• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik ben echt moeilijk verkouden
    tis maar goed dat ik niemand heb om mijn tong in te steken vandaag


    i put the fun in funeral

    oke wauw ik sta nu pas op voor ontbijt
    en ik lijd honger sinds 7 uur bro

    Valentijnsdag. Een dag zoals normaal, maar mensen denken dat het speciaal is. Lol. Losers. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin om sims te spelen en een sim te creeren die wel een goed leven heeft want van mijn eigen leven hoef ik het niet te hebben.


    The truth is out there.

    The100 schreef:
    Valentijnsdag. Een dag zoals normaal, maar mensen denken dat het speciaal is. Lol. Losers. ^^


    zijn verjaardagen en andere feestdagen dan gelijk ook voor losers of


    i put the fun in funeral

    Mijn SoSu en companion MacCready lopen in suits en ze zien er echt slick uit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    (...)

    zijn verjaardagen en andere feestdagen dan gelijk ook voor losers of


    En je bemoeit omdat?

    Blijkbaar voel je je aangesproken.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 11:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    En je bemoeit omdat?

    Blijkbaar voel je je aangesproken.


    ja eigenlijk wel want ik vind valentijnsdag wel leuk en je noemt me dus indirect een loser ?


    i put the fun in funeral

    Ik kan er zo slecht tegen als mensen elkaar dingen misgunnen en die kinderachtige posts op Whisper van singles die naar bioscopen gaan om stelletjes met popcorn te bekogelen gaan ook echt te ver. Jaloezie is zo'n lelijk iets.


    26 - 02 - '16

    Deze hoofdpijn...


    Caution first, always.

    The100 schreef:
    Valentijnsdag. Een dag zoals normaal, maar mensen denken dat het speciaal is. Lol. Losers. ^^


    Mensen kunnen het toch zo speciaal maken als ze willen? Ik heb er zelf ook weinig mee, maar als anderen er waarde aan hechten, is het alleen maar leuk voor hen, lijkt me. (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 11:41 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    lol @ mensen die zoutig worden omdat ze bitter en alleen zijn vandaag


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga nooit nooit nooit meer enquêtes afnemen bij de Splitting


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    The100 schreef:
    Valentijnsdag. Een dag zoals normaal, maar mensen denken dat het speciaal is. Lol. Losers. ^^

    Dit vind ik echt een hele gemene uitspraak... Ik vind Valentijnsdag erg leuk, omdat mensen leuke dingen gaan ondernemen. Bijvoorbeeld de meisjes in mijn klas doen leuke jurkjes aan, er wordt chocolade uitgedeeld in de school. Ik vind dat niet bepaald een loseractie....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deze verkoudheid killt me ;-;


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    — Inner peace, it's hard to find. —