• HIER VIND JE ALLE INFORMATIE OVER DE RPG

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Er is iemand aardig tegen mij! (Y)(hoera)(yeah)

    USS_Enterprise schreef:
    Er is iemand aardig tegen mij! (Y)(hoera)(yeah)


    Call is best aardig
    Maar o wee als je aan Peter komt :Y)
    He's mine! XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hygge schreef:
    (...)

    Call is best aardig
    Maar o wee als je aan Peter komt :Y)
    He's mine! XD


    We zullen zien :Y)

    USS_Enterprise schreef:
    (...)

    We zullen zien :Y)


    Okee moet ik vast in een hoekje gaan huilen (huil)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hygge schreef:
    (...)

    Okee moet ik vast in een hoekje gaan huilen (huil)


    Peter is halfgod, hij kan Sully wel aan :Y)


    obsessive rage

    Eay Isa, weer een opmerking, want gezien je nog nooit met Avis gespeeld hebt, ken je haar gedrag niet zo, logisch ook. Avis is namelijk niet gestoord, zoals je vaak hebt geschreven, maar eerder nors en sarcastisch. Ze gedraagt zich eigenlijk gewoon meer zoals Joey (Ze is dan ook zijn zus), alleen dan meisjesachtiger, dus honestly snap ik niet helemaal waarom Cam haar dan doorgedraaid vindt en Joey zijn maatje is (': (Als voorbeeld dan)
    Net als met Nicotine en Olive, Nicotine is net zo raar als Olive dus ik snap ook daar de grote verschillen niet helemaal, maar goed ik heb met al best veel karakters gespeeld dus vandaar ahaha, sorry ik ben weer eens betweterig en een beetje een fan van Avis geworden

    Je mag het wel zo laten, maar dan weet je dat ze echt niet zo ver doordraait als je beschrijft, Olive is enger daarin, die is echt een psychopaat en Avis doet alleen alsof


    obsessive rage

    Mijn lay-out is officieel verprutst, ach tja, los ik tijdens wiskunde op :'D


    obsessive rage

    Bouncing schreef:
    Eay Isa, weer een opmerking, want gezien je nog nooit met Avis gespeeld hebt, ken je haar gedrag niet zo, logisch ook. Avis is namelijk niet gestoord, zoals je vaak hebt geschreven, maar eerder nors en sarcastisch. Ze gedraagt zich eigenlijk gewoon meer zoals Joey (Ze is dan ook zijn zus), alleen dan meisjesachtiger, dus honestly snap ik niet helemaal waarom Cam haar dan doorgedraaid vindt en Joey zijn maatje is (': (Als voorbeeld dan)
    Net als met Nicotine en Olive, Nicotine is net zo raar als Olive dus ik snap ook daar de grote verschillen niet helemaal, maar goed ik heb met al best veel karakters gespeeld dus vandaar ahaha, sorry ik ben weer eens betweterig en een beetje een fan van Avis geworden

    Je mag het wel zo laten, maar dan weet je dat ze echt niet zo ver doordraait als je beschrijft, Olive is enger daarin, die is echt een psychopaat en Avis doet alleen alsof


    Ja sorry hoor, maar ja ik heb het druk en besteed er niet heel veel aandacht aan wat wil je dat er letterlijk komt te staan?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Bouncing schreef:
    Indrukkenlijst met niet zo mooie lay-out




    You're broken...
    Puck
    Voordat ik aan hem begin, vergeet alsjeblieft niet dat hij net als Bouncing ADHD heeft :'D

    Nicotine "Nicolette" MariGold
    Het is zijn idee om haar te breken, maar op een vage manier geeft hij toch wel om haar, zonder te weten wat het woord liefde precies betekent. Anderen zouden op zich best kunnen merken dat hij haar leuk vindt, maar hijzelf uh, niet zo.
    Gedrag over het algemeen: Verwarrend
    Cadi Sarabi Kane
    Hij weet haar gave en twijfelt of hij haar meer zal leren of gewoon dood ergeren en desnoods pijn doen.
    Gedrag over het algemeen: Onderzoekend
    Roxy "Rox" Scarlett Woods
    Puck mag haar avontuurlijkheid wel, ze zouden goede vrienden kunnen zijn.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Leslie "FireFly" Mortem
    Om Joey te irriteren zal hij haar bang proberen te maken, het meisje zelf vind hij wel oké.
    Gedrag over het algemeen: Intimiderend
    Joey Mortem
    Soms mag Puck Joey wel, soms ook helemaal niet. Puck ziet Joey een klein beetje als broer, zonder duidelijke reden.
    Gedrag over het algemeen: Plagerig
    Cole Ayden Cael
    Puck heeft echt helemaal niks met deze gast, gedeeltelijk omdat hij extreem veel op Puck lijkt en Puck vindt dat hij de enige mag zijn die zo is. Cole kan een hoop irritante dromen verwachten en random gedachten die helemaal niet hij hem horen.
    Gedrag over het algemeen: Extreem vijandig
    Cameron Dylan Black
    Uh, tja, wat zal ik zeggen. Puck heeft niet zoveel met psychopaten, zelfs al komt hij er zelf best van in de buurt. Ook Cam kan verwarrende dromen verwachten en soms een "per ongelukke" stomp, Puck is ook zó onhandig.
    Gedrag over het algemeen: Veel steken onder water
    William Foster
    Puck ziet William niet als bedreiging, vriend of vijand, William is gewoon William en Puck is nu eenmaal zo asociaal hem dan te negeren. (Sorryyyy)
    Gedrag over het algemeen: Negerend
    Jackson "Nausithous" Ogygia
    Jackson zal voor Puck wel bekend voorkomen, gezien Puck halfgod is en Jackson helemaal. Waarschijnlijk zal Puck hem met rust laten, maar hij mag hem ook niet echt.
    Gedrag over het algemeen: Neutraal
    Tibo Michael Sully
    Eigenlijk vindt Puck Tibo maar niks, belangrijk irritant (hoor wie het zegt uhum) en ondanks zijn verbittering te naïef voor deze wereld (nogmaals, hoor wie het zegt Puck). Hij zal er alles aan doen Tibo dood te ergeren.
    Gedrag over het algemeen: Irritant
    Dawn Mary Anderson
    Puur om Cole te irriteren zal asswhole Puck haar steeds blijven lastig vallen, zonder een duidelijk besluit over wie ze nou voor hem is te kiezen.
    Gedrag over het algemeen: Intimiderend
    Iratus
    Zijn niet zo irritante beste vriendin.
    Gedrag over het algemeen: Melig
    Fiona "Maria" Alderman
    Tja, deze dame is te serieus voor Puck dus zal hij haar alleen opzettelijk irriteren.
    Gedrag over het algemeen: Irritant
    Asher Levi Kane
    Hoe gevallen hij ook is, Cal blijft een engel en daar heeft Puck de pest aan, wat die doorziet hem als hij niet aan het improviseren is. (Gelukkig voor Puckje houdt hij van improvisatie).
    Gedrag over het algemeen: Irritant
    Bouncing Ball
    Dit is makkelijk natuurlijk, iedereen gebruikt haar. Nee just kidding, niet grappig maar goed. Haat haar niet teveel ajb (':
    Nicotine "Nicolette" MariGold
    Gezien dit Kristines zus is zal Bouncing het gevoel hebben dat ze haar, als een soort excuus aan Kristine, proberen te helpen, ook als dat helemaal niet hoeft. Nicotine doet haar aan een soort heel ver doorgeschoten zelf denken (niet kloppende zin maar goed) en haar hierdoor ook wel interessant vinden.
    Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
    Cadi Sarabi Kane
    Het meisje is zeg maar oké voor Bouncing, wel aardig maar niet haar beste vriendin. Tegen een gesprek zegt ze echter geen nee.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Roxy "Rox" Scarlett Woods
    Bouncing zal Rox best aardig vinden en vrienden kunnen zijn met haar, één van de weinige "echte-iets-normalere" vrienden eigenlijk.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Leslie "FireFly" Mortem
    Leslie doet Bouncing heel, heel erg aan Kristine denken en echt proberen vrienden te worden, ook als dat niet lukt. Bouncing mag Leslie echt heel erg maar zal hierdoor misschien ook niet heel goed durven echt contact te maken, omdat ze het niet wil verprutsen.
    Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
    Joey Mortem
    Ondanks dat iedereen al weet dat ik Joey voor eeuwig heb geclaimd, zal Bouncing hem in het begin irritant en arrogant vinden en discussies met hem starten over de meest nutteloze dingen, om hem maar geen gelijk te geven. Aan de andere kant vindt ze hem wel interessant en is benieuwd wat hem zo gemeen heeft gemaakt.
    Gedrag over het algemeen: Verwarrend
    Cole Ayden Cael
    Net als met Joey zal Bouncing discussies met deze, volgens haar, asswhole waar dat niet hoeft want ze mag hem echt niet, wat ook niet gek is als je naar zijn gedrag tegenover haar kijkt. Net als Puck is ze heel onhandig *kuuuch* want ze doet hem constant "per ongeluk" pijn.
    Gedrag over het algemeen: Vijandig
    Cameron Dylan Black
    Stiekem vindt Bouncing Cam nogal een claimerige player, maar goed, ze is tactisch genoeg te bedenken dat zolang hij haar mag, ze dat maar niet moet verpesten.
    Gedrag over het algemeen: (Soms gespeeld) vriendelijk
    William Foster
    Op zich vindt Bouncing William wel oké, en iets beleefder dan Puck zal ze wel eens een praatje met hem beginnen.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Jackson "Nausithous" Ogygia
    Als Olive het niet al deed, had ik haar net zoals onze aardige Twist laten doen, maar Olive is er wel dus laat Bouncing hem gewoon met rust.
    Gedrag over het algemeen: Neutraal
    Tibo Michael Sully
    Over het algemeen mag Bouncing Tibo wel, ze ziet hem wel als vriend. Al is het wel zo'n ik-maak-grapjes-over-je-bedachte-domheid-vriend.
    Gedrag over het algemeen: Melig
    Dawn Mary Anderson
    Bouncing mag Dawn, ze ziet haar wel als vriend, niet een hele goede, maar het is er wel eentje.
    Gedrag over het algemeen: Behulpzaam
    Iratus
    Bouncing mag Iratus wel, ondanks haar koppigheid en irritante trekjes. Vrienden?
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Fiona "Maria" Alderman
    Het zal niet Bouncings beste vriendin zijn, maar ze haat Fiona ook zeker niet. Een neutrale band past denk ik goed?
    Gedrag over het algemeen: Neutraal
    Asher Levi Kane
    Cal is wat afstandelijk, maar heeft vagelijk wel iets van Joseph (Bouncings broer), en dus mag ze hem wel. Ze zal graag vrienden zijn, en met problemen sneller naar hem toe komen dan naar een ander.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk





    Olive
    Haat haar please dat hoort bij haar karakter anders kan ze niet zo enorm depressief zijn als ze nu is
    Nicotine "Nicolette" MariGold
    Zonder al teveel reden ervoor noemt Olive dit kind "Friendy", en gezien ze op elkaar lijken in zoverre dat ze elkaar ook werkelijk begrijpen, is dit eigenlijk haar enige vriendin die ze niet zomaar zou intimideren omdat het kan. Be prepared of random hugs and claimed schoots (mijn Engels is zo goed, I know, I know)
    Gedrag over het algemeen: Melig, iets eerlijker dan normaal
    Cadi Sarabi Kane
    Eigenlijk mag Olive deze dame helemaal niet. Correctie: ze mag haar gewoon niet, en dat betekent voor Olive weer de onhandigheid die Puck en Bouncing bij grotere vijanden hebben, namelijk stompen en pesterig gedrag. Sorry Cadi, Olive is gemeen.
    Gedrag over het algemeen: Pesterig
    Roxy "Rox" Scarlett Woods
    Dit hele meisje bevalt Olive gewoon niet. Misschien omdat ze ergens wel jaloers is dat Rox niet zo is doorgeschoten als Olive, of omdat ik Rox ervoor aanzie dat ze zou zeggen dat de planten niet Olives vrienden zijn zoals ze zegt tegen iedereen die vraagt of ze vrienden heeft, omdat ze die in het echt, nou tja, niet heeft.
    Gedrag over het algemeen: Pesterig
    Leslie "FireFly" Mortem
    Niet aardig, niet onaardig. Olive is neutraal tegen Leslie, wat inhoudt dat ze nog steeds irritant is, maar goed.
    Gedrag over het algemeen: Neutraal
    Joey Mortem
    Olive vindt Joey soms wel grappig, vooral als ze zijn naam moet spellen, wat ze dan ook vaak doet als iemand vraagt wie hij is of wie iets gedaan heeft. (J from jealous, O from old. E from evil en Y from youth)
    Gedrag over het algemeen: Melig
    Cole Ayden Cael
    Ondanks dat ze Cole wel oké vindt, zal ze wel eens meedoen met Puck slash Bouncings vijandige partijtjes, omdat ze zich verveelt. (Wat doe ik mezelf aan, tegen mezelf spelen :'D)
    Gedrag over het algemeen: Meestal vriendelijk
    Cameron Dylan Black
    Olive heeft niet helemaal door dat Cam haar leuk vindt, of überhaupt dat iemand haar leuk kan vinden. Daardoor kan ze zijn hart wel eens barsten, maar verder ziet ze hem als vriend.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    William Foster
    Olive is gemeen tegen iedereen dus ook tegen hem, ook al is er geen reden voor.
    Gedrag over het algemeen: Pesterig
    Jackson "Nausithous" Ogygia
    Nu was het haar idee hem gewoon dood te ergeren, juist omdat hij niet al te snel boos wordt en hem gewoon flink wil uitlokken. Maar, als hij dan op welke reden dan ook, zegt dat hij haar niet mag (en ook niet haat) doet dit haar toch ontzettend veel pijn, al zal ze dit nooit, maar dan ook nooit laten merken.
    Gedrag over het algemeen: Irritant
    Tibo Michael Sully
    Stiekem vindt Olive hem wel grappig, soms. Toch zal ze hem vaak genoeg laten afvragen waarom hij nog leeft plagen.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Dawn Mary Anderson
    Dit zou nog wel eens Olives ultieme slachtoffer kunnen worden, zelfs al heeft Dawn eigenlijk meer macht dan onze onruststoker. Zie gewoon een soort Dawn en Clara of Valerie voor je, zo is Olive ongeveer.
    Gedrag over het algemeen: Intimiderend
    Iratus
    Mijn interessante ideeën zijn een beetje op, dus dit wordt gewoon heel saai, neutraal, sorry Iratus :'D
    Gedrag over het algemeen: Neutraal
    Fiona "Maria" Alderman
    Nee nee nee nee. Nee nee nee, dit is zo niet Olives type. Iemand die mantelpakjes draagt en weet hoe de ijzeren machine die Olive het liefst laat ontploffen werkt, wordt dit niks.
    Gedrag over het algemeen: Irritant
    Asher Levi Kane
    Olive weet dat Cal één van de personen is die haar gedrag niet kan waarderen, daar heeft ze echter geen problemen mee. Ze zal hem kosten wat het kost blijven irriteren, want ze is niet bang voor zijn gave en hoopt stiekem dat hij haar echt iets aandoet.
    Gedrag over het algemeen: Irritant
    Avis
    Dit kind kan op zich wel vrienden hebben, maar ik vraag me af of jullie het willen want zelfs ik, als schrijfster, irriteer me aan haar en dan irriteert ze zich ook aan zichzelf, dus ze is een eh, moeilijke vriendin. (Ze is trouwens vooral sadistisch en brutaal, niet gestoord of iets dergelijks, oké, een beetje, maar dat laat ze niet merken)
    Nicotine "Nicolette" MariGold
    Avis begrijpt Nicotine en staat niet heel hoog op haar irritatie lijst, maar dat zegt nog niet dat ze haar ook aardig vindt. Ze probeert niet bot te doen, of als een moeder die een klein kind preekt, maar ik kan niet beloven dat het altijd lukt want het is Avis.
    Gedrag over het algemeen: Ingehouden irritatie
    Cadi Sarabi Kane
    In Cadi is niet zo makkelijk door te dringen, dat vindt Avis moeilijk, al heeft ze sowieso geen gave die haar daarbij helpt. Ze zal wel proberen Cadi te begrijpen, maar tot dan is Avis neutraal tegen haar.
    Gedrag over het algemeen: Neutraal
    Roxy "Rox" Scarlett Woods
    De drang naar avontuur en dapperheid vindt Avis prettig maar ook mateloos irritant, omdat het op helden gedrag lijkt, en Avis het echt al lang geleden gedaan heeft met hen. Ze kan gemeen uit de hoek komen naar Rox.
    Gedrag over het algemeen: Pesterig
    Leslie "FireFly" Mortem
    Het is dan misschien Avis' zusje, dat zegt niet dat Avis zich ook zo tegenover Leslie gedraagt. Avis weet dat Leslie het lievelingetje was en heeft zich nooit aan dit meisje kunnen hechten, en keurt haar nogal af.
    Gedrag over het algemeen: Afkeurend
    Joey Mortem
    Dit zal Avis niet zeggen, maar dit is toch wel haar zwakte, ergens. Hij is, ondanks dat hij nu niet meer zo klein is, haar kleine broertje en niemand doet hem wat aan, daarbij mag ze hem ook gewoon.
    Gedrag over het algemeen: Beschermend
    Cole Ayden Cael
    Avis heeft ontdekt dat Cole een gave heeft die haar pijn kan doen dus zal hem constant uitlokken, ze denkt er niet over na dat hij ook een flirt is maar goed, zo'n aanval verwacht Avis ook niet. (Dit is geen hint hoor, echt niet)
    Gedrag over het algemeen: Uitlokkend, irritant
    Cameron Dylan Black
    Psychopaat en dus wordt dat uitlokken, net als bij Cole. Doen alsof Avis lesbisch of bi is (meisjes zijn minder eng dan jongens immers) en met Olive flirten zal ze ook wel eens proberen.
    Gedrag over het algemeen: Uitlokkend, irritant
    William Foster
    Avis weet eigenlijk niet heel goed wat ze van hem moet denken, en heeft dus maar besloten dat ze hem haat, want het is een mens.
    Gedrag over het algemeen: Haatdragend
    Jackson "Nausithous" Ogygia
    Avis weet dat ze voor hem moet oppassen, hij is niet de eerste god die ze ontmoet heeft. Toch lijkt discussies voeren vermijden lastig met haar hobby's.
    Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
    Tibo Michael Sully
    Avis ziet niet in wat er kwaadaardig of zielig aan hem is, I mean, één persoon in zijn leven ging dood, dus? Jammer maar go on, ze begrijpt hem echt niet.
    Gedrag over het algemeen: Pesterig
    Dawn Mary Anderson
    Dawn is oké voor Avis, ze lijkt wel een beetje op Avis dus begrijpt ze het meisje wel.
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Iratus
    Naam veranderd naar iets in het Latijn, magie, naar verleden, klein qua stuk, het komt Avis bekend voor en in haar fantasie die ze nooit zal uitspreken als er niet naar gevraagd wordt is Iratus haar mentale tweelingzus.
    Gedrag over het algemeen: Beschermend
    Fiona "Maria" Alderman
    Nu mag Avis Fiona wel, al snapt ze niet helemaal wat Fiona hier doet. Ze lijkt niet evil, maar wel geordend en daar houdt Avis van. Vrienden?
    Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
    Asher Levi Kane
    Nu is Avis allang blij dat Cal niet het type player is als een aantal andere gasten in de club, maar hij staat haar ook zeker niet aan, hij wil haar namelijk helpen, en ze wil geen hulp, al helemaal niet van een engel. Haar bindingsangst zal zeker hoog opspelen bij deze gast.
    Gedrag over het algemeen: Afstandelijk




    I didn't heal wrong, I didn't heal at all and I'm alright with that...


    Ja ja Peter komt ook


    Okehhh feeling so guilty about this last sentence. Dat was namelijk echt helemaal niet waar ik naar aan het kijken was hoor :x


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hygge schreef:
    (...)

    Ja sorry hoor, maar ja ik heb het druk en besteed er niet heel veel aandacht aan wat wil je dat er letterlijk komt te staan?


    Nee je mag het gewoon zo houden hoor, sorry ik ben ook wel erg kritisch, het is meer dat je het voor jezelf weet (Ik ben ook niet heel goed in een indruk in een rol zetten geloof ik, niet genoeg plek in mijn lay-out voor)

    Waha hij komt eraan hoor


    obsessive rage

    Bouncing schreef:
    (...)

    Nee je mag het gewoon zo houden hoor, sorry ik ben ook wel erg kritisch, het is meer dat je het voor jezelf weet (Ik ben ook niet heel goed in een indruk in een rol zetten geloof ik, niet genoeg plek in mijn lay-out voor)

    Waha hij komt eraan hoor


    Hihi okeee, ik begin vervelend te worden maar ik kan gewoon niet wachten en ja dan gaat het gewoon allemaal mis en dan gaat je favo personage ook nog eens uit je favo serie en ja ik ben gewoon even heel emotioneel op het moment dus laat me even met rust en vrolijk me wat op met Peter, want dit kan echt niet meer zo en dan is er ook nog geen speeltopic, de tranen staan heel hoog :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Okee dit vrolijkt me ook wel op, ik heb Mirthe bijna ingehaald met het aantal posts ^^

    Al ben ik nog steeds heel emotioneel hoor dus geen reden om Peter minder snel af te maken, don't you dare XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Tss
    Mijn Frans presentatie voorbereiden maakt mij emotioneel, examenstunt morgen ook (cat)


    obsessive rage

    Sophamoara schreef:
    Okee dit vrolijkt me ook wel op, ik heb Mirthe bijna ingehaald met het aantal posts ^^

    Al ben ik nog steeds heel emotioneel hoor dus geen reden om Peter minder snel af te maken, don't you dare XD

    Fack, je moet er nog maar twaalf

    Je hebt bij voorbaat gewonnen tbh


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    (...)
    Fack, je moet er nog maar twaalf

    Je hebt bij voorbaat gewonnen tbh


    I won anyways of you both

    Goed Peter komt al


    obsessive rage