    HAHAHAHAH


    Love is the message

    Hotchiss schreef:
    (...)

    Ook zo mooi twee keer rip.


    ik ben geen basic #aesthetic sloerie wat dacht je


    Love is the message

    Meixue schreef:
    (...)

    cant handle
    of cant voetle
    HAHAHAHAH


    go away verdomme HAHAHA


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Meixue schreef:
    (...)

    ik ben geen basic #aesthetic sloerie wat dacht je


    Tsss.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Hotchiss schreef:
    (...)

    go away verdomme HAHAHA


    nee
    verdomme
    of
    verslimme

    HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH


    Love is the message

    Hotchiss schreef:
    (...)

    Tsss.


    oh shit jij wel natuurlijk sorry basic #aesthetic #casual #everything #is #better #in # paris sloerie


    Love is the message

    Meixue schreef:
    (...)

    nee
    verdomme
    of
    verslimme

    HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH


    Ik haat jou tbh.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Meixue schreef:
    (...)

    oh shit jij wel natuurlijk sorry basic #aesthetic #casual #everything #is #better #in # paris sloerie


    SOWIESO. (joehoe)


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about