• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)


    !!!! groot voorstander van dit

    Hele dag stage gelopen. Ben trots op mezelf. (:

    Ik zal vast wel geen deelnemer zijn. Is toch altijd zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ijslandse rap is 10/10

    Waarom komt er een Snatch tv-serie


    Caution first, always.

    Ik ben een LGBTQ supporter in hart en ziel, maar het is heel vreemd om je oud-scoutingleiding die 100% straight is in een toneelstuk zomaar een - wat zal het zijn - 30 jaar oudere man plat op zien bek te nemen. Misschien helpt het dat hij er maniakaal bij lachte en net een of andere drugs op had, maar het was toch even een 'huh-wow' situatie :W

    Ik hoop zo dat, als ik later met iemand samen ga wonen, dat diegene NIET gaat roken, want jezus wat stinkt dat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    Ik hoop zo dat, als ik later met iemand samen ga wonen, dat diegene NIET gaat roken, want jezus wat stinkt dat.


    JA


    Heaven is a place that we all have

    Ik krijg steeds zo'n opgejaagd gevoel door deze koffie, maar ik blijf het drinken rip


    Caution first, always.

    Yugen schreef:
    (...)

    JA

    Echt ik sterf echt bijna elke keer dat hier thuis een sigaret opgestoken wordt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    Echt ik sterf echt bijna elke keer dat hier thuis een sigaret opgestoken wordt.


    tbh zelfs al is het op straat en ik ga het ook niet verbieden ofzo maar ik vind het stinken


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    tbh zelfs al is het op straat en ik ga het ook niet verbieden ofzo maar ik vind het stinken

    Nou, niemand gaat in mijn huis later roken.
    Ik vind het al erg genoeg als ik achter iemand sta die aan het roken is bij de bus ofzo; ik heb er echt een grote hekel aan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    Nou, niemand gaat in mijn huis later roken.
    Ik vind het al erg genoeg als ik achter iemand sta die aan het roken is bij de bus ofzo; ik heb er echt een grote hekel aan.


    tbh wel


    Heaven is a place that we all have

    Faalangst is zo fijn. Ik krijg niks gedaan omdat ik bang ben dat ik het verpest.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.