• Iedereen heeft als kind wel iets gehad wat hij/zij later wilde worden.

    Ik zelf wou altijd dierenarts worden omdat ik dieren lief vind. Maar nu wil ik totaal iets anders worden.

    Hebben jullie ook zo'n kinderdroombaan gehad? Wat wouden jullie worden? En willen jullie dat nog steeds worden?


    Treat People With Kindness

    Prinses, receptioniste, zeeleeuwentrainer en verkoopster in een speelgoedwinkel (met de illusie dat ik geen salaris hoefde, maar speelgoed zou krijgen).
    Uiteindelijk is het niets van dit geworden haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Schrijfster, dierenarts of laborant :') Nu is het arts, farmaceut of chemicus (en stiekem blijft schrijfster ook nog wel een droom, haha XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Actrice


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Oh dat was bij mij een tijd lang actrice/toneelspeelster/zangeres, aangezien ik op een theaterschool zat en daar erg goed in was. Ik was het op mijn twaalfde zat though, ik kwam door audities heen maar het hele theatersfeertje was gewoon niks voor mij.
    Daarna wist ik het echt een tijd lang gewoon niet, tot heel recentelijk, in september ga ik namelijk verpleegkunde studeren.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Politiepaard... :')
    Toen ik wat ouder was wilde ik zuster bij oma in t ziekenhuis worden.


    The world is a book and I will read it

    Van m'n 4e tot m'n 8e wilde ik altijd astronaut worden, hield ook altijd mijn spreekbeurt over het heelal en de ruimte enzo :') Toen ik zes was had ik ook m'n telescoop mee naar school genomen en m'n opa die wat vertelde over het moment dat hij de maanlanding op televisie zag enzo. Het interesseerde niemand wat, maar ik hield helemaal een plakboek bij met krantenartikelen over de ruimte (heb dat plakboek nog steeds!) en het was echt interesse nummer 1. Totdat ik erachter kwam dat je als astronaut bloed moest laten prikken. Ik was (en ben nog steeds) als de dood voor naalden. Maar dat plakboek met krantenartikelen uit 2003/2004/2005 en 1 of 2 uit 2006 en 2007 heb ik nog steeds, haha.

    Toen ik 8 was begon ik wat meer bewust naar het nieuws te kijken, ik was erg fan van het jeugdjournaal en ik zat zo van 'dat wil ik later ook!' En sindsdien heb ik de droom om journaliste te worden haha. Bij het jeugdjournaal werken zou ik echt heel tof vinden, het is echt mijn jeugddroom en nu nog steeds een hele grote droom om daar ooit te mogen werken, maar iets anders vind ik ook leuk, ik zie het wel. Ik jaag mijn dromen achterna, ik weet dat ik iets in de journalistiek wil en misschien daarnaast nog iets van schrijven (want dat vind ik ook erg leuk), en daar zet ik me ook vol voor in, ik pak elke kans die ik pakken kan. Follow your dreams!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Juffrouw voor het 1 ste leerjaar. Ik speelde altijd in mezelf schooltje met denkbeeldige kinderen :D
    Maar nu zou ik het liefst van al kleuterjuf worden omdat ik gewoon van kindjes houw en ik vind het leuk om hun te helpen.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dokter, en dat heb ik nog lang volgehouden totdat ik biologie ging studeren. Nu kan nog enkel mijn droom als pandaverzorgster uitkomen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wilde als klein meisje prinses worden of archeoloog. (:

    Pickett schreef:
    Dolfijnen trainer :')


    Haha, dit! =P


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Juffrouw lekker slim


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Dat wist ik niet. In vriendenboekjes schreef ik bij ''Wat ik later wil worden...'' altijd ''gezond en gelukkig'' op.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 15:17 ]

    Elfje :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Spiderman :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh god, ik heb wel een aantal verschillende droombanen gehad als kind.
    Dierenarts, Journalist, Archeoloog en Politie te paard kan ik me nog herinneren.

    En nu twijfel ik nog steeds :')
    Bioloog, onderzoeker Genetica, Binnenhuisarchitect, Apache-piloot, Sterrenkundige, ik weet het echt niet en zit al in mn eindexamen :]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 17:30 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]