• En dan niet om vieze plaatjes te delen

    Door mijn gastenboekberichten-ontrouw mis ik het best een beetje om leuk contact te hebben met andere Q'ers.
    Nu zijn er best wat app-groepen, maar ik merk gewoon dat ik daar niet zo veel aansluiting heb doordat er nog zo veel mensen op de middelbare school zitten en voor mij is dat nu eenmaal bijna tien jaar geleden. Ik zit gewoon in een hele andere levensfase en hoewel ik het echt prima kan vinden met jongere mensen hier, zou ik het leuk vinden om ook eens een app-groep te hebben met mensen uit dezelfde leeftijdscategorie.

    Zijn er meer mensen die in zo'n chat willen? Stuur dan even je nummer naar mij. (:

    (0625376437, met +31 voor wie niet in Nederland wonen).


    Huidige deelnemers
    Triumph || Natas
    Protector || Mirte
    Gibbs || Yolanda
    HalfBloodPrince || Sharon
    Tulip || Erieka
    WenseKronik || Maartje
    tubbietoost || Irma
    Corday || Anne
    FaramirOfGondor || Belle
    Casterwill || Danique
    Mieczyslaw || Naomi
    Salaryman || Sam
    Tolstoy || Steph
    Brinvi || Cheryl
    Pharmaceutical || Jason
    Cahira || Jennifer

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 8:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zie niet in waarom zo'n groep als deze niet zou mogen. Aangezien t helemaal niet verboden is voor Natas om dit te doen en men kan zelf bepalen of ze erbij willen of niet.
    En anders maakt de jongere generatie toch ook een whatsappgroep? (fish)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik zie niet in waarom zo'n groep als deze niet zou mogen. Aangezien t helemaal niet verboden is voor Natas om dit te doen en men kan zelf bepalen of ze erbij willen of niet.
    En anders maakt de jongere generatie toch ook een whatsappgroep? (fish)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aaah wat jammer nou van die vieze plaatjes nouja dan maken we er wel praatjes van (wbw)

    Hahaha nee ontopic:
    Ik doe mee, voel me sws al oud met die jonkies hier


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil ook wel in de whatsapp groep (:


    26 - 02 - '16

    Ik snap dit volledig!
    Zelf op het HBO, totaal geen aansluiting met de 17/18 jarige. Gewoon hele andere levensfase. Op jezelf wonen of met je vriend al. Dat soort dingen!

    Ik doe mee (: je hebt mijn nummer al natas

    Tulip schreef:
    Ik wil ook wel in de whatsapp groep (:

    Jouw nummer heb ik volgens mij niet, dus stuur even een appje als je wilt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    WenseKronik schreef:
    Ik snap dit volledig!
    Zelf op het HBO, totaal geen aansluiting met de 17/18 jarige. Gewoon hele andere levensfase. Op jezelf wonen of met je vriend al. Dat soort dingen!

    Ik doe mee (: je hebt mijn nummer al natas


    Daarom zou ik misschien later er wel bij willen, ik ben nog geen twintig, maar wel studerende en van plan om met mijn vriend te gaan samen wonen hihi. Need some advise for that :")


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik twijfel haha, aan de ene kant lijkt het me super leuk, hoewel ik eigenlijk met weinig mensen op Quizlet contact heb. Maar aan de andere kant zijn grote what'sapp groepen echt mijn ding niet, want ik reageer amper :').
    En daar komt nog bij dat ik misschien wel 21 ben, maar nog niet erg veel 'grote mensen' problemen heb hahahaha.

    In ieder geval is het wel een leuk idee, en snap ik dat er nood aan is. Ik snap de 'tegenstand' dan ook niet goed, aangezien er denk ik genoeg groepen zijn waar iedereen in kan (:.


    soul made of stardust and chaos.

    0uterspace schreef:
    Ik twijfel haha, aan de ene kant lijkt het me super leuk, hoewel ik eigenlijk met weinig mensen op Quizlet contact heb. Maar aan de andere kant zijn grote what'sapp groepen echt mijn ding niet, want ik reageer amper :').
    En daar komt nog bij dat ik misschien wel 21 ben, maar nog niet erg veel 'grote mensen' problemen heb hahahaha.

    In ieder geval is het wel een leuk idee, en snap ik dat er nood aan is. Ik snap de 'tegenstand' dan ook niet goed, aangezien er denk ik genoeg groepen zijn waar iedereen in kan (:.

    Ik denk zelf niet dat dit een gigantische groep gaat worden, hoor. (:
    En het is heus niet zo dat er alleen maar big problems besproken gaan worden. 8D

    En hee, je kunt er altijd weer uitstappen als het je ding niet is. (:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 11:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pick me, pick me!
    Leuk idee Natas


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Perffect schreef:
    (...)

    Daarom zou ik misschien later er wel bij willen, ik ben nog geen twintig, maar wel studerende en van plan om met mijn vriend te gaan samen wonen hihi. Need some advise for that :")

    Die twintig is geen harde lijn, hoor. Als jij het leuk vindt om erbij te komen omdat je levensfase met de meeste twintigplussers overeenkomt dan ben je hartstikke welkom. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Triumph schreef:
    (...)
    Ik denk zelf niet dat dit een gigantische groep gaat worden, hoor. (:
    En het is heus niet zo dat er alleen maar big problems besproken gaan worden. 8D

    En hee, je kunt er altijd weer uitstappen als het je ding niet is. (:


    Haha, nee, natuurlijk niet! c: Dan zou het misschien een beetje erg down worden haha c:

    Dat is ook waar! Ik denk er nog eventjes over na n.n


    soul made of stardust and chaos.

    Ik wil ook wel. (:
    Ik weet niet of je mijn nummer hebt, anders stuur ik hem zo wel naar je.


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Ik wil ook wel. (:
    Ik weet niet of je mijn nummer hebt, anders stuur ik hem zo wel naar je.

    Leuk! Stuur je nummer nog maar even als je wilt, ik kan hem niet vinden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier nog een twijfelaar, al vind ik het idee wel ontzettend leuk en kan ik de behoefte om het te starten erg goed begrijpen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'