• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jahoor neem dat kind maar meteen van me af. Ik probeerde het alleen maar te troosten, kan ik er wat aan doen dat hij boos is.

    Ugh – er zijn helemaal geen richtlijnen over hoe je dit verslag in elkaar moet zetten. Hoe moet ik het dan in Hemelsnaam kwalitatief goed maken?


    mam: "ik hoop dat mijn eitje er gewoon in blijft zitten.." (oftewel dat ze die niet uitkotst omdat ze ziek is)
    ik: "huh welk eitje?"
    mam: "gewoon, het eitje dat ik net heb gegeten?"
    ik: "oh dat eitje. ik dacht je uturus eitje."

    ja sorry Hoor

    Ik wil gewoon dat papa naar bed gaat. Voor like, a very long time. En dat mama niet zo loopt te zeuren. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shia Labeouf on a skateboard is my aesthetic


    Caution first, always.

    voor de mensen die me mooi noemen enzo maar weetje wat ze niet weten
    ik ben leeeeelek : )



    Mag ik al??????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rot toch een eind op. Ik moet vanalles van je. En dan biedt ik aan de boodschappen te doen terwijl jij naar de tandarts bent, maar dat mag niet. Ik mag niet mee. De boodschappen wil je morgen doen. En dan natuurlijk wel verwachten dat ik mee ga. Ik wil gewoon nú eventjes t huis uit. Ff wat anders zien dan de omgeving in en rondom het huis. Niet morgen. Verwacht niet dat ik morgen een poot voor je uitsteek wanneer je verwacht dat ik mee boodschappen ga doen. Je stikt dr maar in. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄▄▄░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░▄▀▀▀░░░░░░░▀▄░░░░░░░
    ░░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░░░▀▄░░░░░░
    ░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░▄▀▀▄▀▄░░░░░
    ░░░░▄▀░░░░░░░░░░▄▀░░██▄▀▄░░░░
    ░░░▄▀░░▄▀▀▀▄░░░░█░░░▀▀░█▀▄░░░
    ░░░█░░█▄▄░░░█░░░▀▄░░░░░▐░█░░░
    ░░▐▌░░█▀▀░░▄▀░░░░░▀▄▄▄▄▀░░█░░
    ░░▐▌░░█░░░▄▀░░░░░░░░░░░░░░█░░
    ░░▐▌░░░▀▀▀░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌░
    ░░▐▌░░░░░░░░░░░░░░░▄░░░░░░▐▌░
    ░░▐▌░░░░░░░░░▄░░░░░█░░░░░░▐▌░
    ░░░█░░░░░░░░░▀█▄░░▄█░░░░░░▐▌░
    ░░░▐▌░░░░░░░░░░▀▀▀▀░░░░░░░▐▌░
    ░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░
    ░░░░▐▌▀▄░░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌░░
    ░░░░░█░░▀░░░░░░░░░░░░░░░░▀░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░


    26 - 02 - '16

    Koopt mijn zusje een nieuwe telefoon, moet ÏK hem instellen. Ja, doeiiii (finger) (finger)

    En dan zet mijn opa weer het nieuws op zijn tablet aan terwijl ik netflix kijk.

    I feel horrible


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanneer heb ik nu eens het geluk dat mensen mij gewoon een mail terugsturen en zeggen dat het geen probleem zal zijn?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕


    LaAt ZiEn WiE jE bENt