• Halloo!

    Daar ben ik weer, want ik heb vandaag niet alleen aparte cupcakes gebakken, maar ik heb ook een fotolijstje in elkaar "geknutseld".

    Vorig jaar kwam Emma/Krullie met haar topic over garen in een fotolijst(klik) en op een wonderbaarlijke wijze heb ik dat dus onthouden om ook te doen. Alleen dan met mijn hobby, namelijk schrijven. Ik heb al mijn lege inktvullingen (en een heleboel volle) verzameld, een van mijn vulpennen opgeofferd en een hoofdstuk van een van mijn verhalen geprint. Ook heb ik een bladzijde uit een van de duizenden boekjes waar ik ooit in geschreven heb eruit gescheurd om ook op te plakken. Het resultaat:


    (Klik voor groter)

    Na 6 miljoen pogingen zitten de inktvullingen eindelijk oke en ben ik tevreden met de indeling van de rest.
    Het fotolijstje is gekocht bij de ikea en voor de geinteresseerden, de achtergrond is het verhaal 'Liefde op het eerste gehoor' en het met de hand geschreven stuk staat niet op Quizlet. Het andere geschreven deel zijn de titels van verschillende verhalen.

    Iemand anders nog een creatieve dag gehad? En wat vinden jullie ervan?

    (Ik denk dat ik dit als "cover" voor mijn schrijvers ID ga gebruiken)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat een leuk idee, het ziet er gaaf uit!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Wat een leuk idee, het ziet er gaaf uit!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Noo, foto is op de kop. Stomme Tinypic


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeeehh gaaaf! Het ziet er echt heel leuk uit, Gildy! (Ghehe, see what I did there :Y) )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat een origineel en leuk idee!


    The soul needs autumn.

    Wat een leuk idee! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer