• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    ik ben bijna jarig
    maar
    ouder worden zuigt
    donut (want blijkbaar scheld ik veel ts)


    Heaven is a place that we all have

    Ah, wat is Google Maps toch een fijne uitvinding. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    laat maar met dat schelden
    je bent een narcistische pijpslet en lord, ik hoop dat je valt en je fucking nek breekt
    bonuspunten als je dan niet meer kan praten ofzo want nu komt er toch niets zinnigs uit jij kuthoer

    zo like dat is eruit i guess


    Heaven is a place that we all have

    pls stop met chips eten +.+ ik word nog gek van al dat gekraak en gesmak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow I'm such a disappointment.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Staring into the mirror like "who is she"

    //

    Als ik nu nog even 20 minuten ga pitten ben ik misschien opgeladen genoeg voor voetbaltraining. Oh well.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 17:55 ]


    This ain't no place for no better man.

    Meh ik blijf het beginnen aan mijn bachelor eindwerkstuk toch doodeng vinden, ondanks dat ik ook super excited ben. Brrrrr. Enorme faalangst confrontatie die weer eens mijn enthousiasme in de weg zit as usual.


    Happy Birthday my Potter!

    ben ik de enige die zo'n goede rilling krijgt als ze muziek horen? maar zo de goede rilling
    niet de 2 girls 1 cup cringe (INDIEN JE DIT NIET KENT NIET OPZOEKEN NIET DOEN OKE)


    Heaven is a place that we all have

    Wachten tot je gebeld wordt door iemand waarmee je eigenlijk niet wil bellen, maar wel moet bellen is the worst


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    tbh i'm kinda dissapointed that some people didnt even wish me a happy birthday. guess we're not friends after all.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    See? Nobody cares.

    Alles is toch mijn schuld.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als iemand naar binnen zou komen en me dood zou steken zou ik diegene met mijn laatste leven nog bedanken en een highfive geven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mensen die alleen maar zeuren, ga weg.


    Laten we deze troll even niet bannen please :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.