• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben het echt zoooo beu echt alles t'en va
    gedraag je even volwassen echt nul respect


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Adblock waarom werk je nou niet?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waarom faal ik in alles behalve in het falen? :W ik faal echt zwaar in het leven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I want him to like me too but also not because me??? in a relationship ????! maar het gaat er toch nooit van komen want degenen die ik leuk vind vallen nooit op mij.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    nog steeds low key bang dat ik alles fout doe MAAR nogal over die negativiteit voor nu tbh

    ergens is een puppy die per ongeluk een koprol maakt en als ik enigszins opschiet heb ik misschien nog tijd voor star trek of fanfic of star trek fanfic wat dingen zijn die mij persoonlijk heel gelukkig maken

    en de wereld lijkt nogal hard en luid en gemeen soms, vooral tegenwoordig, maar er zijn nog voldoende momenten die zacht en vredig en soft zijn en je verdient die momenten, random persoon die dit leest, dus zoek jouw star trek en pak een deken als je daar tijd voor hebt en transformeer jezelf in een magische netflixburrito (en als je daar geen tijd voor hebt vind ik je heel dapper en ik weet zeker dat je het ding dat tijd opslokt kunt doen en ik zal voor je duimen dat je dan daarna opgerold voedsel kunt imiteren met je favoriete televisieserie/boek/huisdier, want dat moment komt wel weer, beloofd, en het zal extra goed voelen omdat je hebt doorgezet)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    jongens ik heb mijn scheut gekregen ik ben gegroeid fuck yes


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    jongens ik heb mijn scheut gekregen ik ben gegroeid fuck yes

    En hoe groot ben je nu


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Sulit schreef:
    (...)
    En hoe groot ben je nu


    IK HEB GEEN MEETLAT HELP


    Heaven is a place that we all have

    Someone get me out of this place asap.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Volgens mij ben ik nu officieel vriendloos. (':


    i wanna die with you once or twice.

    Ik dacht dat ik sterk was? Nope, ik breek hier.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Lucens schreef:
    Volgens mij ben ik nu officieel vriendloos. (':


    Hey je bent niet vriendloos
    Ik leef nog hoi

    @Mirthe oeps, tell me


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Lucens schreef:
    Volgens mij ben ik nu officieel vriendloos. (':


    Precies dit ^^ Althans zo voelt het echt heel erg de afgelopen dagen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 19:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Square schreef:
    nog steeds low key bang dat ik alles fout doe MAAR nogal over die negativiteit voor nu tbh

    ergens is een puppy die per ongeluk een koprol maakt en als ik enigszins opschiet heb ik misschien nog tijd voor star trek of fanfic of star trek fanfic wat dingen zijn die mij persoonlijk heel gelukkig maken

    en de wereld lijkt nogal hard en luid en gemeen soms, vooral tegenwoordig, maar er zijn nog voldoende momenten die zacht en vredig en soft zijn en je verdient die momenten, random persoon die dit leest, dus zoek jouw star trek en pak een deken als je daar tijd voor hebt en transformeer jezelf in een magische netflixburrito (en als je daar geen tijd voor hebt vind ik je heel dapper en ik weet zeker dat je het ding dat tijd opslokt kunt doen en ik zal voor je duimen dat je dan daarna opgerold voedsel kunt imiteren met je favoriete televisieserie/boek/huisdier, want dat moment komt wel weer, beloofd, en het zal extra goed voelen omdat je hebt doorgezet)









    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •