• En dan niet om vieze plaatjes te delen

    Door mijn gastenboekberichten-ontrouw mis ik het best een beetje om leuk contact te hebben met andere Q'ers.
    Nu zijn er best wat app-groepen, maar ik merk gewoon dat ik daar niet zo veel aansluiting heb doordat er nog zo veel mensen op de middelbare school zitten en voor mij is dat nu eenmaal bijna tien jaar geleden. Ik zit gewoon in een hele andere levensfase en hoewel ik het echt prima kan vinden met jongere mensen hier, zou ik het leuk vinden om ook eens een app-groep te hebben met mensen uit dezelfde leeftijdscategorie.

    Zijn er meer mensen die in zo'n chat willen? Stuur dan even je nummer naar mij. (:

    (0625376437, met +31 voor wie niet in Nederland wonen).


    Huidige deelnemers
    Triumph || Natas
    Protector || Mirte
    Gibbs || Yolanda
    HalfBloodPrince || Sharon
    Tulip || Erieka
    WenseKronik || Maartje
    tubbietoost || Irma
    Corday || Anne
    FaramirOfGondor || Belle
    Casterwill || Danique
    Mieczyslaw || Naomi
    Salaryman || Sam
    Tolstoy || Steph
    Brinvi || Cheryl
    Pharmaceutical || Jason
    Cahira || Jennifer

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 8:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Au :c En ik zou je wel aanraden om niet zomaar je telefoonnummer op het internet te zetten

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 8:23 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jaceler schreef:
    Au :c

    Ik hoop hier echt niemand mee te kwetsen overigens, daarom heb ik ook best even getwijfeld. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaceler schreef:
    Au :c En ik zou je wel aanraden om niet zomaar je telefoonnummer op het internet te zetten

    Nah, het is niet dat ze er wat mee kunnen en als ZZP'er ben ik toch makkelijk met adres en telefoonnummer te vinden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil niet vervelend zijn, maar ik vind dat best wel oneerlijk tegenover de mensen die niet boven de twintig zijn. Met name omdat je het zo openbaar zet waar zij het ook gewoon kunnen lezen.

    En nogmaals sorry, maar ik ben hier best wel fel in, want ik heb echt een grondige hekel aan buitensluiten (ervaringsdeskundige). Misschien was het beter geweest als je mensen via PB had benaderd. Ik weet 100% zeker dat je het niet zo bedoeld, maar ik weet uit ervaring dat het gewoon heel rot overkomt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Als iemand er graag bij wil ondanks dat diegene nog geen twintig is ga ik heus niet zeggen dat het niet mag. Het was meer om een richtlijn aan te geven.

    Dit is iets waar ik persoonlijk behoefte aan heb en misschien dat er ook nog anderen zijn.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 8:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het niet discriminerend oid. Ik begrijp het juist wel (ook al ben ik geen 20 haha).

    You go girl (flower)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mja, doe lekker wat je wil zou ik zeggen! Als er maar niet meerdere van dit soort appgroeps komen, want ik kan me de fase nog wel herinneren waarin iedereen vond dat er een te grote brug was tussen de oudere mensen op Q en de jongere mensen. Dat versterk je zo natuurlijk wel. Maar ik houd je niet tegen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Daar ben ik het niet mee eens, je creëert juist meer een band met oudere mensen op Q waardoor die misschien ook meer geneigd zijn te blijven en actief op het forum ed te zijn.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind het ook een prima idee, al ben ik er verder niet geïnteresseerd om erbij te komen. We vinden het toch ook oké dat je met sommige Q'ers wel contact hebt in GB en met andere niet omdat je bijvoorbeeld dezelfde hobby's hebt? Dan moet je de WhatsApp groep in dezelfde hoedanigheid beschouwen en dit topic is enkel een manier om te inventariseren wie in een soortgelijke levensfase zit en daar op een ander medium over wil praten (omdat GB niet meer zo van deze tijd zijn). We kunnen het ook moeilijker maken dan het is.

    Het is nogal wiedes dat ik (aan het afstuderen aaaaaaah) nu meer heb met mensen die studeren, dan met mensen die op de middelbare school zitten. En dat ik meer heb met starters op de arbeidsmarkt dan mensen die al tien jaar werken. In een normale sociale situatie trek je ook naar die mensen toe en ik vind dat de oproep van Natas heel redelijk is.

    Anyway, have fun!

    Ik heb geen whatsapp, maar ik snap wel waarom je dit zou willen doen. (: Succes ermee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Count me in. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Perffect schreef:
    Daar ben ik het niet mee eens, je creëert juist meer een band met oudere mensen op Q waardoor die misschien ook meer geneigd zijn te blijven en actief op het forum ed te zijn.


    Jup, maar je zorgt er wel voor dat de oudere mensen op Q elkaar veel beter gaan leren kennen terwijl ze minder contact hebben met jongere Q'ers, waardoor er toch wel een aparte vriendengroep ontstaat. Nou ja, we zien wel wat er gebeurt, veel plezier met die chat!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben zelf niet geïnteresseerd om in een Whatsapp groep te zitten, maar ik snap de reden voor een leeftijdrichtlijn wel hoor.
    Als ik mensen van 13-15 op de bus zie zitten en hoor praten, ben ik toch altijd een beetje opgelucht dat die levensfase voorbij is. Als ik kijk hoe ik praatte, redeneerde, ... toen ik rond die leeftijden op Quizlet zat, verschilt dat toch wel met nu. Waarschijnlijk zijn er ook een hoop Quizletters van rond die leeftijd die volwassener zijn, maar dan heb je ook nog het feit dat je gewoon in andere levensfasen zit en over andere dingen praat. De 'ouderen' kunnen de 'jongeren' dan wel helpen, maar misschien gaat het voor de 'jongeren' toch alleen maar voelen alsof ze er niet echt bijhoren...
    Natuurlijk als mensen er echt graag willen bijhoren, moet er niemand uitgesloten worden. (:

    edit. En over dat oudere Q'ers nu meer met elkaar gaan omgaan dan met jongeren vind ik eigenlijk een stomme reden om geen Whatsapp groep te hebben. Nu zorg je er toch ook voor dat mensen met een smartphone/Whatsapp meer met elkaar omgaan dan mensen die dat niet hebben?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 9:30 ]


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik ben zelf niet geïnteresseerd om in een Whatsapp groep te zitten, maar ik snap de reden voor een leeftijdrichtlijn wel hoor.
    Als ik mensen van 13-15 op de bus zie zitten en hoor praten, ben ik toch altijd een beetje opgelucht dat die levensfase voorbij is. Als ik kijk hoe ik praatte, redeneerde, ... toen ik rond die leeftijden op Quizlet zat, verschilt dat toch wel met nu. Waarschijnlijk zijn er ook een hoop Quizletters van rond die leeftijd die volwassener zijn, maar dan heb je ook nog het feit dat je gewoon in andere levensfasen zit en over andere dingen praat. De 'ouderen' kunnen de 'jongeren' dan wel helpen, maar misschien gaat het voor de 'jongeren' toch alleen maar voelen alsof ze er niet echt bijhoren...
    Natuurlijk als mensen er echt graag willen bijhoren, moet er niemand uitgesloten worden. (:

    edit. En over dat oudere Q'ers nu meer met elkaar gaan omgaan dan met jongeren vind ik eigenlijk een stomme reden om geen Whatsapp groep te hebben. Nu zorg je er toch ook voor dat mensen met een smartphone/Whatsapp meer met elkaar omgaan dan mensen die dat niet hebben?

    Ik houd ze ook totaal niet tegen met die reden hoor. Was alleen iets wat in me opkwam.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jup, maar je zorgt er wel voor dat de oudere mensen op Q elkaar veel beter gaan leren kennen terwijl ze minder contact hebben met jongere Q'ers, waardoor er toch wel een aparte vriendengroep ontstaat. Nou ja, we zien wel wat er gebeurt, veel plezier met die chat!


    Er is ook een Whatsappgroep voor alle leeftijden (;

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 9:47 ]