• idk like ik was gewoon aan het typen
    lieke goddamnit


    Heaven is a place that we all have

    Normaal zou ik deze icon wss nu alweer zat beginnen te worden maar bij deze heb ik dat niet wejow. bae icon.


    "Family don’t end in blood”

    Ik hou van One Direction muziek. I still do. Good life.


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    Lieke wat is dit voor een fucking lange aanvraag lol

    Mats is al vanaf het moment dat Matze bij bvb kwam stiekem heel erg verliefd op hem, maar Mats durft uiteraard niets te zeggen. Alleen Marco weet van zijn gevoelens, als ze na training nog een beetje napraten en ze denken dat ze dat alleen zijn begint Marco over Matze. Blijkbaar is Matze niet weg en vangt hij een deel van het gesprek op (Mats zegt dan iets waardoor het lijkt alsof hij Matze helemaal niet aardig vind). Matze vind dat natuurlijk heel jammer, want hij is ofc ook verliefd op een hele mooie Mats.
    De opkomende dagen doet Matze heel kil tegen Mats, die niet weet wat hij verkeerd heeft gedaan en als Tuchel merkt dat er iets mis is tussen de twee, sluit hij ze op in zijn kantoor. (Idk of hij een kantoor heeft maar dat doen we dan maar lol.)
    Na lang aarzelen vertelt Matze dan toch maar dat hij dat gesprek heeft opgevangen, waardoor Mats meteen schrikt omdat hij denkt dat Matze weet dat hij verliefd op hem is en daarom zo reageert. Uiteindelijk is het dus andersom en is het gewoon cutie cutie want de baes vinden elkaar allebei leuk.
    En als ze zoenen komt Tuchel weer binnen. HAHAHA.


    DAT IS DE BAE AANVRAAG. BEST UITGEDACHTE AANVRAAG DIE IK OOIT HEB GEDAAN TBH HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leedus schreef:
    Ik hou van One Direction muziek. I still do. Good life.


    Same tho, soms. Soms heb ik ineens weer gewoon zin om dat te luisteren en dan is het bae af. Alleen irriteer ik me dan als ik Zayn's stem hoor bc de kutklojo.


    "Family don’t end in blood”

    Rickyl schreef:
    Normaal zou ik deze icon wss nu alweer zat beginnen te worden maar bij deze heb ik dat niet wejow. bae icon.


    Ik voel dat wel lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leedus schreef:
    Ik hou van One Direction muziek. I still do. Good life.


    O M G.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het feit dat ik schrijf over Mats die bij BVB zit makes me like:


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    Het feit dat ik schrijf over Mats die bij BVB zit makes me like:



    JE SCHIRJFIJRIJIJRFJIFRJIRJIR YES
    MAAR OMG IK VOEL DIE WEL HAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rickyl schreef:
    (...)

    Same tho, soms. Soms heb ik ineens weer gewoon zin om dat te luisteren en dan is het bae af. Alleen irriteer ik me dan als ik Zayn's stem hoor bc de kutklojo.


    Soms zet ik me Spotify op shuffle en dan komt het en dan huilen. Ik vind Zayns stem niet erg tho lol.


    Danmarks Dynamite.

    Hotchiss schreef:
    (...)

    JE SCHIRJFIJRIJIJRFJIFRJIRJIR YES
    MAAR OMG IK VOEL DIE WEL HAHAHAHAHAHA


    IK ZOCHT NOG EEN GIF EN IK VIND EEN FUCKING MATS GIF IN EEN CHRIS WOOD CRYING GOOGLE SEARCH NEE NO NEIN


    Danmarks Dynamite.

    Ik had laatst mijn egels luisterexamen en dat was huilen bc het ginf over one direvtion op begeven moment (naja het ging over wapens igaliseren en toen over tweedehandsplatenverkoop en toen gibgen ze de hele tijd 1d afspelen en gingen ze er ook ove rprate) and I was like noooo.


    Reality's overrated.

    Ik zit ecbt te springen met het wachren op de os omg.


    Reality's overrated.

    Leedus schreef:
    (...)

    IK ZOCHT NOG EEN GIF EN IK VIND EEN FUCKING MATS GIF IN EEN CHRIS WOOD CRYING GOOGLE SEARCH NEE NO NEIN


    HAHAHAHAHAHAHAHAHA DAT KAN VERDOMME ECHT NIET I CRY


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jeid schreef:
    Ik had laatst mijn egels luisterexamen en dat was huilen bc het ginf over one direvtion op begeven moment (naja het ging over wapens igaliseren en toen over tweedehandsplatenverkoop en toen gibgen ze de hele tijd 1d afspelen en gingen ze er ook ove rprate) and I was like noooo.


    Inderdaad, dat sucks echt omg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jeid schreef:
    Ik zit ecbt te springen met het wachren op de os omg.


    Nalezen gaat langzaam omdat het zoveel is HAHAHA.
    Maar iK OOK THO.


    stay safe because I like being alive at the same time as you