• En dan niet om vieze plaatjes te delen

    Door mijn gastenboekberichten-ontrouw mis ik het best een beetje om leuk contact te hebben met andere Q'ers.
    Nu zijn er best wat app-groepen, maar ik merk gewoon dat ik daar niet zo veel aansluiting heb doordat er nog zo veel mensen op de middelbare school zitten en voor mij is dat nu eenmaal bijna tien jaar geleden. Ik zit gewoon in een hele andere levensfase en hoewel ik het echt prima kan vinden met jongere mensen hier, zou ik het leuk vinden om ook eens een app-groep te hebben met mensen uit dezelfde leeftijdscategorie.

    Zijn er meer mensen die in zo'n chat willen? Stuur dan even je nummer naar mij. (:

    (0625376437, met +31 voor wie niet in Nederland wonen).


    Huidige deelnemers
    Triumph || Natas
    Protector || Mirte
    Gibbs || Yolanda
    HalfBloodPrince || Sharon
    Tulip || Erieka
    WenseKronik || Maartje
    tubbietoost || Irma
    Corday || Anne
    FaramirOfGondor || Belle
    Casterwill || Danique
    Mieczyslaw || Naomi
    Salaryman || Sam
    Tolstoy || Steph
    Brinvi || Cheryl
    Pharmaceutical || Jason
    Cahira || Jennifer

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 8:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cahira schreef:
    Hier nog een twijfelaar, al vind ik het idee wel ontzettend leuk en kan ik de behoefte om het te starten erg goed begrijpen!


    Just join Jen. DO the three J's c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aww boohoo ik ben pas over 2 maand twintig. Maar ik snap het wel hoor Natas en ik vind het ook een goed idee. (:


    The truth is out there.

    Ik wordt over een halfjaartje 20, mag ik er ook bij? :') Je hebt mn nummer als het goed is.


    Stenenlikker

    Als je net geen 20 ben en ook studerende of werkend mag je erbij (': zoiets zei Natas (: Gaat om zelfde levensfase idee

    Ik ben ook van de partij :Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 14:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Just join Jen. DO the three J's c;


    It would be fun tho. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik moet wat doen aan m'n sociale netwerk dus ik wil wel in de groep ;D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm hm, ik heb niet zo'n goede ervaringen met groepsapps. Ik ben daar de teruggetrokken voor haha. Maar ik vind het wel een leuk idee, ik denk dat je zo inderdaad wat meer op een lijn kunt zitten met elkaar.

    En misschien voor degene onder 20 een idee om ook zoiets te starten? Ik kan me voorstellen dat daar best wel behoefte voor kan zijn!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dit klinkt als muziek in mijn oren. Ik pb je even (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sempre schreef:
    Hm hm, ik heb niet zo'n goede ervaringen met groepsapps. Ik ben daar de teruggetrokken voor haha. Maar ik vind het wel een leuk idee, ik denk dat je zo inderdaad wat meer op een lijn kunt zitten met elkaar.

    En misschien voor degene onder 20 een idee om ook zoiets te starten? Ik kan me voorstellen dat daar best wel behoefte voor kan zijn!


    Als je niet komt; gooi ik je gewoon erin :x. Jokejoke. But u shud join c; or just app me more. w/e hahaha x'D OMG TOTAAL NIET DOMINANT.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil ook wel c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Als je niet komt; gooi ik je gewoon erin :x. Jokejoke. But u shud join c; or just app me more. w/e hahaha x'D OMG TOTAAL NIET DOMINANT.


    Ik ben gewoon zo ontzettend awkward met dat soort dingen >.<


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon zo ontzettend awkward met dat soort dingen >.<


    Mwaaahhhh valt wel meee. Meesten mensen beweren awkward te zijn en dan zijn ze het niet. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zo, iedereen staat er weer bij (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okay ik wil er ook wel bij als die paar maandjes niet bommen! Ik pb ff.


    The truth is out there.

    MT. Ik wil hier even wat op zeggen, dat doe ik later, want ik moet nou naar een afspraak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.