• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Balash schreef:
    Ligt het aan mij of was er gisteren geen nieuwsbrief?


    Word aan gewerkt (:

    Grappig dat ik blijf denken dat ik dingen kan. Ik kan nog steeds niet over straat zonder paniek te hebben, ik kan mezelf niet in de spiegel zien zonder te willen janken, en ik kan al helemaal niet als 'vrijwilliger' meehelpen op een event waar ik een dresscode heb die bepaalt dat ik er weer moet bijlopen als een vrouw. Mijn haar is te lang geworden, maar ik heb geen tijd meer om voor vrijdag naar de kapper te gaan, ik haat mijn lichaam, ik heb geen geschikte kleding voor die dag behalve de dingen waar ik me doodongelukkig en onzeker in voel en ik heb geen idee wtf die graduation inhoudt omdat ik er geen informatie over krijg, behalve dat ik er van 10 tot 8 moet zijn.
    Echt fucking komisch dat ik denk dat ik dat nieuwe blok aankan, als ik alweer moeite heb voor ik ben begonnen.


    Caution first, always.

    Er zijn echt zoveel mensen met twee gezichten... niet normaal.


    16 - 09 - '17

    De mensen die denken/vinden dat verliefd zijn een goed ding is, moeten mij echt hun redenen gaan uitleggen want jezus dit is een hel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Frey_ schreef:
    (...)

    Word aan gewerkt (:


    Oke, bedankt! (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    YAAAS NIEUW KOOITJE heuy


    Mhm?

    MabeI schreef:
    YAAAS NIEUW KOOITJE heuy


    en zijn ze niet gay?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol platonic handen vasthouden met je crush-persoon is altijd leuk end me

    Also zal ik eten gaan halen bc ik heb trek

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 16:05 ]


    This ain't no place for no better man.

    I wanna cry because school is stressing me out, my life is stressing me out, my feelings are stressing me out. Everything is stressing me out and I am so not ready for all of this. I just want to die. I don't want this anymore. I'm done.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    I wanna cry because school is stressing me out, my life is stressing me out, my feelings are stressing me out. Everything is stressing me out and I am so not ready for all of this. I just want to die. I don't want this anymore. I'm done.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat het wanneer mensen boren, gaah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    He tried to push himself off the ground to face them, but no luck. "Diamond City?" he asked, trying to sound okay but failing miserably.


    My SoSu is so relatable.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *fluistert*hou je muuuiiiil


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    va te faire foutre egocentrische aandachtshoer


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OMFG yush, Pauline en niet Clara de koe die het college geeft. Nu ben ik blij c:


    Happy Birthday my Potter!