• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Overkill schreef:
    er is een verschil tussen iets normaal vinden en iets leuk vinden

    (...)

    je hebt wel een beetje een simpele vriend als hij weet dat je het niet leuk vindt en het alsnog constant doet tho


    Als je hebt aangegeven dat je het niet leuk vindt, dan zou hij er inderdaad mee moeten stoppen. Ik dacht niet dat dat hier al gebeurd was. Vandaar.


    Ik heb het wel aangegeven en soms ik denk ik ook dat het zijn bedoeling is om te kijken hoe ver hij kan gaan of zo.
    Ik word er gewoon schijt onzeker van als hij andere vrouwen in films ziet en zo. Vooral met die opmerkingen. Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerst gewoon hem op het hart drukken hoe lastig je het vindt. Je kunt hem toch vertellen dat je er onzeker van wordt? Dat moet hij niet willen dus het lijkt me dat hij zich dan wel anders gaat gedragen.

    En daarna zou ik het hem heel duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent en als hij zo doorgaat hij consequenties kan verwachten.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kepler schreef:
    Ik heb het wel aangegeven en soms ik denk ik ook dat het zijn bedoeling is om te kijken hoe ver hij kan gaan of zo.
    Ik word er gewoon schijt onzeker van als hij andere vrouwen in films ziet en zo. Vooral met die opmerkingen. Meh.


    Je kan wel bij hem aangeven dat je er onzeker van wordt, maar het moet niet zo zijn dat hij dadelijk niet meer de films of series kan kijken die hij leuk vind en er geen opmerkingen over kan maken. Als een gozer aan geeft dat hij iets leuk vind, wil dat niks over jou zeggen. Hij deelt het gewoon met je en als het gewoon lekker loopt tussen jullie, zou ik me er geen zorgen over maken (: Misschien kan je er zelfs nog een beetje bijdehand op in gaan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Als ik een relatie heb met een niet-roker kan hij me niet vertellen om te stoppen met roken. Maar als hij me verteld heeft dat hij de sigarettensmaak in mijn mond vies vindt, dan kan ik er toch wel rekening mee houden dat ik er geen moet opsteken als ik bij hem ben? Het is geen kwestie van verbieden, het is hoe je ermee omgaat. Kleine moeite.


    i put the fun in funeral

    Ja nvm.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 20:31 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Overkill schreef:
    Als ik een relatie heb met een niet-roker kan hij me niet vertellen om te stoppen met roken. Maar als hij me verteld heeft dat hij de sigarettensmaak in mijn mond vies vindt, dan kan ik er toch wel rekening mee houden dat ik er geen moet opsteken als ik bij hem ben? Het is geen kwestie van verbieden, het is hoe je ermee omgaat. Kleine moeite.


    Ik had dus een lat relatie met iemand die het zelfs nog erg vond dat ik (aan de andere kant van het land) thuis rookte :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ik had dus een lat relatie met iemand die het zelfs nog erg vond dat ik (aan de andere kant van het land) thuis rookte :')

    Dat vind ik eigenlijk heel normaal als die persoon roken vervelend vindt. Het is niet bepaald gezond ook. Je zou in dat geval ook rekening kunnen houden met die persoon. Niet alleen die persoon om jou (en dan bedoel ik jou als in iedereen die denkt dat de ander maar rekening moet houden en zij zelf niet met de ander).


    Maar goed. Dit was het sekstopic geen rooktopic.
    Iemand nog iets leuks gedaan de laatste tijd?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 7:56 ]

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ik had dus een lat relatie met iemand die het zelfs nog erg vond dat ik (aan de andere kant van het land) thuis rookte :')


    Kan ik best begrijpen. Ik zou zelfs nooit iets beginnen met iemand die rookt, maar dat is weer iets anders natuurlijk. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ik had dus een lat relatie met iemand die het zelfs nog erg vond dat ik (aan de andere kant van het land) thuis rookte :')


    was die persoon soms een goede vriendin van mij door wie ik deze site ken? (fish)
    dan heb ik je nog ontmoet bij haar thuis

    Geralt schreef:
    (...)
    Maar goed. Dit was het sekstopic geen rooktopic.
    Iemand nog iets leuks gedaan de laatste tijd?


    mid deed om 6u 's ochtends bij hem op de bank mijn broek ophijsen omdat zijn vader naar beneden kwam

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 13:34 ]


    i put the fun in funeral

    Oké, ik vraag het gewoon haha want mijn vriend en ik hebben er hele discussies over en volgens mij hebben wij allebei wat anders in ons hoofd bij het woord "tanga"

    Ik denk dat het die sexy strings zijn, met zo'n ding erbij waar touwtjes aanzitten om aan kousen vast te maken, maar hij blijft zeggen dat het gewoon sexy ondergoed is. En nu wil ik er eens en altijd vanaf DUS wat is het nu PRECIES.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Het us gewoon een hoog uitgesneden onderbroek.

    Die touwtjes heten jarretels (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dit zegt wikipedia er over:

    Een tangaslip of tanga is een onderbroek waarbij de zijbanden of elastiek op de heupen of hoger gedragen worden. Het kledingstuk is verkrijgbaar in zowel dames- als herenuitvoering.

    Als de zijpanden breder zijn dan circa 3 cm, wordt het een heupslip genoemd. Als het achterpand zo klein is dat het tussen de billen getrokken wordt, dan spreekt men van een stringtanga of G-string.

    Overkill schreef:
    (...)

    mid deed om 6u 's ochtends bij hem op de bank mijn broek ophijsen omdat zijn vader naar beneden kwam


    Betrapt worden is een van de gênantste dingen die me ooit is overkomen. Shit, gelukkig was de persoon die ons betrapte er super nuchter over.

    Kepler schreef:
    Ik heb het wel aangegeven en soms ik denk ik ook dat het zijn bedoeling is om te kijken hoe ver hij kan gaan of zo.
    Ik word er gewoon schijt onzeker van als hij andere vrouwen in films ziet en zo. Vooral met die opmerkingen. Meh.


    Dat is best respectloos. Dan zou ik hem erop aanspreken, maar wanneer je een keer niet in die situatie zit. Dus niet tijdens de film, als hij het echt aan het doen is, maar een keer als je gewoon bij elkaar bent of iets. Gewoon eerlijk zeggen dat het je echt onzeker maakt, en dat je het echt níét leuk vindt. Ik zou wel aanraden te werken met met ik-boodschappen. Niet per se 'Je bent echt respectloos dat je dit en dit doen', maar eerder 'Ik zou het fijn vinden als je dit niet meer doet, want ik voel me er onzeker over. Het is prima als je het kijkt, maar wanneer je er opmerkingen over mij over maakt, geeft het me geen fijn gevoel om deze en deze redenen.'

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik ben nog nooit betrapt en hoop dat dat ook nooit gebeurt. Of die persoon moet er niet moeilijk over doen, want het is maar fucking seks. Iedereen heeft op een duur seks.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt