• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    The100 schreef:
    (...)

    Yup, maar alsnog gaat dat niet hahaha


    Ja inderdaad. What is seen cannot be unseen haha


    26 - 02 - '16

    ahaAHA

    Ik zat bovenop, going at it, en zijn gezicht vertrok opeens. het zag er echt uit alsof hij doodging. dus ik stop en zeg "gaat het? heb je kramp?"
    turns out i'm just really bad at telling the difference between an orgasm and a seizure.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    ahaAHA

    Ik zat bovenop, going at it, en zijn gezicht vertrok opeens. het zag er echt uit alsof hij doodging. dus ik stop en zeg "gaat het? heb je kramp?"
    turns out i'm just really bad at telling the difference between an orgasm and a seizure.


    Hahahahaha, sorry, hier moest ik wel even om lachen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Overkill schreef:
    ahaAHA

    Ik zat bovenop, going at it, en zijn gezicht vertrok opeens. het zag er echt uit alsof hij doodging. dus ik stop en zeg "gaat het? heb je kramp?"
    turns out i'm just really bad at telling the difference between an orgasm and a seizure.


    HAAHAHAHAAHHAHAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb jullie advies echt heel erg hard nodig atm. Ik heb al iets van 5 keer seks gehad met mijn vriend. Alle 5 de keren deed het ontzettend pijn en ik heb er nog steeds last van. De eerste keer dat we seks probeerden te hebben, wilde hij er maar niet in. Hoe nat ik ook was daar beneden, hij wilde er gewoon niet in. Dus toen hadden we er iets van 3 dagen over gedaan hem erin te krijgen. Het lukte op een gegeven moment maar het deed heel erg veel pijn. Dus stukje bij beetje bewegen we langzaam zodat het zo min mogelijk pijn zou doen. Het lukte niet zo goed en al snel had ik geen zin meer in seks. Elke keer als we seks willen hebben duurt het ongeveer een halfuur voordat hij erin wilt en als hij erin zit, schreeuw ik het uit van de pijn en trekt hij terug. Ik heb maar één keer meegemaakt dat het er gewoon in floepte en dat het niet zoveel pijn deed. Alleen na pas 5 minuten begon het heel erg veel pijn te doen. Meestal heb ik dan geen zin meer in seks, vriendje chagrijnig en ik heb dan een week last van daar beneden.

    Help, wat moet ik doen?!

    MrGrey schreef:
    Ik heb jullie advies echt heel erg hard nodig atm. Ik heb al iets van 5 keer seks gehad met mijn vriend. Alle 5 de keren deed het ontzettend pijn en ik heb er nog steeds last van. De eerste keer dat we seks probeerden te hebben, wilde hij er maar niet in. Hoe nat ik ook was daar beneden, hij wilde er gewoon niet in. Dus toen hadden we er iets van 3 dagen over gedaan hem erin te krijgen. Het lukte op een gegeven moment maar het deed heel erg veel pijn. Dus stukje bij beetje bewegen we langzaam zodat het zo min mogelijk pijn zou doen. Het lukte niet zo goed en al snel had ik geen zin meer in seks. Elke keer als we seks willen hebben duurt het ongeveer een halfuur voordat hij erin wilt en als hij erin zit, schreeuw ik het uit van de pijn en trekt hij terug. Ik heb maar één keer meegemaakt dat het er gewoon in floepte en dat het niet zoveel pijn deed. Alleen na pas 5 minuten begon het heel erg veel pijn te doen. Meestal heb ik dan geen zin meer in seks, vriendje chagrijnig en ik heb dan een week last van daar beneden.

    Help, wat moet ik doen?!


    Ik had dat ook toen ik het voor het eerst deed met mijn vriend. Bij ons duurde het ook vrij lang voor het echt lukte, zonder dat het pijn deed. Ik denk dat het ongeveer bij de twaalfde keer pas gelukt was, zonder dat het pijn deed. Het is een kwestie van doorzetten, met elkaar communiceren wat fijn is en waar de grens ligt, goed nat zijn daar beneden (eventueel glijmiddel gebruiken). Je moet er gewoon echt de tijd voor nemen en volledig ontspannen zijn. Probeer er echt met je hoofd bij te zijn en je te focussen op wat er gebeurt. Juist de angst voor pijn, kan ervoor zorgen dat het pijn doet. Op een gegeven moment moet je die angst echt loslaten en daarom dus ook goed communiceren met je vriend tijdens de daad. Stop als het pijn doet en neem gewoon de tijd voor wat er gebeurt. En trouwens, als je vriendje chagrijnig is, dan heeft hij ook totaal geen begrip voor jou. Het moet voor beide fijn zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MrGrey schreef:
    Ik heb jullie advies echt heel erg hard nodig atm. Ik heb al iets van 5 keer seks gehad met mijn vriend. Alle 5 de keren deed het ontzettend pijn en ik heb er nog steeds last van. De eerste keer dat we seks probeerden te hebben, wilde hij er maar niet in. Hoe nat ik ook was daar beneden, hij wilde er gewoon niet in. Dus toen hadden we er iets van 3 dagen over gedaan hem erin te krijgen. Het lukte op een gegeven moment maar het deed heel erg veel pijn. Dus stukje bij beetje bewegen we langzaam zodat het zo min mogelijk pijn zou doen. Het lukte niet zo goed en al snel had ik geen zin meer in seks. Elke keer als we seks willen hebben duurt het ongeveer een halfuur voordat hij erin wilt en als hij erin zit, schreeuw ik het uit van de pijn en trekt hij terug. Ik heb maar één keer meegemaakt dat het er gewoon in floepte en dat het niet zoveel pijn deed. Alleen na pas 5 minuten begon het heel erg veel pijn te doen. Meestal heb ik dan geen zin meer in seks, vriendje chagrijnig en ik heb dan een week last van daar beneden.

    Help, wat moet ik doen?!


    Het kan inmiddels ook zo zijn dat je onbewust je bekkenbodemspieren te sterk aanspant. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen, en wees niet bang dat het pijn doet. Heb je verder ook last bij het inbrengen van een tampon? Of wanneer je het zelf met je vingers doet? En blijf heel goed met je vriend communiceren. Hij kan wel leuk chagrijnig doen, maar uiteindelijk moeten jullie toch tot een oplossing komen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik had dat ook toen ik het voor het eerst deed met mijn vriend. Bij ons duurde het ook vrij lang voor het echt lukte, zonder dat het pijn deed. Ik denk dat het ongeveer bij de twaalfde keer pas gelukt was, zonder dat het pijn deed. Het is een kwestie van doorzetten, met elkaar communiceren wat fijn is en waar de grens ligt, goed nat zijn daar beneden (eventueel glijmiddel gebruiken). Je moet er gewoon echt de tijd voor nemen en volledig ontspannen zijn. Probeer er echt met je hoofd bij te zijn en je te focussen op wat er gebeurt. Juist de angst voor pijn, kan ervoor zorgen dat het pijn doet. Op een gegeven moment moet je die angst echt loslaten en daarom dus ook goed communiceren met je vriend tijdens de daad. Stop als het pijn doet en neem gewoon de tijd voor wat er gebeurt. En trouwens, als je vriendje chagrijnig is, dan heeft hij ook totaal geen begrip voor jou. Het moet voor beide fijn zijn.


    Hij heeft juist heel veel begrip voor mij. Hij doet het juist heel rustig aan met mij en doet heel erg zijn best mij ontspannen te houden alleen kan hij soms een klein beetje mokkig worden als hij geen seks heeft gehad.

    By the way, het kan wel zijn dat ik wat gespannen ben, omdat ik dan steeds aan die pijn denk.

    ^ik zou voor glijmiddel op waterbasis of siliconenbasis gaan.

    Yagouaroundi schreef:
    ^ik zou voor glijmiddel op waterbasis of siliconenbasis gaan.


    Was al aan het kijken (;

    Dat kan heel goed! Vooral als je stress of angst heb (kan ook door een trauma oid komen) spannen je bekkenbodemspieren, soms zelfs onbewust, aan en dan gaat het allemaal heel lastig. Je kunt proberen of je je bewust kunt maken van je spieren, dus niet alleen vlak voor je seks gaat hebben, maar ook een keer in bed of zo "zijn ze nu gespannen en hoe kan ik ze ontspannen".
    Ik weet je ze kunt trainen door als je op de wc zit je plas zo lang mogelijk in te houden. Dus misschien als je dat eens doet, weet je hoe dat voelt en kun je misschien kijken of dat hetzelfde vlak voor je seks gaat hebben.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Geen idee of dit al een keer gevraagd is, maar ik vraag het dan mooi nog een keer (joehoe)

    Wat vinden jullie van pijpen? Leuk, niet leuk, vies, lekker, opwindend, en weet ik het allemaal. Brand los!

    Soms vind ik het leuk en opwindend om hem te doen en zo goed te laten voelen. Maar als ik me niet 100% fit of 100% fijn voel, houd ik het meestal wat af.

    En als het lang duurt is het echt vervelend haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Toen ik mijn ex pijpte, vond ik het heel vies. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Leuk! Ik zie het echt als een onmisbaar deel van de seks en besteed er ook veel tijd aan. Ook heb ik allemaal boeken in de kast over hoe je de ideale blowjob geeft met verschillende technieken enzovoort. En het houdt hem happy, dus das ook een voordeel :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"