• W E L C O M E , C A M P E R S!

    "Welcome to your home for the next weeks."






    Het is het jaar 2019 en er is een nieuwe wet ingevoerd. Een wet die niet alleen het homohuwelijk verbied, maar ook het samenzijn. Trump moedigt met harde hand homofobie aan. Ouders proberen met alle macht de geaardheid van hun zoons en dochters recht te trekken. Een ideale wereld voor conversion therapy. Het is zelfs zo in trek dat er een heel kamp is opgericht om jongeren terug op het ‘’rechte pad’’ te brengen. Het zogenaamde kampprogramma 'One by One' beloofd ouders hun kind geheel 'demoon'-vrij terug te brengen. Het is een kamp dat hun van hun 'satanistische gedachte gang' af moet brengen.

    Begeleiders die het perfecte voorbeeld zijn van genezing, die de jongeren ervan moet overtuigen dat zoiets als op hetzelfde geslacht vallen niet bestaat. Dat het een denkfout is. Geen echte gevoelens. Begeleiders die kort geleden nog dezelfde gevoelens hadden. Succesverhalen van eigen bodem. Maar is het nu echt zo verstandig om al deze mensen bij elkaar te brengen en een zomer lang met elkaar op te laten trekken? Je zou toch zeggen dat dit om narigheid vraagt. En is homoseksualiteit echt iets dat je zomaar kan wijzigen of is alles een groot toneelstuk, en heeft de wetenschap al jaren gelijk over deze voorkeur?


    Regels

    • Regels van Q, opvolgen.
    • Minimaal 250 worden.
    • Alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - - of in het later aangemaakte praattopic
    • 16+ toegestaan mits vermeld!
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    Invullen

    Volledige naam:
    (Bijnaam:)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Rol: (begeleider/Kampeerder)
    (Als begeleider graag meer info over hoe/wat bij het kamp. Qua daar gekomen en eigen genezing process)
    Extra's:










    Rollen


    Kampeerders Mannen VOL
    - Yavier Elijah Macpherson - xx - fc - McCrory - 1,2
    - Ace 'Adore' Chris Sabel - 20 - fc Danny Noriega - AdoreDelano - 1,2
    - Cristiano Micheal Barone- 22 - fc Zayn Malik - Desierto -1,3
    - Atticus 'Devin' Josiah Levithan - 19 - fc Greenlight22 - 1,3
    - Lowie - Griffel - 1,3




    Kampeerders Dames VOL
    - Dante Blackshear - 22 - Sempre -1,3
    - Marcia Leonore Howell - 20 - fc Rachel Yampolsk- Soco -1,5

    - Jazmin Valeria Fuensanta - 22 - fc - Faolan - 1,3
    - Willow Mabel Campbell - 20 - fc Sarah Fabel - AdoreDelano - 1,3
    - Sophocles



    Personeel VOL

    - James Mitchell - 24 - fc Enzo Carini - Pharmaceutical + - 1,3
    - Ashlee Carrel Nickelson- 23 - fc Alexandra Lohnback - Pharmaceutical + - 1,4
    - Samuel Zachary Hendriks - 24 - Hightopp + - 1,5
    - Ezekiel Bolton - 30 - Mattel - 1,4 +

    > Bij veel vraag wordt stop opengegooit.




    “The converted person will love the good he once hated, and hate the sin he once loved.”

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 23:29 ]


    We're all mad here.

    Faolan schreef:
    (...)

    Waar heb je het meeste inspiratie voor?


    GriffeI schreef:
    (...)

    I would say Boy bc Lowie would like eyecandy :') maar dat ligt natuurlijk aan jou


    Mmm, idk heb voor beide wel inspiratie weet wel wat voor type mens het wordt. Aangezien er echter nu alleen een mannelijke begeleiding is though en ik niet weet hoe de andere rol gaat vullen is diversiteit wel leuk toch? Haha. Doe allemaal even stemmen. Ik vind zelf namelijk allebei leuk om te doen. xoxo


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    Mmm, idk heb voor beide wel inspiratie weet wel wat voor type mens het wordt. Aangezien er echter nu alleen een mannelijke begeleiding is though en ik niet weet hoe de andere rol gaat vullen is diversiteit wel leuk toch? Haha. Doe allemaal even stemmen. Ik vind zelf namelijk allebei leuk om te doen. xoxo


    Ik zou, gezien er nu inderdaad maar een mannelijke begeleider is, gaan voor een vrouw. I vote for that. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou ook wel een mannelijke begeleider willen!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    A S H L E E      C A R E L L       N I C K E L S O N

    “First I'll make your panties wet and then your eyes.”

    Begeleider

    The Basics
    Name: Ashlee, ook wel 'Ash' genoemd. Betekend "woont in het elzenboom fort".
    Surname: Aangenomen achternaam Carrel, betekend 'kampioen'. Officieel is haar achternaam Nickelson.
    Age: 23, 15 Januari. Steenbok.



    Innerlijk
    Ashlee is niet de meest aanwezige. sociale persoon. Ze is meer de persoon voor sarcastische of back-handed opmerkingen. Ash vindt dat iedereen met haar maar naar bed moet willen. Ze is dan ook totaal niet bezig met iemand's ware zijn, maar meet met die dronken fout van gister avond zijn. Ze heeft een enorm ego en is not easily impressed. Ze is erg aan gewend om te krijgen wat ze wilt, en ze weet ook heel goed wat ze wilt. Ze speelt heel erg makkelijk spelletjes met mensen en verbreekt contact zodra ze van iemand gehad heeft wat ze wilt. Ze noemt maar een paar mensen haar vrienden, ze hecht verder geen emotionele waarde aan mensen. Voornamelijk uit angst om achter gelaten te worden. Ze wilt zelf niet aan iemand vast zitten maar wilt ook niet dat iemand waar zij mee bezig is met iemand anders praat, regels tellen voor haarzelf niet. Ze is dus niet het type voor relaties, maar heeft meer hormonen rondvliegen dan 20 puberjongens bij elkaar. Ze heeft ongeveer 24 uur per dag aan seks. Ze is ook erg direct in haar aanpak, direct met alles. Ze is straight-to-the-point en zal er nooit doekjes omheen winden. Ze denkt altijd dat andere meisjes dat wel doen, nee is voor haar dan ook alleen maar het begin van haar spel met iemand. Eerlijk is ze wel behalve als liegen helpt in iemand's broek te komen. Ashlee is rebels en altijd al een opstandig type geweest. Ze is erg koppig en blijft bij haar mening ondanks dat iets al honderd keer fout is bewezen. Naast haar nare kant is er ook echt wel liefde en loyaliteit, maar dat laat ze gewoon niet graag zien. Eigenlijk is ze heel zorgzaam en geeft ze om mensen, maar als ze daarop aangesproken word probeert ze het ontdaan te maken met een bitchy opmerking. Ze wilt niet gezien worden als zwak en doet alles om de alfa van een groep te blijven. Ze is graag de baas en erg dominant van nature. Ze is heel zelfstandig en heeft dat door haar leven heen altijd al aangetoond. Ze heeft beide bindingsangst als verlatingsangst. Hoewel de twee tegenpolen lijken te zijn versterkt de een juist de ander.








    "Straight girls just haven't lay with me yet."










    "You were born this way, baby."








    History
    Ashlee is de dochter van een grote naam in het bedrijfsleven. Haar vader Jacob Nickelson is namelijk de CEO van google. Haar familie is hierdoor altijd erg rijk geweest. Daarom kreeg Ash ook altijd al wat ze wilde, behalve de liefde van haar familie. Haar vader is ondertussen getrouwd met zijn vierde 'trophywife' die maar 3 jaar ouder is dan Ash zelf. Haar moeder is van hem gescheiden omdat ze een ontzettende zweefteef was die niet in materialisme geloofde. Ze heeft twee oudere broers, eentje werkt nu voor haar vader en de ander is destijds met haar moeder mee weggegaan. Haar vader en broer zijn altijd aan het werk, en Ashlee is dan ook opgevoed door Jenna Carrel. Ze was als een moeder voor Ashlee, toen de 86-jarige vrouw ter overlijden kwam nam Ashlee vaak haar achternaam aan als ze niet wilde dat mensen wisten wie haar vader was. Ze voelt zich geen Nickelson. Het enige fijne aan haar vader is al het geld dat ze bezitten, eerst wilde ze zijn geld niet maar nu weet ze dat ze het net zo goed kan gebruiken en noemt ze het ook "financiele vergoeding tegenover emotionele schading". Haar vader houdt zich totaal niet met haar leven bezig. Totdat ze haar en een van haar scharrels bij hem thuis betrapte. Als de conservatieve zakenman die hij is stuurde ze haar naar dit kamp. Ze wilt namelijk haar later uithuwen, zover dat kan aan een miljonairszoon.

    Hoewel Ash een 'succes'verhaal zou zijn, is ze alles behalve. Ashlee is niet het hetero pad ingeslagen, maar heeft zich alleen zo voor gedaan. Haar enige reden om terug te zijn op dit kamp is omdat ze weet hoe lastig het is voor de meiden die er zijn. Ze is er echter niet om te helpen, ze ziet de zwakte als een manier voor makkelijke slachtoffers. Ze hoopt dan ook veel nieuwe bedpartners tussendoor op te doen.

    Aesthetic
    tekstekstekstekst

    Extra's
    - Ashlee heeft een aardig groot strafblad, maar is altijd vrijgekocht.
    -



    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 22:38 ]


    We're all mad here.

    Verf schreef:
    Ik zou ook wel een mannelijke begeleider willen!

    Ik zet je op de lijst!


    We're all mad here.

    Aangezien er al veel rollen zijn, het praattopic! C:


    We're all mad here.

    Is er nog plek voor een mannelijke begeleider?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Is er nog plek voor een mannelijke begeleider?

    Vooruit dan!


    We're all mad here.

    Ik laat mijn begeleider hier toch vallen, sorry! Ik ben bang dat ik hem ga verwaarlozen omdat ik ook al aan andere meedoe, sorry sorry sorry! (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Darn it, Why did I miss this. Als er een rol vrij komt hoor ik het graag c;


    How far is far

    Hightopp schreef:
    Darn it, Why did I miss this. Als er een rol vrij komt hoor ik het graag c;


    JIJ MOET MEE DOEN <3.<3 anders sla ik Jason in zijn nuts c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hightopp schreef:
    Darn it, Why did I miss this. Als er een rol vrij komt hoor ik het graag c;

    Er is een begeleider vrij gekomen als je wilt? (:


    We're all mad here.

    McCrory schreef:
    (...)

    JIJ MOET MEE DOEN <3.<3 anders sla ik Jason in zijn nuts c;

    YOU'RE SWEET <3 (en misschien een beetje agressief, luv u <3)


    How far is far

    E Z E K I E L      B O L T O N


    NAAM


    Ezekiel Bolton

    — Bijnaam: Zeke


    Leeftijd:


    30

    — Datum: 31 december
    — Sterrenbeeld: Steenbok
    — Geboorteplaats: Riverside, CA



    INNERLIJK


    Zeke heeft een erg onafhankelijk, betrouwbaar karakter. Hij is meestal zelfverzekerd en vooral kalm. Wat opvallend aan hem is, is dat hij erg hardwerkend is en alles in zijn doel stopt. Hij lijkt vaak erg gereserveerd hierdoor, maar dat komt omdat hij erg verantwoordelijk en voorzichtig is. Maar Zeke is echt het type waarop je kan rekenen in moeilijke tijden.
    Zeke heeft veel respect voor autoriteit, maar als hij ergens direct verantwoordelijk voor is , zal hij niet snel naar de mening van een ander luisteren. Als hij ergens als leider optreedt, verwacht hij dat degenen onder hem net zo gedisciplineerd als hijzelf is, en dat ze elke taak volgens de hoogste standaard vervullen. Gelukkig is hij wel een redelijk persoon, hoewel hij erg koppig en vooral conservatief kan zijn. Zeke vind traditie dan ook belangrijker dan innovatie.
    Als begeleider probeert hij zo positief mogelijk te zijn, hij is open naar de deelnemers, maar ook streng als het nodig is. Als je persoonlijker met Zeke omgaat, merk je dat hij soms behoorlijk pessimistisch uit de hoek kan komen, maar dat komt omdat hij meer in de knoop met zichzelf zit dan hij zelf denkt of wilt toegeven. Dit is echter een kant die andere begeleiders zelden te zien krijgen, deelnemers al helemaal niet.


    UITERLIJK


    Het is duidelijk aan Zeke te zien dat hij Indisch bloed heeft, wat komt van de kant van zijn moeder. Hierdoor heeft hij van zichzelf een erg getinte huid en word hij ook makkelijk bruiner. Met zijn 1,88 is hij langer dan gemiddeld, hij is ook erg breed omdat hij veel tijd besteed aan fitness en zijn lichaam. Hij heeft verder geen tatoeages of piercings.
    Het meest opvallende aan zijn gezicht zijn Zeke's ogen. Hij heeft een vrij intense blik en zijn ogen lijken bijna zwart. Zijn lippen zijn vol en hij noemt zijn neus een 'typische Indische neus'. Op zijn wangen staat meestal meer haar dan op zijn hoofd, hij scheert zijn hoofd vaker en vind dat een stoppelbaardje hem beter staat.








    ROL


    Begeleider

    Zeke beschouwt zichzelf een beetje als veteraan in de conversion therapy. Op zijn veertiende identificeerde hij zich al als biseksueel, maar met een veel grotere aantrekkingskracht tot jongens dan tot meisjes. Zijn opvoeding had hem echter al vanaf het begin af aan geleerd dat dit niet goed was en na een tijdje deelde hij zijn zorgen dan ook met zijn ouders. Samen met de kerk waar hij al zijn hele leven heen ging, besloten ze tot conversion therapy toen hij zeventien jaar oud was. Vrijwillig.
    De therapie was voor hem lichtelijk traumatiserend, maar makkelijker dan voor anderen omdat hij er graag vanaf wilde. Hij gelooft dat hij nu genezen heeft, maar heeft op zijn dertigste levensjaar nog geen vaste partner gevonden. Hij heeft enkele korte relaties gehad met vrouwen en een enkele interactie met een jongen voordat hij naar therapie ging, maar echt ervaring in relaties heeft hij niet. Hij wijt het zelf aan het feit dat hij zo betrokken is bij het kamp en zijn geloof, hij heeft er gewoonweg geen tijd voor.


    EXTRA


    — Christelijk
    — Rookt niet
    — Kan slecht tegen alcohol, drinkt daarom zelden en weinig
    — Maagd


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Er is een begeleider vrij gekomen als je wilt? (:

    Dan zou ik die graag willen claimen gehe


    How far is far