• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Troll & Doggo

    Hoe krijgen jullie het voor elkaar een lege post te krijgen? O.o of ligt dat aan mn mobiel?😅

    OTOFT: Pff. Echt haat. En nu wil ik voedsel om mn emoties weg te eten. Maar ik mag niet naar de winkels en als ik ga bakken eten pa en ma ervan mee en ik wil niet delen. Dus dan maar niets. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb behoefte aan nieuwe sociale contacten :x

    @Panda, je bent hier altijd welkom ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    Ik heb behoefte aan nieuwe sociale contacten :x

    @Panda, je bent hier altijd welkom ^^


    Thank you, dear. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Troll & Doggo

    Hoe krijgen jullie het voor elkaar een lege post te krijgen? O.o of ligt dat aan mn mobiel?😅

    OTOFT: Pff. Echt haat. En nu wil ik voedsel om mn emoties weg te eten. Maar ik mag niet naar de winkels en als ik ga bakken eten pa en ma ervan mee en ik wil niet delen. Dus dan maar niets. (cat)

    Dat ligt aan je mobiel (:
    Troll heeft een afbeelding van tekens die je mobiel wss niet ondersteunt en doggo emoji's.

    // mijn opa is niet te geloven

    Caracal schreef:
    (...)
    Dat ligt aan je mobiel (:
    Troll heeft een afbeelding van tekens die je mobiel wss niet ondersteunt en doggo emoji's.

    // mijn opa is niet te geloven


    Ooh oke. Makes sense dat mn mobiel t dan niet weergeeft. Thank you. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vraag me nog altijd af wat dit (joehoe) moet voorstellen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je zei niet naar de winkels te gaan. Toch ben je naar de winkels gegaan.
    Vertel t gewoon recht in mn gezicht als je me dr niet bij wilt hebben. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okay guys ik kan niet in een week alle theorie hebben voor mijn complete bachelor eindpaper. Wat is deze bullshit. Weet je hoe lastig is om alle relevantie theorie over twee grote academische debatten te vinden, plus juiste uitleg van alle concepten die ik nodig ga hebben? Dat vereist meer tijd en meer denkwerk. Grappenmakers.


    Happy Birthday my Potter!

    snuit je neus pls.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zal er wel weer op neer komen dat ik die dag alleen ben


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ugh dit is frustrerend en kut. Sorry, maar ik kan het niet vinden atm en ik heb hier meer tijd voor nodig. Rot op met je fucking tussendeadlines die nergens op slaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Als je nu ook nog eens gaat zeiken over waar ik zit... lol waarom ben ik hier nog?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn vriend heeft echt te veel geld :')
    Iphone 7, Bugatti schoenen en een Apple watch :W
    Die laatste twee heeft hij de afgelopen dagen gekocht met nog meer dingen. Hoezo geld teveel hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil echt in de vakantie weg voor een week maar ik heb die operatie dus dat kan niet. Ik wil gewoon weg hier..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    nog even en ik gooi oprecht iets tegen je hoofd. snuit. gewoon. je. neus. it's gross.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered