• Hallo,

    Ik ben co-auteur van een aantal actieve en inactieve story's, en mijn ongelooflijke handigheid gebeurt het zeer regelmatig dat als ik op 'Hoofdstuk bewerken' klik, ik mezelf perongeluk verwijder als co-auteur.
    Ik vind dit vrij lastig, aangezien er niet om bevestiging wordt gevraagd en ik dan vaak moet wachten tot de maker van de story me weer toevoegt, wat soms een tijdje duurt.
    Dus is het geen idee om dat toe te voegen? Dat er bijvoorbeeld een pop-upscherm komt waarin je het moet bevestigen? Het kan best dat ik de enige ben die dit meemaakt, of dat het niet mogelijk is. In dat geval mijn excuses! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Firgun schreef:
    (...)

    Ja, ik krijg een mail dat ik ben toegevoegd, maar ik zou het leuk vinden een mail te krijgen waarin ik zelf kan zeggen ja/neen, ik wil co-auteur zijn als iemand je daarvoor uitnodigt. Nu ben je het gewoon als iemand je toevoegt.


    Oh, zo ^^ (Je kan bij meldingen wel instellen dat je ook een pb krijgt geloof ik)


    obsessive rage

    Ik heb daar niet zo vaak last van, maar het zou wel handig zijn tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ennnn I did it again, haha. Ik mezelf weer eens verwijderd als co-auteur, oeps. :W
    Dus fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat zeer regelmatig voorheeft, haha


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Sulit schreef:
    Ennnn I did it again, haha. Ik mezelf weer eens verwijderd als co-auteur, oeps. :W
    Dus fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat zeer regelmatig voorheeft, haha


    Alweer Dolfijn!
    Een bevestiging zou inderdaad erg handig zijn.
    (Je bent weer toegevoegd)