• Alaaaaaaf carnavalvierders =)

    Wel ik vroeg mij een aantal dingen af.
    > Welk thema heeft jou stad?
    > hoeveel dagen ga jij feesten?
    > Wat trek je aan?

    Zelf ben ik echt een diehard carnavalvierder dus ik ga 6 dagen dit jaar.
    Ons thema is Alles daanst.
    Ik heb een glitterjurk, een dirndl en een zigeunerin jurk die nieuw is =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yaay! Carnaval! Feest! Woehoe!

    (no_chears)(no_chears)(no_chears)
    Als kind vond ik het geweldig, nu irriteer ik me er mateloos aan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Onze stad heeft geen thema. Aan dat soort rare dingen doet Maastricht niet. In Maastricht vieren we gewoon carnaval.
    En ik ga nul dagen vieren, haha. Ik houd echt niet van carnaval en ik moet dan overigens ook gewoon naar school.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit jaar met carnaval komt Naomi naar mij toe!(: Super leuk, we gaan carnavals optochten kijken, nonevotten bakken en natuurlijk snoepjes voor de neus van kleien kindjes stelen.(': Oh en ons een beetje verkleden.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik houd echt niet van carnaval. Alleen maar zuipende mensen en lawaai. Ben ik even blij dat ik niet midden in de stad woon.

    JAAA CARNAVAL. *O*

    Ik ga ook zes dagen!


    •

    Ik wil het stiekem wel, maar ik heb niemand D:
    Maar ik heb ook mijn rooster voor mijn werk ook nog niet helemaal en ik ben bang dat het niet echt zal gaan dan, helaas...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga ook carnavallen!! Helaas maar één dag want ik heb maandag een tentamen...

    De planning is dat ik als duiveltje ga. Ik heb een fancy rood met glitter masker bij de action gekocht en dan ga ik er nog wat foutheid aan toevoegen...

    (we hebben ook spuitbussen met glitter dus er komen sowieso gouden glitters in mijn haar)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MrGrey schreef:
    Ik houd echt niet van carnaval. Alleen maar zuipende mensen en lawaai. Ben ik even blij dat ik niet midden in de stad woon.


    26 - 02 - '16

    Ik hou niet van carnaval

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 19:11 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yes carnaval!

    Volgens mij is er hier geen thema, gewoon carnaval!
    Ik ga ook zes dagen (anders 5 als ik het niet meer vol houd) moet tussendoor ook gewoon werken namelijk.
    Ik ga verkleed als weerwolf, indiaan, jaren 80 sportmeisje.

    Waar gaan jullie carnavallen?


    The world is a book and I will read it

    Patholoog schreef:
    Onze stad heeft geen thema. Aan dat soort rare dingen doet Maastricht niet. In Maastricht vieren we gewoon carnaval.
    En ik ga nul dagen vieren, haha. Ik houd echt niet van carnaval en ik moet dan overigens ook gewoon naar school.


    In Mestreech ginnen vreij mit carnaval?!!
    SCHANDALIG! X'D

    Uiteraard ga ik carnaval vieren, een dagje of 3/4... moet na de carnaval gewoon werken. -.-


    I'll lick the poison from right off your kiss

    SPECS schreef:
    Dit jaar met carnaval komt Naomi naar mij toe!(: Super leuk, we gaan carnavals optochten kijken, nonevotten bakken en natuurlijk snoepjes voor de neus van kleien kindjes stelen.(': Oh en ons een beetje verkleden.:3


    Nou ja, ik ga dus naar Jolijn en dit doen :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Geen carnaval hier, waar ik op zich blij mee ben. Maar ik zou het wel graag een keer meemaken ((:

    Navarro schreef:
    (...)

    Nou ja, ik ga dus naar Jolijn en dit doen :Y)


    Jaaaa en nog veeeeel meer!:Y)
    Mario party en misschien Harry Potter kijken ofzo.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Yaay ik houd van carnaval! Ik ga 5 of 6 dagen, ben er nog niet helemaal uit haha.
    En qua outfit heb ik een Slytherin pak, een Olaf pak en een oranje gevangenis pak.