• HIER VIND JE ALLE INFORMATIE OVER DE RPG

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Hygge schreef:
    Relatielijstje

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    De twee lijken qua innerlijk vrij veel op elkaar en dat is dan ook de reden dat Cadi haar wel interessant vond. Ze probeert zo goed en kwaad als het kwaad naar hem meisje toe te komen en een gesprek beginnen. Ze is erachter gekomen dat ze vrij veel gemeen hebben en ze heeft al veel minder problemen met het meisje dan met de meeste. Misschien dat ze verder in de RPG zelfs vriendinnen kunnen worden?

    Nicotine "Nicolette" MariGold
    Cadi vindt de dame er angstaanjagend genoeg uit zien om op een veilig afstand te blijven. Ze zal niet zomaar op de dame afstappen en dat is aan alles te merken, dit is dan ook de reden dat Nicotine het wel eens leuk vindt om op haar af te stappen, op een niet al te positieve manier?

    Aevy Thalia Allison Child
    Om haar nu een vriendin te noemen dat gaat wel erg ver. Wel kan ze vaak genoeg genieten van de manier van doen van het meisje. Ze is dan ook niet bang om op haar af te stappen voor een praatje wat voor Cadi al een vrij grote stap is.

    Olive Emi "Twist" Jackson
    Cadi vindt haar maar niks en al helemaal niet iemand om te vertrouwen, ze is misschien zelfs wel een heel klein beetje bang voor het meisje. Naast haar positieve karaktereigenschappen lijken haar negatieve karakter trekjes alles waar Cadi het niet mee eens is.

    Joey Mortem
    Cadi is zijn play doll geworden. Hij probeert haar vaak te breken met zijn woorden wat haar wel steeds verder kapot maakt maar helemaal gebroken is ze nog niet, de dame ziet er misschien niet heel sterk uit haar geest en ziel zijn schijnbaar redelijk sterk.

    Robin Kay Goodfellow "Puck"
    Cadi probeert hem zo goed en kwaad als het gaat te vriend te houden. Zij mag hem graag maar weet dat hij niet te vertrouwen is en dus heeft ze altijd een wakend oog op hem liggen. Wel probeert ze ervoor te zorgen dat hij haar bijles gaat geven met haar gave, want ze weet nog steeds niet wat haar gave is iets wat haar mateloos irriteert en gezien hij erg ervaren is hoopt ze dat hij haar erbij wil helpen.

    Roxy "Rox" Scarlett Woods
    Cadi vindt het meisje wel aardig, wel voelt ze nog altijd iets van wantrouwen naar haar toe en is eigenlijk erg jaloers op de gave van de dame. Als ze namelijk zelf een gave had mogen kiezen was het die van Aarde en Lucht geweest en gezien Roxy een van de twee bemind is ze best wel jaloers. Dit komt dan voornamelijk omdat ze haar eigen gave niet weet, hierdoor kan ze wel af en toe redelijk hatelijk naar haar doen.

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    Cole heeft het niet zo op het meisje, ze is veel te afzijdig naar zijn mening en hij vindt haar veel te simpel. Hij vindt het echter wel leuk om het meisje te plagen en te confronteren met haar diepste angsten.

    Nicotine "Nicolette" MariGold
    Dit is zijn meid, haar uiterlijk staat hem zeker aan. Hij kan het goed met de dame vinden en vindt het dan ook leuk om met haar zo nu en dan op straat of ergens anders te chillen.

    Aevy Thalia Allison Child
    Crazy as shit. Hij vindt de dame een echte rare en ze is heel nep, althans dat is wat Cole dan vindt. De dame is naar zijn mening veel te druk en heeft een veel te grote fantasie wat niet echt samenwerkt met iemand die nogal recht door zee is. Hij valt haar 's nachts vaak lastig met zijn nachtmerries en wanneer zij in zijn buurt is lijkt het donker om hem heen te sidderen. Hij heeft het niet op het meisje.

    Olive Emi "Twist" Jackson
    Hij toont een ietwat aparte belangstelling voor het meisje. Hij vindt haar wel wat hebben en voelt zich dan ook wel prettig in haar aanwezigheid. Zij laat hem eigenlijk erg aan Harley Quinn denken alleen dan zonder het (spijt me Olive) maar al te knappe uiterlijk. Hij vindt haar crazyness wel prettig en geplaatst. De twee zijn gewoon maatjes.

    Joey Mortem
    Hij mag de gozer wel en vindt het wel leuk om zo nu en dan zijn bijdrage te leveren bij een van zijn kleineringen maar over het algemeen doet hij niet heel erg veel met de jongen.

    Robin Kay Goodfellow "Puck"
    Er bestaat geen vertrouwen tussen de twee, Cole vertrouwt Puck helemaal niet en probeert dit ook zo goed mogelijk aan andere duidelijk te maken. Toch lijkt het alsof hij de enige is die hem doorziet wat het af en toe best wel bang maakt.

    Roxy "Rox" Scarlett Woods
    Een zin, wat doet ze hier? Cole is ervan van overtuigd dat de dame in het verkeerde huis zit en heeft eigenlijk wel een hekel aan haar, hij vindt haar veel te soft net zoals Cadi al is het bij haar duidelijk dat het is omdat ze hoopt iemand te vinden die haar haar gave kan vertellen en dit heeft Roxy niet.

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    Hij vindt dat de dame wel iets heeft wat hem aanstaat, dit kan haar uiterlijk zijn maar ook haar innerlijk staat hem in sommige situaties zeker aan. Hij vindt het wel leuk om met haar op avontuur te gaan of op iemand wraak te nemen. Misschien een soort van avonturenbuddies of partners in crime.

    Nicotine "Nicolette" MariGold
    Hij vindt het meisje zeer interessant, haar karakter is erg wisselend wat hij nu net zo leuk aan haar vindt. Hij vindt het namelijk erg leuk om haar grenzen op te zoeken.

    Aevy Thalia Allison Child
    Crazy, but in a good way. Cameron kan wel genieten van haar drukte al kan hij zich hier ook heel erg aan irriteren. Hetzelfde geldt voor haar fantasie, dit is dan ook de reden dat hij haar graag lastig valt met zijn gave. Het is dan ook niet heel moeilijk om haar gevoel te raken wat het wel iets minder leuk maakt, Cam houdt wel van een uitdaging.

    Olive Emi "Twist" Jackson
    Dit is zijn meid en iedereen die daarmee solt moet oppassen. Cameron vindt Olive heel erg leuk echter heeft hij competitie wat hem mateloos irriteert. Hij hangt graag rond het meisje en beschermt haar ook graag. Hij weet dat ze zichzelf heel goed kan beschermen maar ze betekent heel erg veel voor hem en zij is zo'n beetje de enige die zijn goede oude ik nog omhoog kan halen. Zijn bijnaam voor haar is Olijfje.

    Joey Mortem
    Dit is zijn allerbeste maatje, hij kan er van genieten hoe hij met zijn woorden andere pijn doet, al blijft hij er heilig van overtuigt dat hij het zelf veel beter kan dan Joey. Ze sluiten met hun gaven en hobbies dan ook mooi op elkaar aan.

    Robin Kay Goodfellow "Puck"
    Cameron weet redelijk goed hoe Puck in elkaar steekt wat ervoor zorgt dat hij een veilige afstand tussen hem en Puck bewaart. Hij probeert ruzie te voorkomen en hem vooral niet in de weg te lopen. Wel valt ook hij soms voor de manipulatieve trucjes van Puck.

    Roxy "Rox" Scarlett Woods
    Ze kan zich vast voor gaan bereiden op de vele woordenaanvallen die ze van Cam gaat krijgen. Hij heeft net op de wat softere types en Roxy is hier een van naar zijn mening.


    Oké dit zijn maar wat ideetjes zeg maar of je het wat vindt of niet.


    Goed!

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:48 ]

Ik vind de indrukken goed, behalve bij de laatste twee voor Bouncing. (Ook omdat ik dit ben basically oeps)

Voor Cole: Er is niks neps aan haar, ze is gewoon een soort Alice met ADHD en zwarte magie, goed als hij haar haat maar hehe ze is gewoon alles behalve nep. Dat straalt ze ook niet uit, zie haar als drukke Cry Baby of zo. (Ja sorry ik ben kritisch gezien het is alsof je zegt dat ik nep ben, wauw dat klinkt raar)
En voor Cam... Ja, ze is enorm emotioneel, maar ik moet haar innerlijk een beetje aanpassen denk ik: Ze toont haar emoties niet. Dat durft ze niet omdat ze bang is een soort Feline (zeikende dramaqueen) te worden, dus ze is wel snel in een negatieve stemming, maar zal dat met al haar energie proberen te verbergen met sarcasme of meligheid. Ze is breekbaar, maar dat zegt niet dat ze het laat zien als ze breekt.

Oké dat was mijn gezeur, sorry, Bouncing is een soort van tweede ik en anders voelt het echt raar. (Deze Bouncing is ook iets anders dan die in Dollhouse, bitterder)


obsessive rage

Bouncing schreef:
Ik vind de indrukken goed, behalve bij de laatste twee voor Bouncing. (Ook omdat ik dit ben basically oeps)

Voor Cole: Er is niks neps aan haar, ze is gewoon een soort Alice met ADHD en zwarte magie, goed als hij haar haat maar hehe ze is gewoon alles behalve nep. Dat straalt ze ook niet uit, zie haar als drukke Cry Baby of zo. (Ja sorry ik ben kritisch gezien het is alsof je zegt dat ik nep ben, wauw dat klinkt raar)
En voor Cam... Ja, ze is enorm emotioneel, maar ik moet haar innerlijk een beetje aanpassen denk ik: Ze toont haar emoties niet. Dat durft ze niet omdat ze bang is een soort Feline (zeikende dramaqueen) te worden, dus ze is wel snel in een negatieve stemming, maar zal dat met al haar energie proberen te verbergen met sarcasme of meligheid. Ze is breekbaar, maar dat zegt niet dat ze het laat zien als ze breekt.

Oké dat was mijn gezeur, sorry, Bouncing is een soort van tweede ik en anders voelt het echt raar. (Deze Bouncing is ook iets anders dan die in Dollhouse, bitterder)


Nahhh okee zal t zo even veranderen. Owh en dat neppe is niet perse dat het ook zo is maar vooral dat hij dat vind. Hij vindt het drukke nogal gemaakt zeg maar.


"The stars replaced the emptiness of my heart."

Indrukken
"Iratus" Quinn Alena Eaves

      Nicotine "Nicolette" MariGold Well done, Nicotine, Iratus likes you. Een beetje, dan. Iratus zal het vast wel een beetje kunnen vinden met hen meisje, maar echt vertrouwen gaat haar te ver. Maar ze zal wel - voor haar doen - aardig zijn. Ietsje minder bot, hooguit sarcastisch en af en toe zal ze Nicotine schoorvoetend ruimte gunnen om haar beter te leren kennen.
      Cadi Sarabi Kane Bij een eerste indruk zou Iratus Cadi totaal niet begrijpen, haar een beetje vreemd vinden. Als Cadi zelf pogingen tot toenadering doet kan Iratus daar wel mee leven. Ze heeft wel een soort respect voor Cadi dus een afwijzing zal er nooit direct over haar mond komen.
      "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child "Ze is aardig? Dan doe ik wel aardig terug." Zo'n houding neemt Iratus ongeveer aan. Neutraal zijn en zo. Wel kan ze zich, denk ik, licht irriteren aan Bouncings drukke gedrag en er misschien een opmerking over maken.
      Olive Emi "Twist" Jackson Neutrale Olive = irritante Olive en dat kan Iratus niet hebben. Ze zal zich kapot ergeren en dat duidelijk laten merken.
      Roxy "Rox" Scarlett Woods Tjaa, laten we de negeermodus inzetten. Iratus vindt Rox vrij irritant, een actievere versie van haarzelf, zegmaar.
      Leslie "FireFly" Mortem Ergens vindt Iratus Leslie ongelofelijk schattig. Ze snapt niet helemaal wat Leslie hier doet, eigenlijk, maar Iratus houdt het meisje wel in de gaten. Ze vindt Leslie eigenlijk een beetje kwetsbaar overkomen en daardoor dwingt ze zichzelf om ervoor te zorgen dat haar niets overkomt. Via Leslie voelt Iratus zich verantwoordelijk voor iemand, en daaruit komt de gedachte: ik ben niet zo egoïstisch als ik lijk hoera.
      Fiona "Maria" Alderman Iratus heeft wel een zeker respect voor Fiona. Ze heeft ontzettend veel aan het meisje gehad en ze bewondert haar om haar talent.
      Parva "Avis" Cuckoo

      Robin Kay Goodfellow "Puck" Hoewel Iratus ooit bang is geweest voor Puck, ligt dat nu gelukkig anders. Ze vertrouwt hem volledig, ze mag hem, hij weet alles over haar. Misschien doet ze er verkeerd aan om Puck te vertrouwen maar dat beseft ze niet. Nog niet.
      Joey Mortem Waarschijnlijk zal het voor Iratus niet zo ver gaan dat ze hem niet mag, maar in de buurt van Joey zal ze heel, heel erg op haar hoede zijn. Tegelijkertijd is ze wel nieuwsgierig naar hem. Hoe is hij zo geworden, hoe zit het met Leslie? Daarom kan ze wel heel voorzichtig dingen over hem gaan vragen, maar over zichzelf laat ze liever niets los.
      Stiekem - ze laat het nooit merken - is Iratus vrij bang voor Joeys gave. Ze houdt niet van pijn. Niemand houdt van pijn. Pijn maakt haar machteloos.
      Cole Ayden Cael WIL JE RUZIE, COLE? DAN KRIJG JE DAT!
      Cameron Dylan Black Natuurlijk. Met iemand als Cam erbij zorg je voor nog meer onrust en dat vindt Iratus helemaal fantastisch. Dus, come with her and - mijn Engels faalt - beleef allemaal dramatische avonturen!
      William Foster Iratus zal bij William in de buurt heel erg voorzichtig zijn, vanwege zijn gave. En vooral wegblijven.
      Jackson "Nausithous" Ogygia Kijk, Iratus had Jackson waarschijnlijk gemogen als de omstandigheden anders waren. Maar dat is niet zo. Dus ze haat Jackson om zijn gave (wraak wraak wraak) en omdat hij een god is en hoger staat fan zij. Dat vindt ze maar niets.
      Tibo Michael Sully Ja nee, negeermodus. Sorryy.
      "Cal" Asher Levi Cain



••• ••• •••



Dawn Mary Anderson

      Nicotine "Nicolette" MariGold Dawn zal Nicotine vooral ontwijken. Ze heeft geen behoefte aan iemand met stemmingswisselingen en haar vooroordelen vertellen haar dat ze geen problemen met Nicotine wil. Toch zal Dawn, irritant als ze is, wel eerst even Nicotine's grenzen opzoeken en haar voortdurend 'Nikki' noemen. Grens overtreden? Vluchten dan maar.
      Cadi Sarabi Kane Dawn zal Cadi waarschijnlijk gewoon ontzettend vreemd vinden en uit haar buurt blijven. Al dat gedoe, veel te moeilijk voor haar.
      "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child Bouncing is... Aardig? Dawn zal eerst vooral erg wantrouwig zijn daarom en het later maar gewoon toelaten. Want waarom ook niet?
      Olive Emi "Twist" Jackson Eerst onderschat Dawn Olive een beetje, later komt ze er denk ik wel achter dat dat een vergissing is. Als Dawn echt iets van Olive mocht meemaken zoals bij Clara en Valerie dan wordt ze op een gegeven moment gewoon bang.
      Roxy "Rox" Scarlett Woods Ik denk dat Dawn Roxy wel zal mogen, als ze niet aan het vuur denkt. Dawn haat vuur, maar ze mag Rox. Haha, succes meid.
      Leslie "FireFly" Mortem Leslie lijkt op jongere Dawn 🎉 Dus ze zal haar wel mogen, als Leslie zelf ook aardig doet.
      Fiona "Maria" Alderman Ze kent Fiona's functie wel en zal haar daarom maar niet lastigvallen, omdat ze bang is dat anderen dan iets hebben van 'she's our hacker, let her do her thing' of zoiets.
      Parva "Avis" Cuckoo

      Robin Kay Goodfellow "Puck" Ksst, weg jij (cat) Dawn vindt Puck verschrikkelijk irritant, ze mag hem niet, ze zal hem liever ontlopen. Als ze hem dan toch tegenkomt maakt ze liever rechtsomkeert. Als hij haar iets achterna roept zal ze daar op in gaan, want zo is ze :Y)
      Joey Mortem Again, angst voor Joeys gave. Dawn heeft al helemaal geen behoefte aan pijn, ze kent pijn in meerdere soorten en alles bij elkaar gaat ze zo niet kunnen verdragen. Dus valt ze flauw. En wie weet wat Joey dan allemaal kan doen. Zoals gewoonlijk, als hij iets zegt gaat zij erop in maar bij het minste teken dat hij haar iets aan wil doen is Dawn weg.
      Cole Ayden Cael Dawn is een vrij scherpzinnig persoon dus waarschijnlijk zal ze snel merken dat hij anders doet als zij erbij is. Dit vindt Dawn eigenlijk wel grappig en ze zal er wel gebruik van willen maken. Als ze ooit een gesprek met hem begint of andersom zal ze eerst kijken wie en hoe hij eigenlijk is en later een wat uitdagende houding aannemen.
      Cameron Dylan Black Haat, haat, haat 🎉 en vele vluchtwegen klaar.
      William Foster De enige actie vanuit Dawn is: laat ik irritat zijn en je Will of Willie noemen.
      Jackson "Nausithous" Ogygia Waarschijnlijk zal Dawn eerst wel interesse in Jackson tonen (A) Tot ze erachter komt dat hij Olive leuk vindt.
      Tibo Michael Sully Dawn vindt Tibo irritant. Geen uitleg.
      "Cal" Asher Levi Cain

Ik vul het wel in op school ofzo, ik moet nu echt gaan leren en slapen

[ bericht aangepast op 19 april 2017 - 16:33 ]


i wanna vincent van gogh cry in a corner

Relatielijstje



"Iratus" Quinn Alena Eaves
De twee lijken qua innerlijk vrij veel op elkaar en dat is dan ook de reden dat Cadi haar wel interessant vond. Ze probeert zo goed en kwaad als het kwaad naar hem meisje toe te komen en een gesprek beginnen. Ze is erachter gekomen dat ze vrij veel gemeen hebben en ze heeft al veel minder problemen met het meisje dan met de meeste. Misschien dat ze verder in de RPG zelfs vriendinnen kunnen worden?


Nicotine "Nicolette" MariGold
Cadi vindt de dame er angstaanjagend genoeg uit zien om op een veilig afstand te blijven. Ze zal niet zomaar op de dame afstappen en dat is aan alles te merken, dit is dan ook de reden dat Nicotine het wel eens leuk vindt om op haar af te stappen, op een niet al te positieve manier?


Aevy Thalia Allison Child
Om haar nu een vriendin te noemen dat gaat wel erg ver. Wel kan ze vaak genoeg genieten van de manier van doen van het meisje. Ze is dan ook niet bang om op haar af te stappen voor een praatje wat voor Cadi al een vrij grote stap is.


Olive Emi "Twist" Jackson
Cadi vindt haar maar niks en al helemaal niet iemand om te vertrouwen, ze is misschien zelfs wel een heel klein beetje bang voor het meisje. Naast haar positieve karaktereigenschappen lijken haar negatieve karakter trekjes alles waar Cadi het niet mee eens is.

Joey Mortem
Cadi is zijn play doll geworden. Hij probeert haar vaak te breken met zijn woorden wat haar wel steeds verder kapot maakt maar helemaal gebroken is ze nog niet, de dame ziet er misschien niet heel sterk uit haar geest en ziel zijn schijnbaar redelijk sterk.


Robin Kay Goodfellow "Puck"
Cadi probeert hem zo goed en kwaad als het gaat te vriend te houden. Zij mag hem graag maar weet dat hij niet te vertrouwen is en dus heeft ze altijd een wakend oog op hem liggen. Wel probeert ze ervoor te zorgen dat hij haar bijles gaat geven met haar gave, want ze weet nog steeds niet wat haar gave is iets wat haar mateloos irriteert en gezien hij erg ervaren is hoopt ze dat hij haar erbij wil helpen.


Roxy "Rox" Scarlett Woods
Cadi vindt het meisje wel aardig, wel voelt ze nog altijd iets van wantrouwen naar haar toe en is eigenlijk erg jaloers op de gave van de dame. Als ze namelijk zelf een gave had mogen kiezen was het die van Aarde en Lucht geweest en gezien Roxy een van de twee bemind is ze best wel jaloers. Dit komt dan voornamelijk omdat ze haar eigen gave niet weet, hierdoor kan ze wel af en toe redelijk hatelijk naar haar doen.


Jackson "Nausithouse" Ogygia
Hoe vreemd het dan ook mag klinken vertrouwt ze Jackson volledig. Ze ziet hem als haar beste vriend en is graag bij hem in de buurt. Hoewel ze zijn slechte eigenschappen niet altijd waardeert kan ze er wel doorheen kijken en hem uit eindelijk altijd weer vergeven. Ze ziet Jackson als haar beste vriend.


Tibo Michael Sully
Het meisje vindt de jongen wel aardig maar hij kan haar best wel eens vervelen met zijn eeuwige praatjes over de wetenschap of andere 'interessante' onderwerpen. Wel zou ze zonder meer op hem af durven stappen.


Leslie "FireFly" Mortem
Cadi vindt de haren van het meisje maar al te interessant en het leuk om alle kleurencombinaties voorbij te zien komen. Ze vindt de creatieve kant van het meisje erg leuk. Ze doet normaal tegen het meisje maar van vertrouwen is geen sprake.


Dawn Mary Anderson
Hoe stom het ook mag klinken maar zelfs Cadi vindt dit meisje soms eng. Dit komt omdat ze op sommige momenten nogal fel uit de hoek kan komen iets waar Cadi totaal niet op zit te wachten dit is dan ook de reden dat ze niet al te dicht bij het meisje in de buurt komt. Bang voor een uitbarsting.

Fiona "Maria" Alderman
Cadi heeft zich altijd wel geïnteresseerd voor elektronica ze snapt er echter gewoon niet heel veel van wat haar niet altijd vrolijk maakt. Ze vraagt deze dingen dan ook wel eens aan Fiona, haar domme vragen kunnen Fiona alleen best wel irriteren.

Parva "Avis" Cuckoo
Cadi denkt wel dat ze door heeft dat het meisje geen heel fijn verleden heeft gehad maar dit zorgt dan ook voor wantrouwen en dus zal ze zelf niet op haar afstappen.

Peter Pan


"Iratus" Quinn Alena Eaves
Cole heeft het niet zo op het meisje, ze is veel te afzijdig naar zijn mening en hij vindt haar veel te simpel. Hij vindt het echter wel leuk om het meisje te plagen en te confronteren met haar diepste angsten.

Nicotine "Nicolette" MariGold
Dit is zijn meid, haar uiterlijk staat hem zeker aan. Hij kan het goed met de dame vinden en vindt het dan ook leuk om met haar zo nu en dan op straat of ergens anders te chillen.


Aevy Thalia Allison Child
Ze is zeker niet zijn beste vriendin en hij vindt haar af en toe best wel overdreven druk. Over het algemeen kan hij zich best wel aan het meisje irriteren en dit komt vooral door haar drukte maar hij is dan ook redelijk snel geïrriteerd. Hij doet normaal tegen haar maar je kan hem nergens de schuld van geven als hij een keer een roddel over haar verspreid of lastig valt met de 'beoefening van zijn gave'

Olive Emi "Twist" Jackson
Hij toont een ietwat aparte belangstelling voor het meisje. Hij vindt haar wel wat hebben en voelt zich dan ook wel prettig in haar aanwezigheid. Zij laat hem eigenlijk erg aan Harley Quinn denken alleen dan zonder het (spijt me Olive) maar al te knappe uiterlijk. Hij vindt haar crazyness wel prettig en geplaatst. De twee zijn gewoon maatjes.

Joey Mortem
Hij mag de gozer wel en vindt het wel leuk om zo nu en dan zijn bijdrage te leveren bij een van zijn kleineringen maar over het algemeen doet hij niet heel erg veel met de jongen.


Robin Kay Goodfellow "Puck"
Er bestaat geen vertrouwen tussen de twee, Cole vertrouwt Puck helemaal niet en probeert dit ook zo goed mogelijk aan andere duidelijk te maken. Toch lijkt het alsof hij de enige is die hem doorziet wat het af en toe best wel bang maakt.


Roxy "Rox" Scarlett Woods
Een zin, wat doet ze hier? Cole is ervan van overtuigd dat de dame in het verkeerde huis zit en heeft eigenlijk wel een hekel aan haar, hij vindt haar veel te soft net zoals Cadi al is het bij haar duidelijk dat het is omdat ze hoopt iemand te vinden die haar haar gave kan vertellen en dit heeft Roxy niet.


Jackson "Nausithouse" Ogygia
Hij vindt de jongen wel aardig maar hij heeft ook wel iets tegen hem. Het is heel dubbel en ziet de jongen vooral als concurrentie.


Tibo Michael Sully
Oké hij vindt Tibo best wel een sulletje en noemt hem dan ook eigenlijk altijd bij zijn achternaam. De jongen is af en toe een aparte met al zijn slimme woorden maar hij heeft het hart op de juiste plaats. Cole doet dus gewoon aardig tegen hem maar beschouwt hem niet als zijn vriend.

Leslie "FireFly" Mortem
What is she doing to herself? Cole weet niet precies wat het doel is van de kleuren in haar haar. Maar hij is er heilig van overtuigd dat ze er wil uitzien als een tot leven gekomen schilderpalet. Hij vindt het driedubbel niks en pest er de dame graag mee.

Dawn Mary Anderson
Ze heeft wel iets, ze mag dan misschien een rasecht watje zijn die voor al haar problemen vlucht, dit siert haar wel. Cole wordt heel erg aangetrokken door het innerlijk (en heel misschien ook wel het uiterlijk) van het meisje. Hij is graag in haar buurt en slooft zich nogal voor de dame uit.

Fiona "Maria" Alderman
Cole vindt haar wel handig omdat ze alle elektronische apparaten erg snel en gemakkelijk kan maken, hierdoor waardeert hij haar ook wel al vindt hij wel dat ze af en toe wat socialer mag doen. Hij bombardeert haar echter niet met zijn gave want hij is bang dat hij haar dan niet wil helpen als hij haar elektronische hulp ooit nodig heeft.

Parva "Avis" Cuckoo
Dit meisje is echt helemaal doorgedraaid en Cole helpt maar al te graag om dit te verslechteren :Y)


Peter Pan


"Iratus" Quinn Alena Eaves
Hij vindt dat de dame wel iets heeft wat hem aanstaat, dit kan haar uiterlijk zijn maar ook haar innerlijk staat hem in sommige situaties zeker aan. Hij vindt het wel leuk om met haar op avontuur te gaan of op iemand wraak te nemen. Misschien een soort van avonturenbuddies of partners in crime.

Nicotine "Nicolette" MariGold
Hij vindt het meisje zeer interessant, haar karakter is erg wisselend wat hij nu net zo leuk aan haar vindt. Hij vindt het namelijk erg leuk om haar grenzen op te zoeken.


Aevy Thalia Allison Child
He likes the crazy one. Cam is een van de mensen die ervoor zorgt dat haar bijnaam veel genoemd blijft worden, de kleine stuiterbal is af en toe misschien iets te druk maar over het algemeen mag hij haar graag.

Olive Emi "Twist" Jackson
Dit is zijn meid en iedereen die daarmee solt moet oppassen. Cameron vindt Olive heel erg leuk echter heeft hij competitie wat hem mateloos irriteert. Hij hangt graag rond het meisje en beschermt haar ook graag. Hij weet dat ze zichzelf heel goed kan beschermen maar ze betekent heel erg veel voor hem en zij is zo'n beetje de enige die zijn goede oude ik nog omhoog kan halen. Zijn bijnaam voor haar is Olijfje.


Joey Mortem
Dit is zijn allerbeste maatje, hij kan er van genieten hoe hij met zijn woorden andere pijn doet, al blijft hij er heilig van overtuigt dat hij het zelf veel beter kan dan Joey. Ze sluiten met hun gaven en hobbies dan ook mooi op elkaar aan.


Robin Kay Goodfellow "Puck"
Cameron weet redelijk goed hoe Puck in elkaar steekt wat ervoor zorgt dat hij een veilige afstand tussen hem en Puck bewaart. Hij probeert ruzie te voorkomen en hem vooral niet in de weg te lopen. Wel valt ook hij soms voor de manipulatieve trucjes van Puck.


Roxy "Rox" Scarlett Woods
Ze kan zich vast voor gaan bereiden op de vele woordenaanvallen die ze van Cam gaat krijgen. Hij heeft net op de wat softere types en Roxy is hier een van naar zijn mening.


Jackson "Nausithouse" Ogygia
Intense haat. Jackson is de jongen die een deel van Olives hart heeft en Cameron haat hem hierom. Hij doet er alles aan om de jongen zwart te maken of een blunder te laten slaan. Hij weet dat hij het moeilijk op kan nemen tegen een god maar hij kan altijd een gokje wagen niet.


Tibo Michael Sully
Wat doet hij hier? Cam vindt de jongen alles behalve kwaadaardig. Iedereen offert tenslotte een ander op voor zichzelf. Hij snapt niet wat de jongen in het huis doet en zal dit dan ook op zijn eigen manier laten merken.

Leslie "FireFly" Mortem
That's blue and there is pink, ooh and yellow is over there. Cam vindt het rondlopende schilderijtje wel grappig en is blij dat er altijd wat kleur in de kamer is. Het meisje zelf mag hij echter niet zo en hij is dan ook niet bang om haar een beetje lastig te vallen.

Dawn Mary Anderson
Een ding is duidelijk Cam vindt haar het ergste watje dat er in het hele huis is. Dat is dan ook meteen de reden dat hij het juist leuk vindt om haar te plagen en haar lekker met zichzelf te confronteren. Waar hij zich dan wel weer mateloos aan irriteert is dat het meisje zich altijd uit de voeten maakt mocht hij dat proberen.

Fiona "Maria" Alderman
Niet echt zijn type, zelf is Cam vrij extravert en omdat ze vrij introvert is passen ze niet heel goed bij elkaar en daarom zal Cam haar negeren of plagen/pesten met zijn gave, Hihi sorry..

Parva "Avis" Cuckoo
So crazy I doubt if I'm the crazy one? Cam weet redelijk goed wat er met haar is gebeurd door zijn gave en dit wekt nieuwsgierigheid op, maar wel van een veilige afstand want ze kan tenslotte zomaar doordraaien.


Peter Pan


"Iratus" Quinn Alena Eaves
Hij vindt haar wel aardig al vindt hij haar ook vrij verraderlijke maar dat kan hij wel hebben en dus zal hij haar eerder als een vriendin zien die hij gewoon niet volledig vertrouwt.

Nicotine "Nicolette" MariGold
Het karakter lijkt best veel op dat van hem en dat zorgt juist voor spanningen tussen de twee. Hij mag haar niet echt en de spanningen en irritaties kunnen dan ook hoog oplopen tussen de twee.

Aevy Thalia Allison Child
Dit zijn de mensen waar hij wel van kan genieten, de stuiterbal brengt lekker veel vrolijkheid in zijn leven. Ze heeft pit en dat vindt hij nu juist wel leuk aan haar het zo nu en dan opvliegende karakter. Ze kunnen denk ik wel goede vrienden zijn ^^

Olive Emi "Twist" Jackson
Het meisje is misschien wel slim en charmant over het algemeen is ze crazy als shit en dit staat hem nu niet heel erg aan. Het feit dat ze andere graag pest moedigt hem ook niet aan om haar aardig te vinden. Hij vindt haar niet aardig en daarom irriteert hij haar graag.

Joey Mortem
Hij vindt Joey wel aardig, de jongen is wel aardig maar weet toch goed om zijn plaats op de wereld te bemachtigen. Precies waar Cal ook voor staat, ze kunnen denk ik wel vrienden zijn.

Robin Kay Goodfellow "Puck"
Hij mag dan zo nu en dan om zijn grappen kunnen lachen over het algemeen mag de engel de demon echt niet. Dit komt vooral door sadistische en manipulatieve kant en Cal weet daar goed doorheen te kunnen kijken.

Roxy "Rox" Scarlett Woods
Omdat ze beide graag de leiding nemen en niemand kan haar bevelen geven iets wat Cal best wel snel kan doen door zijn dominante kant, daardoor klikt het niet echt tussen de twee.

Jackson "Nausithouse" Ogygia
Het feit dat Jackson zich een God noemt trekt Cal niet heel erg aan, toch probeert hij dit zoveel mogelijk te vergeten en dan vindt hij de jongen toch wel aardig over het algemeen ten minste.

Tibo Michael Sully
Alvast sorry. Cal vindt de jongen wel handig, hij is erg slim en als Cal dan ook iemand nodig heeft om hem te helpen met iets uit te denken zal zijn eerste keuze snel naar Tibo gaan. Eigenlijk gebruikt hij de jongen wel een beetje maar ook wanneer hij hem niet perse nodig heeft is hij aardig tegen de jongen.

Leslie "FireFly" Mortem
Zelf is hij ook graag creatief en dit kan hij dan ook enorm waarderen aan het meisje. Hij vindt haar wel aardig maar heeft soms het idee dat dit niet echt wederzijds is en zoekt daarom niet altijd toenadering.

Dawn Mary Anderson
Hij probeert haar zo goed en kwaad als het gaat te begrijpen, dit lukt hem simpelweg niet een daardoor negeert hij haar gewoon. Wat een stuk makkelijker is omdat ze de halve tijd verdwijnt.

Fiona "Maria" Alderman
Alleen het feit dat ze elektronica als gave heeft schept al niet echt een band tussen de twee gezien Cal niets met elektronica heeft en het liefste zelfs de tv door het raam gooit. Zijn mobieltje vindt hij dan weer wel handig. Hij haat haar niet dat is een groot woord maar hij vindt haar wel erg vreemd.

Parva "Avis" Cuckoo
Irritatie. Hij irriteert zich soms best wel aan de dame die vreemde opmerkingen. Toch wil hij haar wel graag helpen want het is duidelijk dat ze wel wat hulp kan gebruiken.


Peter Pan


Oké dit zijn maar wat ideetjes zeg maar of je het wat vindt of niet.

[ bericht aangepast op 20 april 2017 - 7:40 ]


"The stars replaced the emptiness of my heart."

Ik ga ook maar maken haha


obsessive rage

Indrukkenlijst met niet zo mooie lay-out



You're broken...
Puck
Voordat ik aan hem begin, vergeet alsjeblieft niet dat hij net als Bouncing ADHD heeft :'D

Nicotine "Nicolette" MariGold
Het is zijn idee om haar te breken, maar op een vage manier geeft hij toch wel om haar, zonder te weten wat het woord liefde precies betekent. Anderen zouden op zich best kunnen merken dat hij haar leuk vindt, maar hijzelf uh, niet zo.
Gedrag over het algemeen: Verwarrend
Cadi Sarabi Kane
Hij weet haar gave en twijfelt of hij haar meer zal leren of gewoon dood ergeren en desnoods pijn doen.
Gedrag over het algemeen: Onderzoekend
Roxy "Rox" Scarlett Woods
Puck mag haar avontuurlijkheid wel, ze zouden goede vrienden kunnen zijn.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Leslie "FireFly" Mortem
Om Joey te irriteren zal hij haar bang proberen te maken, het meisje zelf vind hij wel oké.
Gedrag over het algemeen: Intimiderend
Joey Mortem
Soms mag Puck Joey wel, soms ook helemaal niet. Puck ziet Joey een klein beetje als broer, zonder duidelijke reden.
Gedrag over het algemeen: Plagerig
Cole Ayden Cael
Puck heeft echt helemaal niks met deze gast, gedeeltelijk omdat hij extreem veel op Puck lijkt en Puck vindt dat hij de enige mag zijn die zo is. Cole kan een hoop irritante dromen verwachten en random gedachten die helemaal niet hij hem horen.
Gedrag over het algemeen: Extreem vijandig
Cameron Dylan Black
Uh, tja, wat zal ik zeggen. Puck heeft niet zoveel met psychopaten, zelfs al komt hij er zelf best van in de buurt. Ook Cam kan verwarrende dromen verwachten en soms een "per ongelukke" stomp, Puck is ook zó onhandig.
Gedrag over het algemeen: Veel steken onder water
William Foster
Puck ziet William niet als bedreiging, vriend of vijand, William is gewoon William en Puck is nu eenmaal zo asociaal hem dan te negeren. (Sorryyyy)
Gedrag over het algemeen: Negerend
Jackson "Nausithous" Ogygia
Jackson zal voor Puck wel bekend voorkomen, gezien Puck halfgod is en Jackson helemaal. Waarschijnlijk zal Puck hem met rust laten, maar hij mag hem ook niet echt.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Tibo Michael Sully
Eigenlijk vindt Puck Tibo maar niks, belangrijk irritant (hoor wie het zegt uhum) en ondanks zijn verbittering te naïef voor deze wereld (nogmaals, hoor wie het zegt Puck). Hij zal er alles aan doen Tibo dood te ergeren.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Dawn Mary Anderson
Puur om Cole te irriteren zal asswhole Puck haar steeds blijven lastig vallen, zonder een duidelijk besluit over wie ze nou voor hem is te kiezen.
Gedrag over het algemeen: Intimiderend
Iratus
Zijn niet zo irritante beste vriendin.
Gedrag over het algemeen: Melig
Fiona "Maria" Alderman
Tja, deze dame is te serieus voor Puck dus zal hij haar alleen opzettelijk irriteren.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Asher Levi Kane
Hoe gevallen hij ook is, Cal blijft een engel en daar heeft Puck de pest aan, wat die doorziet hem als hij niet aan het improviseren is. (Gelukkig voor Puckje houdt hij van improvisatie).
Gedrag over het algemeen: Irritant
Bouncing Ball
Dit is makkelijk natuurlijk, iedereen gebruikt haar. Nee just kidding, niet grappig maar goed. Haat haar niet teveel ajb (':
Nicotine "Nicolette" MariGold
Gezien dit Kristines zus is zal Bouncing het gevoel hebben dat ze haar, als een soort excuus aan Kristine, proberen te helpen, ook als dat helemaal niet hoeft. Nicotine doet haar aan een soort heel ver doorgeschoten zelf denken (niet kloppende zin maar goed) en haar hierdoor ook wel interessant vinden.
Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
Cadi Sarabi Kane
Het meisje is zeg maar oké voor Bouncing, wel aardig maar niet haar beste vriendin. Tegen een gesprek zegt ze echter geen nee.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Roxy "Rox" Scarlett Woods
Bouncing zal Rox best aardig vinden en vrienden kunnen zijn met haar, één van de weinige "echte-iets-normalere" vrienden eigenlijk.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Leslie "FireFly" Mortem
Leslie doet Bouncing heel, heel erg aan Kristine denken en echt proberen vrienden te worden, ook als dat niet lukt. Bouncing mag Leslie echt heel erg maar zal hierdoor misschien ook niet heel goed durven echt contact te maken, omdat ze het niet wil verprutsen.
Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
Joey Mortem
Ondanks dat iedereen al weet dat ik Joey voor eeuwig heb geclaimd, zal Bouncing hem in het begin irritant en arrogant vinden en discussies met hem starten over de meest nutteloze dingen, om hem maar geen gelijk te geven. Aan de andere kant vindt ze hem wel interessant en is benieuwd wat hem zo gemeen heeft gemaakt.
Gedrag over het algemeen: Verwarrend
Cole Ayden Cael
Net als met Joey zal Bouncing discussies met deze, volgens haar, asswhole waar dat niet hoeft want ze mag hem echt niet, wat ook niet gek is als je naar zijn gedrag tegenover haar kijkt. Net als Puck is ze heel onhandig *kuuuch* want ze doet hem constant "per ongeluk" pijn.
Gedrag over het algemeen: Vijandig
Cameron Dylan Black
Stiekem vindt Bouncing Cam nogal een claimerige player, maar goed, ze is tactisch genoeg te bedenken dat zolang hij haar mag, ze dat maar niet moet verpesten.
Gedrag over het algemeen: (Soms gespeeld) vriendelijk
William Foster
Op zich vindt Bouncing William wel oké, en iets beleefder dan Puck zal ze wel eens een praatje met hem beginnen.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Jackson "Nausithous" Ogygia
Als Olive het niet al deed, had ik haar net zoals onze aardige Twist laten doen, maar Olive is er wel dus laat Bouncing hem gewoon met rust.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Tibo Michael Sully
Over het algemeen mag Bouncing Tibo wel, ze ziet hem wel als vriend. Al is het wel zo'n ik-maak-grapjes-over-je-bedachte-domheid-vriend.
Gedrag over het algemeen: Melig
Dawn Mary Anderson
Bouncing mag Dawn, ze ziet haar wel als vriend, niet een hele goede, maar het is er wel eentje.
Gedrag over het algemeen: Behulpzaam
Iratus
Bouncing mag Iratus wel, ondanks haar koppigheid en irritante trekjes. Vrienden?
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Fiona "Maria" Alderman
Het zal niet Bouncings beste vriendin zijn, maar ze haat Fiona ook zeker niet. Een neutrale band past denk ik goed?
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Asher Levi Kane
Cal is wat afstandelijk, maar heeft vagelijk wel iets van Joseph (Bouncings broer), en dus mag ze hem wel. Ze zal graag vrienden zijn, en met problemen sneller naar hem toe komen dan naar een ander.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk





Olive
Haat haar please dat hoort bij haar karakter anders kan ze niet zo enorm depressief zijn als ze nu is
Nicotine "Nicolette" MariGold
Zonder al teveel reden ervoor noemt Olive dit kind "Friendy", en gezien ze op elkaar lijken in zoverre dat ze elkaar ook werkelijk begrijpen, is dit eigenlijk haar enige vriendin die ze niet zomaar zou intimideren omdat het kan. Be prepared of random hugs and claimed schoots (mijn Engels is zo goed, I know, I know)
Gedrag over het algemeen: Melig, iets eerlijker dan normaal
Cadi Sarabi Kane
Eigenlijk mag Olive deze dame helemaal niet. Correctie: ze mag haar gewoon niet, en dat betekent voor Olive weer de onhandigheid die Puck en Bouncing bij grotere vijanden hebben, namelijk stompen en pesterig gedrag. Sorry Cadi, Olive is gemeen.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Roxy "Rox" Scarlett Woods
Dit hele meisje bevalt Olive gewoon niet. Misschien omdat ze ergens wel jaloers is dat Rox niet zo is doorgeschoten als Olive, of omdat ik Rox ervoor aanzie dat ze zou zeggen dat de planten niet Olives vrienden zijn zoals ze zegt tegen iedereen die vraagt of ze vrienden heeft, omdat ze die in het echt, nou tja, niet heeft.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Leslie "FireFly" Mortem
Niet aardig, niet onaardig. Olive is neutraal tegen Leslie, wat inhoudt dat ze nog steeds irritant is, maar goed.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Joey Mortem
Olive vindt Joey soms wel grappig, vooral als ze zijn naam moet spellen, wat ze dan ook vaak doet als iemand vraagt wie hij is of wie iets gedaan heeft. (J from jealous, O from old. E from evil en Y from youth)
Gedrag over het algemeen: Melig
Cole Ayden Cael
Ondanks dat ze Cole wel oké vindt, zal ze wel eens meedoen met Puck slash Bouncings vijandige partijtjes, omdat ze zich verveelt. (Wat doe ik mezelf aan, tegen mezelf spelen :'D)
Gedrag over het algemeen: Meestal vriendelijk
Cameron Dylan Black
Olive heeft niet helemaal door dat Cam haar leuk vindt, of überhaupt dat iemand haar leuk kan vinden. Daardoor kan ze zijn hart wel eens barsten, maar verder ziet ze hem als vriend.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
William Foster
Olive is gemeen tegen iedereen dus ook tegen hem, ook al is er geen reden voor.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Jackson "Nausithous" Ogygia
Nu was het haar idee hem gewoon dood te ergeren, juist omdat hij niet al te snel boos wordt en hem gewoon flink wil uitlokken. Maar, als hij dan op welke reden dan ook, zegt dat hij haar niet mag (en ook niet haat) doet dit haar toch ontzettend veel pijn, al zal ze dit nooit, maar dan ook nooit laten merken.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Tibo Michael Sully
Stiekem vindt Olive hem wel grappig, soms. Toch zal ze hem vaak genoeg laten afvragen waarom hij nog leeft plagen.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Dawn Mary Anderson
Dit zou nog wel eens Olives ultieme slachtoffer kunnen worden, zelfs al heeft Dawn eigenlijk meer macht dan onze onruststoker. Zie gewoon een soort Dawn en Clara of Valerie voor je, zo is Olive ongeveer.
Gedrag over het algemeen: Intimiderend
Iratus
Mijn interessante ideeën zijn een beetje op, dus dit wordt gewoon heel saai, neutraal, sorry Iratus :'D
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Fiona "Maria" Alderman
Nee nee nee nee. Nee nee nee, dit is zo niet Olives type. Iemand die mantelpakjes draagt en weet hoe de ijzeren machine die Olive het liefst laat ontploffen werkt, wordt dit niks.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Asher Levi Kane
Olive weet dat Cal één van de personen is die haar gedrag niet kan waarderen, daar heeft ze echter geen problemen mee. Ze zal hem kosten wat het kost blijven irriteren, want ze is niet bang voor zijn gave en hoopt stiekem dat hij haar echt iets aandoet.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Avis
Dit kind kan op zich wel vrienden hebben, maar ik vraag me af of jullie het willen want zelfs ik, als schrijfster, irriteer me aan haar en dan irriteert ze zich ook aan zichzelf, dus ze is een eh, moeilijke vriendin. (Ze is trouwens vooral sadistisch en brutaal, niet gestoord of iets dergelijks, oké, een beetje, maar dat laat ze niet merken)
Nicotine "Nicolette" MariGold
Avis begrijpt Nicotine en staat niet heel hoog op haar irritatie lijst, maar dat zegt nog niet dat ze haar ook aardig vindt. Ze probeert niet bot te doen, of als een moeder die een klein kind preekt, maar ik kan niet beloven dat het altijd lukt want het is Avis.
Gedrag over het algemeen: Ingehouden irritatie
Cadi Sarabi Kane
In Cadi is niet zo makkelijk door te dringen, dat vindt Avis moeilijk, al heeft ze sowieso geen gave die haar daarbij helpt. Ze zal wel proberen Cadi te begrijpen, maar tot dan is Avis neutraal tegen haar.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Roxy "Rox" Scarlett Woods
De drang naar avontuur en dapperheid vindt Avis prettig maar ook mateloos irritant, omdat het op helden gedrag lijkt, en Avis het echt al lang geleden gedaan heeft met hen. Ze kan gemeen uit de hoek komen naar Rox.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Leslie "FireFly" Mortem
Het is dan misschien Avis' zusje, dat zegt niet dat Avis zich ook zo tegenover Leslie gedraagt. Avis weet dat Leslie het lievelingetje was en heeft zich nooit aan dit meisje kunnen hechten, en keurt haar nogal af.
Gedrag over het algemeen: Afkeurend
Joey Mortem
Dit zal Avis niet zeggen, maar dit is toch wel haar zwakte, ergens. Hij is, ondanks dat hij nu niet meer zo klein is, haar kleine broertje en niemand doet hem wat aan, daarbij mag ze hem ook gewoon.
Gedrag over het algemeen: Beschermend
Cole Ayden Cael
Avis heeft ontdekt dat Cole een gave heeft die haar pijn kan doen dus zal hem constant uitlokken, ze denkt er niet over na dat hij ook een flirt is maar goed, zo'n aanval verwacht Avis ook niet. (Dit is geen hint hoor, echt niet)
Gedrag over het algemeen: Uitlokkend, irritant
Cameron Dylan Black
Psychopaat en dus wordt dat uitlokken, net als bij Cole. Doen alsof Avis lesbisch of bi is (meisjes zijn minder eng dan jongens immers) en met Olive flirten zal ze ook wel eens proberen.
Gedrag over het algemeen: Uitlokkend, irritant
William Foster
Avis weet eigenlijk niet heel goed wat ze van hem moet denken, en heeft dus maar besloten dat ze hem haat, want het is een mens.
Gedrag over het algemeen: Haatdragend
Jackson "Nausithous" Ogygia
Avis weet dat ze voor hem moet oppassen, hij is niet de eerste god die ze ontmoet heeft. Toch lijkt discussies voeren vermijden lastig met haar hobby's.
Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
Tibo Michael Sully
Avis ziet niet in wat er kwaadaardig of zielig aan hem is, I mean, één persoon in zijn leven ging dood, dus? Jammer maar go on, ze begrijpt hem echt niet.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Dawn Mary Anderson
Dawn is oké voor Avis, ze lijkt wel een beetje op Avis dus begrijpt ze het meisje wel.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Iratus
Naam veranderd naar iets in het Latijn, magie, naar verleden, klein qua stuk, het komt Avis bekend voor en in haar fantasie die ze nooit zal uitspreken als er niet naar gevraagd wordt is Iratus haar mentale tweelingzus.
Gedrag over het algemeen: Beschermend
Fiona "Maria" Alderman
Nu mag Avis Fiona wel, al snapt ze niet helemaal wat Fiona hier doet. Ze lijkt niet evil, maar wel geordend en daar houdt Avis van. Vrienden?
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Asher Levi Kane
Nu is Avis allang blij dat Cal niet het type player is als een aantal andere gasten in de club, maar hij staat haar ook zeker niet aan, hij wil haar namelijk helpen, en ze wil geen hulp, al helemaal niet van een engel. Haar bindingsangst zal zeker hoog opspelen bij deze gast.
Gedrag over het algemeen: Afstandelijk




I didn't heal wrong, I didn't heal at all and I'm alright with that...

Peter
Nicotine "Nicolette" MariGold
Vriendin van Puck, gaat hem niet worden. Hij zal echt alleen maar gemeen tegen haar doen zonder uit te leggen waar.
Gedrag over het algemeen: Gemeen
Cadi Sarabi Kane
Gezien Peter wel een uitdaging zag heeft hij haar in zijn persoonlijke "breekdoel", of zoals Isa het noemt "play doll" veranderd. (Psst, moet je nog bij Joey aanpassen!) Toch wekt dit meisje iets bij hem op wat hij niet kent en daarom maar voor eeuwig heeft besloten te haten.
Gedrag over het algemeen: Heel, heel gemeen
Roxy "Rox" Scarlett Woods
Peter houdt van vuur en zal er alles aan doen om een bal ervan naar zijn hoofd geslingerd te krijgen van Rox.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Leslie "FireFly" Mortem
Peter vindt Leslie een beetje een watje, dus zal haar wel eens plagen, maar verder vindt hij haar best aardig.
Gedrag over het algemeen: Plagerig
Joey Mortem
Peter ziet Joey een beetje zoals Puck: Een irritant broertje dat je aan de ene kant haat en aan de andere kant om geeft.
Gedrag over het algemeen: Beschermend maar vervelend
Cole Ayden Cael
Puck mag Cole al niet, dus mag Peter hem wel, logisch toch?
Gedrag over het algemeen: Meestal vriendelijk
Cameron Dylan Black
Hetzelfde als voor Cole.
Gedrag over het algemeen: Meestal vriendelijk
William Foster
Iemand die snel boos is is altijd goed voor euziestokers, nietwaar?
Gedrag over het algemeen: Uitlokkend
Jackson "Nausithous" Ogygia
Jackson is helemaal God en daar is Peter jaloers op, hij haat hem hierom.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Tibo Michael Sully
Peter heeft gewoon niks met deze gast, nonononononoNOPE.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Dawn Mary Anderson
Ze is nogal een watje maar naar Peters mening wel grappig, hij mag haar wel.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Iratus
Soms mag hij haar, soms is ze gewoon het type zwak waar hij zich dood aan ergert. Ach tja.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Fiona "Maria" Alderman
Computers en deze halfgod? Dacht het niet. Daarbij vindt Peter haar te volwassen dus nah.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Asher Levi Kane
Net als Puck heeft Peter niks met Cal, maar gezien hij hem probeert te helpen ziet Peter dit als goede gelegenheid Cal zelf te breken.
Gedrag over het algemeen: Manipulerend

Cowen's impressions
FC: Hosho Mai 18 years old They Who Know Death
❝ and in an instance, I knew she would die. ❞

These are Al’s impressions, because those are the impressions that the system tries to act on. When an alter has a very conflicting opinion from Al, this will be noted.
† "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusions • 17 y/o †
Cowen doesn’t fear Iratus as much as some of the other members, so that’s an achievement. They have discovered relatively early on that Iratus doesn’t really have that many teeth to bite with, and is closer to an angry punker than a sadistic mastermind. Cowen thinks that there’s some comfort in Iratus’ harsh facade knowing that there isn’t much of a danger lurking beneath, and may thus risk a conversation whenever the time appears appropriate – even if they’re a bit wary around Iratus due to her gift. Cowen doesn’t quite wish to experience intense flashbacks of their childhood trauma. They don’t really see Iratus as a friend either and don’t feel like they are close in any way.

† Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinesis • 17 y/o †
In all honesty, Cowen doesn’t really like Nicotine, but they can tolerate her. They feel as though Nicotine is too immature to really be valuable company for them and may be looking down on her just a bit, but they wouldn’t reject a friendship with the girl either. Cowen can look through Nicotine rather easily and may get a little annoyed by the lack of self-awareness that Nicotine possesses, though they aren’t one to show this or point this out unless explicitly asked. They think it’s more important to keep up a few connections than to experience a five-minute-long satisfaction of confrontation before potentially being strangled.
+ Gwen likes Nicotine. She thinks that she’s fun company and might jokingly call Nicotine her wife.

† Gaia Claudia Pulchra • Emptiness • 16 y/o / ∞ †
Gaia terrifies Cowen – but she also intrigues them to an extent. There’s a certain sophistication to the girl that draws Cowen in and they don’t really know what to do with it. They won’t unnecessarily approach Gaia or follow her around, but they might spend a little more time than average analyzing her actions and sayings than with other people. There is something interesting about Gaia’s sadism and cruelty and Cowen wishes to understand it – they might also have a bit of a crush on her, maybe, though they wouldn’t label it that themself.

† Fiona "Maria" Alderman • Hacking • 18 y/o †
Fiona’s normalcy is strangely intimidating, because, “What if I act too mean in front of her while convincing others that I am evil?” – but it’s also comforting. Cowen enjoys hanging around Fiona and that she doesn’t pressure them to speak. They don’t really know Fiona that well, but like her and are interested in hearing whatever she has to say. Could be friends, really.

† Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Spirit • 17 y/o †
Cowen is glad that there’s at least one other member who is as clueless as they are. They see Cadi as something akin to a friend and like that she is a bit better at concealing her emotions – it makes interactions less stressful. Cowen has however noticed that Cadi seems rather distressed regarding her apparent lack of a gift, so they have decided to help her unravel what magic is hiding in plain sight, since they don’t see much of a reason not to offer help with such things. Cowen is a good detective, after all.

† Leslie "FireFly" Mortem • Empathy • 15 y/o †
Leslie’s gift is relatively similar to Cowen’s, so Cowen might like to have telepathic chats with the girl sometimes. They feel somewhat protective over Leslie in the way that a parent or older sibling might feel because Leslie appears to be rather naive, so of course, Cowen will keep an eye out, even if they’re not particularly close to her.
+ Horror finds Leslie rather annoying.

† Dawn Mary Anderson • Teleportation • 16 y/o †
Cowen initially assumed that Dawn was similar to Iratus, but eventually concluded that there was more genuine unsolved hurt beneath her image. Cowen is… Cautious, around Dawn. They’re not close, though Cowen might comfort Dawn whenever she appears to have gotten triggered. They’re not pursuing a friendship beyond that – Cowen views Dawn more as a skittish animal than someone to grow close to.

† Roxy "Rox" Scarlet Woods • Elemental magic (fire and earth) • 16 y/o †
Cowen’s impression of Rox is similar to their impression of Dawn: traumatized and hurt. Now, Cowen does see the person beyond that, but, similar as with Dawn, they harbor no interest in a friendship. They try to simply treat her decently and other than that they leave her alone.

† Jennah "Jah" Dunphy • Knowledge • 16 y/o †
Cowen is unsure how to really profile Jennah. They might ask her for clear facts sometimes but don’t interact with her further.
+ Horror finds Jennah rather annoying.

† Cynder Amazon • Dragon • 9 y/o / ∞ †
It’ll become apparent relatively quickly that Cynder is no ordinary nine-year-old, and that Cowen ought to be careful around her. They try not to catch Cynder’s attention in order to avoid “pranks” that could trigger their childhood trauma.
+ Gwen thinks that Cynder is adorable and likes to help her cause mischief.

† Joey Mortem • Crucio • 18 y/o †
Joey is far too obnoxious and pushy for Cowen to be a pleasant presence to them. They are, as always, pretty quick to analyze vague reasons as to why he ended up the way he is, but they have no interest in fixing it. He scares them. They don’t like unpredictable sadism and just hope that he doesn’t make up a reason to hurt them. They might argue with him sometimes to defend people that they like more than him, but generally try to keep their distance from the guy.
+ Horror looks down on Joey.

† Jackson "Nausithous" Ogygia • The Weather • 18 y/o / ∞ †
Cowen is careful around Jackson because he is a god and also a serial killer, but figured that he probably won’t do much harm unless provoked. They might occasionally strike up a conversation with him since he seems to be on their level of intellect, which could thus make him interesting to talk to. They don’t consider him a friend, though.
+ Horror thinks that Jackson is a disappointing god and intends on letting him know.

† Cole Ayden Cael • Night, darkness and fear • 19 y/o †
Cowen fears Cole in a similar way that they fear Joey. Now, they’re aware that Cole is a tad better at concealing his sadism than the aforementioned guy, but his social status only makes more alarm bells go off, for this reminds them of past abusers. They deem him as not very intelligent but still a significant threat, and thus avoid him.

† Tibo Michael Sully • Shapeshifting • 17 y/o †
Tibo comes off as a bit confused, but secretly rather sweet, to Cowen. They don’t mind spending time around him and might even consider him to be a friend. They can’t take the boy too seriously at all times, being significantly maturer than he, but that doesn’t stop them from hanging out with Tibo.
+ Detective doesn’t like Tibo and he can’t quite put his finger on the reason for such.

† Cameron Dylan Black • Extreme psychoanalysis • 17 y/o †
Cam falls under the “people who appear predatory to me and need to be avoided” umbrella to Cowen, along with Joey and Cole. They find that he uses his gift (which, again, happens to be similar to Cowen’s) both inefficiently and for unnecessarily cruel ends. They recognize that he probably had a traumatic past to at least some extent, but don’t feel too much sympathy for him since he’s hurting other people who don’t deserve it. He too is to be avoided.

† "Cal" Asher Levi Cain • Blood • 18 y/o / ∞ †
Cal is tolerable? Cowen isn’t entirely sure what to do with him, they recognize that he is dangerous, but also that he is unlikely to target them due to his moral compass. They might very hesitantly try to befriend him because they don’t see much harm in doing so.
+ Detective thinks that Cal is a bit of a hypocrite for sending relentless wrath upon people for doing “mean” things and doesn’t seem to notice that boiling someone’s blood and killing them is worse than lying to your friend.
+ Horror doesn’t like the idea of befriending an angel due to religious trauma.


† Ander Itai Pierce Elwood • Time • 19 y/o †
Ander is oddly intimidating to Cowen, but they are overall fine with his existence. He is a bit obnoxious but doesn’t seem dangerous, and that’s the most important thing to Cowen. If he tries to befriend them, they’ll accept, but they won’t approach him first.
+ Gwen likes Ander and thinks he’s fun to be around.


❝ All that blood was never once beautiful. It was just red. ❞






[ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 21:28 ]


obsessive rage

Hygge schreef:
Relatielijstje


"Iratus" Quinn Alena Eaves
De twee lijken qua innerlijk vrij veel op elkaar en dat is dan ook de reden dat Cadi haar wel interessant vond. Ze probeert zo goed en kwaad als het kwaad naar hem meisje toe te komen en een gesprek beginnen. Ze is erachter gekomen dat ze vrij veel gemeen hebben en ze heeft al veel minder problemen met het meisje dan met de meeste. Misschien dat ze verder in de RPG zelfs vriendinnen kunnen worden?


Nicotine "Nicolette" MariGold
Cadi vindt de dame er angstaanjagend genoeg uit zien om op een veilig afstand te blijven. Ze zal niet zomaar op de dame afstappen en dat is aan alles te merken, dit is dan ook de reden dat Nicotine het wel eens leuk vindt om op haar af te stappen, op een niet al te positieve manier?


Aevy Thalia Allison Child
Om haar nu een vriendin te noemen dat gaat wel erg ver. Wel kan ze vaak genoeg genieten van de manier van doen van het meisje. Ze is dan ook niet bang om op haar af te stappen voor een praatje wat voor Cadi al een vrij grote stap is.


Olive Emi "Twist" Jackson
Cadi vindt haar maar niks en al helemaal niet iemand om te vertrouwen, ze is misschien zelfs wel een heel klein beetje bang voor het meisje. Naast haar positieve karaktereigenschappen lijken haar negatieve karakter trekjes alles waar Cadi het niet mee eens is.

Joey Mortem
Cadi is zijn play doll geworden. Hij probeert haar vaak te breken met zijn woorden wat haar wel steeds verder kapot maakt maar helemaal gebroken is ze nog niet, de dame ziet er misschien niet heel sterk uit haar geest en ziel zijn schijnbaar redelijk sterk.


Robin Kay Goodfellow "Puck"
Cadi probeert hem zo goed en kwaad als het gaat te vriend te houden. Zij mag hem graag maar weet dat hij niet te vertrouwen is en dus heeft ze altijd een wakend oog op hem liggen. Wel probeert ze ervoor te zorgen dat hij haar bijles gaat geven met haar gave, want ze weet nog steeds niet wat haar gave is iets wat haar mateloos irriteert en gezien hij erg ervaren is hoopt ze dat hij haar erbij wil helpen.


Roxy "Rox" Scarlett Woods
Cadi vindt het meisje wel aardig, wel voelt ze nog altijd iets van wantrouwen naar haar toe en is eigenlijk erg jaloers op de gave van de dame. Als ze namelijk zelf een gave had mogen kiezen was het die van Aarde en Lucht geweest en gezien Roxy een van de twee bemind is ze best wel jaloers. Dit komt dan voornamelijk omdat ze haar eigen gave niet weet, hierdoor kan ze wel af en toe redelijk hatelijk naar haar doen.


Jackson "Nausithouse" Ogygia
Hoe vreemd het dan ook mag klinken vertrouwt ze Jackson volledig. Ze ziet hem als haar beste vriend en is graag bij hem in de buurt. Hoewel ze zijn slechte eigenschappen niet altijd waardeert kan ze er wel doorheen kijken en hem uit eindelijk altijd weer vergeven. Ze ziet Jackson als haar beste vriend.


Tibo Michael Sully
Het meisje vindt de jongen wel aardig maar hij kan haar best wel eens vervelen met zijn eeuwige praatjes over de wetenschap of andere 'interessante' onderwerpen. Wel zou ze zonder meer op hem af durven stappen.

Leslie "FireFly" Mortem
Cadi vindt de haren van het meisje maar al te interessant en het leuk om alle kleurencombinaties voorbij te zien komen. Ze vindt de creatieve kant van het meisje erg leuk. Ze doet normaal tegen het meisje maar van vertrouwen is geen sprake.

Dawn Mary Anderson
Hoe stom het ook mag klinken maar zelfs Cadi vindt dit meisje soms eng. Dit komt omdat ze op sommige momenten nogal fel uit de hoek kan komen iets waar Cadi totaal niet op zit te wachten dit is dan ook de reden dat ze niet al te dicht bij het meisje in de buurt komt. Bang voor een uitbarsting.

Fiona "Maria" Alderman


"Iratus" Quinn Alena Eaves
Cole heeft het niet zo op het meisje, ze is veel te afzijdig naar zijn mening en hij vindt haar veel te simpel. Hij vindt het echter wel leuk om het meisje te plagen en te confronteren met haar diepste angsten.

Nicotine "Nicolette" MariGold
Dit is zijn meid, haar uiterlijk staat hem zeker aan. Hij kan het goed met de dame vinden en vindt het dan ook leuk om met haar zo nu en dan op straat of ergens anders te chillen.


Aevy Thalia Allison Child
Ze is zeker niet zijn beste vriendin en hij vindt haar af en toe best wel overdreven druk. Over het algemeen kan hij zich best wel aan het meisje irriteren en dit komt vooral door haar drukte. Hij doet normaal tegen haar maar je kan hem nergens de schuld van geven als hij een keer een roddel over haar verspreid of lastig valt met de 'beoefening van zijn gave'

Olive Emi "Twist" Jackson
Hij toont een ietwat aparte belangstelling voor het meisje. Hij vindt haar wel wat hebben en voelt zich dan ook wel prettig in haar aanwezigheid. Zij laat hem eigenlijk erg aan Harley Quinn denken alleen dan zonder het (spijt me Olive) maar al te knappe uiterlijk. Hij vindt haar crazyness wel prettig en geplaatst. De twee zijn gewoon maatjes.

Joey Mortem
Hij mag de gozer wel en vindt het wel leuk om zo nu en dan zijn bijdrage te leveren bij een van zijn kleineringen maar over het algemeen doet hij niet heel erg veel met de jongen.


Robin Kay Goodfellow "Puck"
Er bestaat geen vertrouwen tussen de twee, Cole vertrouwt Puck helemaal niet en probeert dit ook zo goed mogelijk aan andere duidelijk te maken. Toch lijkt het alsof hij de enige is die hem doorziet wat het af en toe best wel bang maakt.


Roxy "Rox" Scarlett Woods
Een zin, wat doet ze hier? Cole is ervan van overtuigd dat de dame in het verkeerde huis zit en heeft eigenlijk wel een hekel aan haar, hij vindt haar veel te soft net zoals Cadi al is het bij haar duidelijk dat het is omdat ze hoopt iemand te vinden die haar haar gave kan vertellen en dit heeft Roxy niet.


Jackson "Nausithouse" Ogygia
Hij vindt de jongen wel aardig maar hij heeft ook wel iets tegen hem. Het is heel dubbel en ziet de jongen vooral als concurrentie.


Tibo Michael Sully
Oké hij vindt Tibo best wel een sulletje en noemt hem dan ook eigenlijk altijd bij zijn achternaam. De jongen is af en toe een aparte met al zijn slimme woorden maar hij heeft het hart op de juiste plaats. Cole doet dus gewoon aardig tegen hem maar beschouwt hem niet als zijn vriend.

Leslie "FireFly" Mortem
What is she doing to herself? Cole weet niet precies wat het doel is van de kleuren in haar haar. Maar hij is er heilig van overtuigd dat ze er wil uitzien als een tot leven gekomen schilderpalet. Hij vindt het driedubbel niks en pest er de dame graag mee.

Dawn Mary Anderson
Ze heeft wel iets, ze mag dan misschien een rasecht watje zijn die voor al haar problemen vlucht, dit siert haar wel. Cole wordt heel erg aangetrokken door het innerlijk (en heel misschien ook wel het uiterlijk) van het meisje. Hij is graag in haar buurt en slooft zich nogal voor de dame uit.

Fiona "Maria" Alderman


"Iratus" Quinn Alena Eaves
Hij vindt dat de dame wel iets heeft wat hem aanstaat, dit kan haar uiterlijk zijn maar ook haar innerlijk staat hem in sommige situaties zeker aan. Hij vindt het wel leuk om met haar op avontuur te gaan of op iemand wraak te nemen. Misschien een soort van avonturenbuddies of partners in crime.

Nicotine "Nicolette" MariGold
Hij vindt het meisje zeer interessant, haar karakter is erg wisselend wat hij nu net zo leuk aan haar vindt. Hij vindt het namelijk erg leuk om haar grenzen op te zoeken.


Aevy Thalia Allison Child
He likes the crazy one. Cam is een van de mensen die ervoor zorgt dat haar bijnaam veel genoemd blijft worden, de kleine stuiterbal is af en toe misschien iets te druk maar over het algemeen mag hij haar graag.

Olive Emi "Twist" Jackson
Dit is zijn meid en iedereen die daarmee solt moet oppassen. Cameron vindt Olive heel erg leuk echter heeft hij competitie wat hem mateloos irriteert. Hij hangt graag rond het meisje en beschermt haar ook graag. Hij weet dat ze zichzelf heel goed kan beschermen maar ze betekent heel erg veel voor hem en zij is zo'n beetje de enige die zijn goede oude ik nog omhoog kan halen. Zijn bijnaam voor haar is Olijfje.


Joey Mortem
Dit is zijn allerbeste maatje, hij kan er van genieten hoe hij met zijn woorden andere pijn doet, al blijft hij er heilig van overtuigt dat hij het zelf veel beter kan dan Joey. Ze sluiten met hun gaven en hobbies dan ook mooi op elkaar aan.


Robin Kay Goodfellow "Puck"
Cameron weet redelijk goed hoe Puck in elkaar steekt wat ervoor zorgt dat hij een veilige afstand tussen hem en Puck bewaart. Hij probeert ruzie te voorkomen en hem vooral niet in de weg te lopen. Wel valt ook hij soms voor de manipulatieve trucjes van Puck.


Roxy "Rox" Scarlett Woods
Ze kan zich vast voor gaan bereiden op de vele woordenaanvallen die ze van Cam gaat krijgen. Hij heeft net op de wat softere types en Roxy is hier een van naar zijn mening.


Jackson "Nausithouse" Ogygia
Intense haat. Jackson is de jongen die een deel van Olives hart heeft en Cameron haat hem hierom. Hij doet er alles aan om de jongen zwart te maken of een blunder te laten slaan. Hij weet dat hij het moeilijk op kan nemen tegen een god maar hij kan altijd een gokje wagen niet.


Tibo Michael Sully
Wat doet hij hier? Cam vindt de jongen alles behalve kwaadaardig. Iedereen offert tenslotte een ander op voor zichzelf. Hij snapt niet wat de jongen in het huis doet en zal dit dan ook op zijn eigen manier laten merken.

Leslie "FireFly" Mortem
That's blue and there is pink, ooh and yellow is over there. Cam vindt het rondlopende schilderijtje wel grappig en is blij dat er altijd wat kleur in de kamer is. Het meisje zelf mag hij echter niet zo en hij is dan ook niet bang om haar een beetje lastig te vallen.

Dawn Mary Anderson
Een ding is duidelijk Cam vindt haar het ergste watje dat er in het hele huis is. Dat is dan ook meteen de reden dat hij het juist leuk vindt om haar te plagen en haar lekker met zichzelf te confronteren. Waar hij zich dan wel weer mateloos aan irriteert is dat het meisje zich altijd uit de voeten maakt mocht hij dat proberen.

Fiona "Maria" Alderman


Oké dit zijn maar wat ideetjes zeg maar of je het wat vindt of niet.

Haha leuk ja is goed

PEOPLE
Ja grote lettertypes maar MAG IK EVEN DE AANDACHT
(Vooral jij Isa, ja ik kan ook via app zeiken maar dan komt de docent)

Ieeees en iedereen anders, ik ben er weer over Bouncing hoor
Zou je het indrukkenlijstje over haar willen aanpassen zoals de karakters over mij zouden denken? Ja sorry ik zeur (': Als je mij niet zo goed kent doe je het gewoon met de rol maar die moet ik even aanpassen


obsessive rage

Fiona is af, finaly


If no one else will defend the world then I must

Bouncing schreef:
PEOPLE
Ja grote lettertypes maar MAG IK EVEN DE AANDACHT
(Vooral jij Isa, ja ik kan ook via app zeiken maar dan komt de docent)

Ieeees en iedereen anders, ik ben er weer over Bouncing hoor
Zou je het indrukkenlijstje over haar willen aanpassen zoals de karakters over mij zouden denken? Ja sorry ik zeur (': Als je mij niet zo goed kent doe je het gewoon met de rol maar die moet ik even aanpassen


Haha ik zal het zo goed mogelijk aanpassen in verhouding met jouw indrukkenlijstje.


"The stars replaced the emptiness of my heart."

Bouncing schreef:
Indrukkenlijst met niet zo mooie lay-out

Puck
Voordat ik aan hem begin, vergeet alsjeblieft niet dat hij net als Bouncing ADHD heeft :'D
Nicotine "Nicolette" MariGold
Het is zijn idee om haar te breken, maar op een vage manier geeft hij toch wel om haar, zonder te weten wat het woord liefde precies betekent. Anderen zouden op zich best kunnen merken dat hij haar leuk vindt, maar hijzelf uh, niet zo.
Gedrag over het algemeen: Verwarrend
Cadi Sarabi Kane
Hij weet haar gave en twijfelt of hij haar meer zal leren of gewoon dood ergeren en desnoods pijn doen.
Gedrag over het algemeen: Onderzoekend
Roxy "Rox" Scarlett Woods
Puck mag haar avontuurlijkheid wel, ze zouden goede vrienden kunnen zijn.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Leslie "FireFly" Mortem
Om Joey te irriteren zal hij haar bang proberen te maken, het meisje zelf vind hij wel oké.
Gedrag over het algemeen: Intimiderend
Joey Mortem
Soms mag Puck Joey wel, soms ook helemaal niet. Puck ziet Joey een klein beetje als broer, zonder duidelijke reden.
Gedrag over het algemeen: Plagerig
Cole Ayden Cael
Puck heeft echt helemaal niks met deze gast, gedeeltelijk omdat hij extreem veel op Puck lijkt en Puck vindt dat hij de enige mag zijn die zo is. Cole kan een hoop irritante dromen verwachten en random gedachten die helemaal niet hij hem horen.
Gedrag over het algemeen: Extreem vijandig
Cameron Dylan Black
Uh, tja, wat zal ik zeggen. Puck heeft niet zoveel met psychopaten, zelfs al komt hij er zelf best van in de buurt. Ook Cam kan verwarrende dromen verwachten en soms een "per ongelukke" stomp, Puck is ook zó onhandig.
Gedrag over het algemeen: Veel steken onder water
William Foster
Puck ziet William niet als bedreiging, vriend of vijand, William is gewoon William en Puck is nu eenmaal zo asociaal hem dan te negeren. (Sorryyyy)
Gedrag over het algemeen: Negerend
Jackson "Nausithous" Ogygia
Jackson zal voor Puck wel bekend voorkomen, gezien Puck halfgod is en Jackson helemaal. Waarschijnlijk zal Puck hem met rust laten, maar hij mag hem ook niet echt.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Tibo Michael Sully
Eigenlijk vindt Puck Tibo maar niks, belangrijk irritant (hoor wie het zegt uhum) en ondanks zijn verbittering te naïef voor deze wereld (nogmaals, hoor wie het zegt Puck). Hij zal er alles aan doen Tibo dood te ergeren.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Dawn Mary Anderson
Puur om Cole te irriteren zal asswhole Puck haar steeds blijven lastig vallen, zonder een duidelijk besluit over wie ze nou voor hem is te kiezen.
Gedrag over het algemeen: Intimiderend
Iratus
Zijn niet zo irritante beste vriendin.
Gedrag over het algemeen: Melig
Fiona "Maria" Alderman

Bouncing Ball
Dit is makkelijk natuurlijk, iedereen gebruikt haar. Nee just kidding, niet grappig maar goed. Haat haar niet teveel ajb (':
Nicotine "Nicolette" MariGold
Gezien dit Kristines zus is zal Bouncing het gevoel hebben dat ze haar, als een soort excuus aan Kristine, proberen te helpen, ook als dat helemaal niet hoeft. Nicotine doet haar aan een soort heel ver doorgeschoten zelf denken (niet kloppende zin maar goed) en haar hierdoor ook wel interessant vinden.
Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
Cadi Sarabi Kane
Het meisje is zeg maar oké voor Bouncing, wel aardig maar niet haar beste vriendin. Tegen een gesprek zegt ze echter geen nee.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Roxy "Rox" Scarlett Woods
Bouncing zal Rox best aardig vinden en vrienden kunnen zijn met haar, één van de weinige "echte-iets-normalere" vrienden eigenlijk.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Leslie "FireFly" Mortem
Leslie doet Bouncing heel, heel erg aan Kristine denken en echt proberen vrienden te worden, ook als dat niet lukt. Bouncing mag Leslie echt heel erg maar zal hierdoor misschien ook niet heel goed durven echt contact te maken, omdat ze het niet wil verprutsen.
Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
Joey Mortem
Ondanks dat iedereen al weet dat ik Joey voor eeuwig heb geclaimd, zal Bouncing hem in het begin irritant en arrogant vinden en discussies met hem starten over de meest nutteloze dingen, om hem maar geen gelijk te geven. Aan de andere kant vindt ze hem wel interessant en is benieuwd wat hem zo gemeen heeft gemaakt.
Gedrag over het algemeen: Verwarrend
Cole Ayden Cael
Net als met Joey zal Bouncing discussies met deze, volgens haar, asswhole waar dat niet hoeft want ze mag hem echt niet, wat ook niet gek is als je naar zijn gedrag tegenover haar kijkt. Net als Puck is ze heel onhandig *kuuuch* want ze doet hem constant "per ongeluk" pijn.
Gedrag over het algemeen: Vijandig
Cameron Dylan Black
Stiekem vindt Bouncing Cam nogal een claimerige player, maar goed, ze is tactisch genoeg te bedenken dat zolang hij haar mag, ze dat maar niet moet verpesten.
Gedrag over het algemeen: (Soms gespeeld) vriendelijk
William Foster
Op zich vindt Bouncing William wel oké, en iets beleefder dan Puck zal ze wel eens een praatje met hem beginnen.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Jackson "Nausithous" Ogygia
Als Olive het niet al deed, had ik haar net zoals onze aardige Twist laten doen, maar Olive is er wel dus laat Bouncing hem gewoon met rust.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Tibo Michael Sully
Over het algemeen mag Bouncing Tibo wel, ze ziet hem wel als vriend. Al is het wel zo'n ik-maak-grapjes-over-je-bedachte-domheid-vriend.
Gedrag over het algemeen: Melig
Dawn Mary Anderson
Bouncing mag Dawn, ze ziet haar wel als vriend, niet een hele goede, maar het is er wel eentje.
Gedrag over het algemeen: Behulpzaam
Iratus
Bouncing mag Iratus wel, ondanks haar koppigheid en irritante trekjes. Vrienden?
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Fiona "Maria" Alderman

Olive
Haat haar please dat hoort bij haar karakter anders kan ze niet zo enorm depressief zijn als ze nu is
Nicotine "Nicolette" MariGold
Zonder al teveel reden ervoor noemt Olive dit kind "Friendy", en gezien ze op elkaar lijken in zoverre dat ze elkaar ook werkelijk begrijpen, is dit eigenlijk haar enige vriendin die ze niet zomaar zou intimideren omdat het kan. Be prepared of random hugs and claimed schoots (mijn Engels is zo goed, I know, I know)
Gedrag over het algemeen: Melig, iets eerlijker dan normaal
Cadi Sarabi Kane
Eigenlijk mag Olive deze dame helemaal niet. Correctie: ze mag haar gewoon niet, en dat betekent voor Olive weer de onhandigheid die Puck en Bouncing bij grotere vijanden hebben, namelijk stompen en pesterig gedrag. Sorry Cadi, Olive is gemeen.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Roxy "Rox" Scarlett Woods
Dit hele meisje bevalt Olive gewoon niet. Misschien omdat ze ergens wel jaloers is dat Rox niet zo is doorgeschoten als Olive, of omdat ik Rox ervoor aanzie dat ze zou zeggen dat de planten niet Olives vrienden zijn zoals ze zegt tegen iedereen die vraagt of ze vrienden heeft, omdat ze die in het echt, nou tja, niet heeft.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Leslie "FireFly" Mortem
Niet aardig, niet onaardig. Olive is neutraal tegen Leslie, wat inhoudt dat ze nog steeds irritant is, maar goed.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Joey Mortem
Olive vindt Joey soms wel grappig, vooral als ze zijn naam moet spellen, wat ze dan ook vaak doet als iemand vraagt wie hij is of wie iets gedaan heeft. (J from jealous, O from old. E from evil en Y from youth)
Gedrag over het algemeen: Melig
Cole Ayden Cael
Ondanks dat ze Cole wel oké vindt, zal ze wel eens meedoen met Puck slash Bouncings vijandige partijtjes, omdat ze zich verveelt. (Wat doe ik mezelf aan, tegen mezelf spelen :'D)
Gedrag over het algemeen: Meestal vriendelijk
Cameron Dylan Black
Olive heeft niet helemaal door dat Cam haar leuk vindt, of überhaupt dat iemand haar leuk kan vinden. Daardoor kan ze zijn hart wel eens barsten, maar verder ziet ze hem als vriend.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
William Foster
Olive is gemeen tegen iedereen dus ook tegen hem, ook al is er geen reden voor.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Jackson "Nausithous" Ogygia
Nu was het haar idee hem gewoon dood te ergeren, juist omdat hij niet al te snel boos wordt en hem gewoon flink wil uitlokken. Maar, als hij dan op welke reden dan ook, zegt dat hij haar niet mag (en ook niet haat) doet dit haar toch ontzettend veel pijn, al zal ze dit nooit, maar dan ook nooit laten merken.
Gedrag over het algemeen: Irritant
Tibo Michael Sully
Stiekem vindt Olive hem wel grappig, soms. Toch zal ze hem vaak genoeg laten afvragen waarom hij nog leeft plagen.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Dawn Mary Anderson
Dit zou nog wel eens Olives ultieme slachtoffer kunnen worden, zelfs al heeft Dawn eigenlijk meer macht dan onze onruststoker. Zie gewoon een soort Dawn en Clara of Valerie voor je, zo is Olive ongeveer.
Gedrag over het algemeen: Intimiderend
Iratus
Mijn interessante ideeën zijn een beetje op, dus dit wordt gewoon heel saai, neutraal, sorry Iratus :'D
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Fiona "Maria" Alderman


Leuk, is goed!

Avis' ding komt zo ook, maar uh, verwacht niet teveel van haar, de meeste personen haat ze gewoon want ze is alles behalve sociaal (':


obsessive rage

Choctaw schreef:
Fiona is af, finaly


Oh ik ga lezen en bijvullen


obsessive rage

Nou Ava je chick is ook af ^^


"The stars replaced the emptiness of my heart."