• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    hou je muil nou gewoon eens :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Like the land hardens after the rain,
    Pain is only temporary.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb vaagjes het gevoel dat ik iets anders zou moeten doen dan achter mijn laptop zitten want dit maakt die random flitsen van hoofdpijn waarschijnlijk niet beter, maar ik zou letterlijk niet weten wat, want alles wat ik wil/moet/kan doen is achter een computer ugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben gevaarlijk vrolijk... please laat er niks ergs gebeuren waardoor deze vrolijkheid verdwijnt.


    Happy Birthday my Potter!

    Lmao, conducteur loopt me voorbij omdat hij dacht dat hij me al gecobtroleerd had bij zijn vorige ronde.

    * Ik ben echt bang dat ze me van school sturen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 13:04 ]

    Yaas, het kooitje is in de winkel. Wel in een andere kleur, but I don't care.


    ... hopelijk is het geen roze, tho. Mijn gerbils zijn al gay genoeg.


    Mhm?

    lol kill me


    Caution first, always.

    Merlin, wat een ashole. Ten eerste, uitstappende mensen hebben voorrang, dus je kan best even netjes wachten. Also, die vrouw liep heel moeilijk met haar kruk, dus wat duw je jezelf nou langs mij heen, terwijl ik haar netjes hulp aanbiedt. En dan vervolgens ook nog foutief concluderen dat het vol zit, waardoor je geen zak aan je asociale gedrag hebt, want jij bent blijven staan en ik heb een hele vierzit voor mijzelf alleen. Sukkel.


    Happy Birthday my Potter!

    Oké als het goed is heb ik dus dat tentamen wel gehaald. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    What a surprise... -.-


    16 - 09 - '17

    Aaaaa RRREEEEEEE misschien eindelijk mijn vertical labret vandaag


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ach gossie
    Mijn eerste metal muziek van toen ik 14 was :W

    Ik heb al zo weinig vrije tijd, spreek je met iemand af, kan die weeral niet. -_- En weer mooi op het laatste moment afzeggen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ligt het aan mij of was er gisteren geen nieuwsbrief?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tijd om te zoeken naar een nieuwe opleiding... Of ga ik weer voor een tussenjaar?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 14:29 ]