• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zegt degene die constant over een bepaald iemand praat en maar niet ophoud.. Egocentrisch much?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    For fucking gods sake. Is er uberhaupt iets wat je wél normaal kan eten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Castor, het is de bedoeling dat dat balletje aan de krabpaal vast zit. Probeer aub dat touwtje niet kapot te bijten! Damn cats.


    Stenenlikker

    bomberjacket ftw i guess


    Heaven is a place that we all have

    Het tocht hier in de bus. Okay Arriva, tijd voor een upgrade.


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm in SUCH a great mood I could stab someone!!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goud schreef:
    (...)

    IK DEED EERST PAARS/PURPLE MAAR DIE WAREN BEZET HAHAAHHA AUTISME TRIGGERED

    @INGE: HAHA JA GOUD WAARD (wbw)

    @AD: THANKS LUV

    volgende keer vraag je het aan mij dan geef ik jou een turkse paars a.k.a Mor
    😂😂😂

    Iemand. Kidnap me, shoot me, strangle me to death in an alley, bc it's all better than telling my parents I failed all my exams.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zit ik te netflixen en zet mijn opa het nieuws aan op zijn tablet en zet het geluid ook nog harder er van.

    oké ik geef het op. ik ga er niet telkens over zeuren want dan vind iedereen me irritant. geweldig

    Gister heb ik gereageerd op een vacature en echt nog geen uur later werd ik gebeld dat ik komende woensdag op gesprek mag. Het moet echt even tot me doordringen D;


    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 11:23 ]


    26 - 02 - '16

    Engels is saai maar waarommm


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    *yawn*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet niet goed wat ik moet verwachten en hij zal vast niet denken dat ik het hele artikel uit mijn hoofd heb geleerd maar tegelijkertijd ??? ik moet wel ergens een onderzoeksvraag vandaag toveren volgens mij en die heb ik definitief nog niet dus misschien moet ik dan toch nog meer voorbereiden? maar anderzijds heb ik ook nog andere dingen te doen, zoals die shitty presentatie die eeuwigheden kost? en ik heb telkens het gevoel dat ik nog maar veel te weinig tijd heb terwijl ik nog 2,5 uur heb en eigenlijk ook denk dat ik soort van alles heb gedaan wat ik kan doen tot nu toe maar ik weet nog steeds niet goed wat ik kan verwachten en volgens mij ben ik nu gewoon keihard aan het zigzaggen van "pff, i got this" naar "shitshitshit" en weer terug (met meer shit dan gotthis, helaas)

    tl;dr: UGH


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, dat moment dat je je vier jaar oudere zus aanmoedigt om naast het werk verder te studeren, terwijl jijzelf juist waarschijnlijk een tussenjaar gaat nemen. Bizar :')


    Happy Birthday my Potter!