• Iedereen heeft als kind wel iets gehad wat hij/zij later wilde worden.

    Ik zelf wou altijd dierenarts worden omdat ik dieren lief vind. Maar nu wil ik totaal iets anders worden.

    Hebben jullie ook zo'n kinderdroombaan gehad? Wat wouden jullie worden? En willen jullie dat nog steeds worden?


    Treat People With Kindness

    Als klein meisje wilde ik werken in het ziekenhuis als een medisch iemand, arts, verpleegkunde etc etc (maakte mij niet uit, zolang ik het maar het kon doen). Ik doe nu de opleiding medisch hulpverlener en ik ga de richting van de acute kant op (dus spoeseisende hulp here I come, maar niet als een patiënt). Dus droom is bijna waar gemaakt, nog 2 jaar (;
    Welp de BIG is ineens rond, dus ambulance kan ook.

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 21:15 ]


    Shoganai i ne~

    Ik was er heilig van overtuigd dat ik zeemeermin ging worden (ja als baan). Toen maakte mijn zus die droom kapot en besloot ik dat ik Mega Mindy ging worden.

    Mijn fantasie was te groot als kind. Ik heb nooit een echt normale kinder droom baan gehad haha


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Dierenarts - Dolfijnen trainster .
    En nu wil ik waarschijnlijk communicatie gaan studeren :x


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wilde altijd juf op het kinderdagverblijf worden.

    Wel eind dit schooljaar heb ik naast Mbo 3 mijn mbo 4 af als pedagogisch medewerker ofwel juf op kinderdagverblijf.

    Mijn grootste droom is mn eigen agrarische kdv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wilde vroeger al het onderwijs in, en dat is eigenlijk nog steeds wel het idee. :'D Maar tegelijkertijd droom ik stiekem ook wel over actrice worden of over werken met roofvogels. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik twijfelde heel lang tussen werken met dieren (wat precies dat veranderde iedere week) en kinderverpleegkundige. De verpleegkundige kant bleek niets voor mij en dankzij het gebrek aan werk in de dieren-sector ben ik nu iets heel anders aan het doen, haha.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wilde vroeger heel graag paleontoloog worden, want obsessie met dino's.
    En eigenlijk wil ik dat nog steeds, hehehe. Met mn studie aardwetenschappen zit ik iig ongeveer in de juiste richting ^^


    Stenenlikker

    Oké, heel erg random maar archeoloog. Ik kan me herinneren dat we toen op de basisschool een of andere expositie hadden van iemand die allemaal voorwerpen in terpen had gevonden. En mijn favoriete vak was altijd al geschiedenis, dus leek dat mij leuk.
    En natuurlijk wou ik ook juf en "mama" worden.

    Ik doe nu iets compleet anders: marketing en communicatie

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 11:05 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    - Prinses
    - Schrijfster
    - Kassamens bij de supermarkt vraag me niet waarom, ik was gewoon echt raar
    - Wereldreiziger
    - Model
    - Actrice
    - Zangeres
    - Bioloog en dat terwijl ik nu een hekel heb aan biologie. Ik had een 4 lmao
    - Ridder

    Die volgorde klopt niet maar idc

    Nu houd ik het bij schrijfster


    i wanna vincent van gogh cry in a corner