• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind blowjob niet vies of zo, maar een beetje ongemakkelijk. Ik doe het ook liever met het licht uit en dat hij mij niet ziet of zo. Maar vies vind ik het zeker niet c:
    Echter vind ik het niet prettig als hij zijn handen op mijn hoofd heeft, maar dat komt omdat hij onbewust mee gaat bewegen en dan ook mijn hoofd onbewust naar beneden duwt. Ik moet ook best kokhalzen als hij te diep gaat. Hij wil een keer weten hoe het is als ik hem helemaal in mijn mond heb, maar dat gaat niet lukken denk ik xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Aloy, Verschillende technieken??

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 23:13 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Verschillende technieken??


    Tegen mij? Zo ja, heb al best wat geprobeerd, ook als hij me dan probeerde af te leiden d.m.v 69, hielp het gewoon niet. Ik ben er gewoon niet voor weggelegd om 19cm in mijn mond te nemen hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woar schreef:
    Geen idee of dit al een keer gevraagd is, maar ik vraag het dan mooi nog een keer (joehoe)

    Wat vinden jullie van pijpen? Leuk, niet leuk, vies, lekker, opwindend, en weet ik het allemaal. Brand los!


    Oh man, ik ben er gek op. Ik geef atm vaker blowjobs dan dat ik seks heb haha. Moet eerlijk zijn dat de ene penis leuker is dan de ander ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Kepler schreef:
    (...)

    Tegen mij? Zo ja, heb al best wat geprobeerd, ook als hij me dan probeerde af te leiden d.m.v 69, hielp het gewoon niet. Ik ben er gewoon niet voor weggelegd om 19cm in mijn mond te nemen hahahah


    Ow nee oeps. Dat was @Aloy. Maar 69 vind ik eigenlijk helemaal niet fijn, want de houding is gewoon niet ontspannen en gewoon mweh.
    What about dat hij staat en jij op je knieën zit? Dat belast je nek ook minder erg en zo.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    NewtScamander schreef:
    (...)

    Oh man, ik ben er gek op. Ik geef atm vaker blowjobs dan dat ik seks heb haha. Moet eerlijk zijn dat de ene penis leuker is dan de ander ;x


    Ah dit dus!

    Perffect schreef:

    @Aloy, Verschillende technieken??

    Uhm, ja, hoe leg ik dit uit :') Hoe je je hand beweegt tijdens de blowjob, in combinatie met je tong en of je nu wel of niet moet zuigen en of je je tanden kan gebruiken, enzovoort.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Perffect schreef:
    (...)

    Ow nee oeps. Dat was @Aloy. Maar 69 vind ik eigenlijk helemaal niet fijn, want de houding is gewoon niet ontspannen en gewoon mweh.
    What about dat hij staat en jij op je knieën zit? Dat belast je nek ook minder erg en zo.



    Dat zou dan allemaal op bed moeten, gezien ik niet goed op mijn knieën kan zitten wegens kalk ophoping. Ja, of ik zou een kussen moeten gebruiken natuurlijk. Zal het eens voorleggen de volgende keer ^^

    Zal dan wel even zeggen hoe het ging xd

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Aloy, omg tanden?! Ik heb verhalen gehoord dat dat echt niet kan haha. Maar de rest snap ik wel. Dat er zelfs boeken over zijn... Haha.

    @Kepler, je moet het alleen doen als jij het wil en prettig vind. Succes en veel plezier en laat indd maar weten!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tanden kan best hoor. Alleen wel op bepaalde plekken en je moet zorgen dat je net op het randje van genot en pijn blijft. (En als je gaat experimenteren: doe het heel voorzichtig)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Perffect schreef:
    @Aloy, omg tanden?! Ik heb verhalen gehoord dat dat echt niet kan haha. Maar de rest snap ik wel. Dat er zelfs boeken over zijn... Haha.

    @Kepler, je moet het alleen doen als jij het wil en prettig vind. Succes en veel plezier en laat indd maar weten!!


    Haha zeker. Ik doe niets wat ik niet wil, maar ik ben wel altijd in voor iets nieuws ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nog een vraagje trouwens : wanneer we seks hebben en hij eigenlijk helemaal in mij stoot, krijg ik zo een heel apart gevoel. Het doet geen pijn, maar het is meer een soort schokje dat door mijn buik heen gaat (het is niet de g-spot, want bij die voelt het of ik moet plassen, lol) en dat maakt het ook dat ik ga kreunen.
    Weet iemand welke plek ik bedoel en wat het is hahah.

    P.s mijn vriend denkt dat het pijn doet bij mij, maar ik weet nief waarom hij dat dus denkt. Wss door het kreunen of zo, hahah,

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 23:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Deep spot maybe? Dat is het enige wat ik kan bedenken.

    Ik vind pijpen ook leuk. Het liefst als ik op mijn rug lig met mijn hoofd buiten over de rand van het bed en dan degene met wie ik seks heb in mijn mond bewegend ^^ En ik vind het echt awesome als hij me 'dwingt' met zijn hand of mijn hoofd vasthoudt en zelf stoot.
    Ik had alleen ooit gelezen dat echt zuigen, dus niets met je tong, niet fijn is. Alsof je een zuigzoen zet zeg maar.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:03 ]

    You guys, i got a problem

    tmi

    Ik heb nu sinds maandag zo'n intense jeuk daar beneden, nog nooit eerder meegemaakt. Nu dacht ik er in eerste instantie niet zoveel van, het kan immers van alles zijn. Bovendien acht ik de kans dat mijn bedpartner iets aan me heeft overgedragen erg klein, ook al doen we het niet veilig. Ik heb verder ook geen last van afscheiding of en vreemde geur oid, en het ziet er ook niet anders uit daar beneden. Zal ik wachten tot het overgaat of maandag naar de huisarts gaan?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    You guys, i got a problem

    tmi
    Ik heb nu sinds maandag zo'n intense jeuk daar beneden, nog nooit eerder meegemaakt. Nu dacht ik er in eerste instantie niet zoveel van, het kan immers van alles zijn. Bovendien acht ik de kans dat mijn bedpartner iets aan me heeft overgedragen erg klein, ook al doen we het niet veilig. Ik heb verder ook geen last van afscheiding of en vreemde geur oid, en het ziet er ook niet anders uit daar beneden. Zal ik wachten tot het overgaat of maandag naar de huisarts gaan?


    Gewoon gelijk gaan, mogelijk is het maar gewoon een schimmel ofzo. Better safe than sorry.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Overkill schreef:
    You guys, i got a problem

    tmi
    Ik heb nu sinds maandag zo'n intense jeuk daar beneden, nog nooit eerder meegemaakt. Nu dacht ik er in eerste instantie niet zoveel van, het kan immers van alles zijn. Bovendien acht ik de kans dat mijn bedpartner iets aan me heeft overgedragen erg klein, ook al doen we het niet veilig. Ik heb verder ook geen last van afscheiding of en vreemde geur oid, en het ziet er ook niet anders uit daar beneden. Zal ik wachten tot het overgaat of maandag naar de huisarts gaan?


    Het kan een schimmelinfectie zijn. Volgens mij kun je een middeltje bij de apotheek halen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 10:10 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.