• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Paladin schreef:
    (...)
    nee kan pas als we onze usernames hebben.

    Ja


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben zo bang dat ik morgen alleen maar kan huilen als hij hier is.

    Ik wil zó graag die wedstrijd sturen, het is echt een heel belangrijke reden geweest, plies, laat me die wedstrijd sturen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Not gonna lie: ik vraag soms echt af waar deze jeugd heengaat... misschien is het een persoonlijk iets maar ik vind niet dat het oké is om zulke sekslevens te hebben onder je 16e, of het overmatig drinken van alcohol of het nemen van drugs en/of roken.. waar is je jeugd gebleven?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hij komt voor zijn schaatsen. Zijn schaatsen die hij 2 jaar geleden hier gekocht heeft en nog nooit gebruikt zijn, want hij wilde nooit schaatsen met mij. Maar natuurlijk wel met zijn huidige vriendin. Hij moet echt wel veel van haar houden en nooit van mij gehouden hebben, dat hij zoveel met haar doet en nooit iets met mij deed.

    Hahahaaaa ik voel me zo slim. Omdat ik mezelf al een half jaar piano aan het leren spelen ben kan ik gewoon even zeven weken les in één half uurtje wegtikken. I is proud of me.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 18:37 ]

    Draaaaamaqueen.


    Go fuck yourself with a burning pipe.

    Pardon? Ik ga toch ook niet de verwarming in jouw kamer verzetten omdat ik het daar te warm of te koud vind? Moet ik nu echt op mijn twintigste nog steeds het principe van privacy uitleggen? Again?


    Mhm?

    Ja want waarom zou je vragen of misschien iemand anders wilt gamen of iets wilt kijken? Je zit goddomme de hele dag achter dat ding.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maar iedereen is zo ongelofelijk selfish in dit huis dat niemand ook iets om een ander geeft.

    mag ik gewoon weg hier?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yes, morgen laatste stagedag!


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik ga gewoon even een mooi hoekje zoeken om te huilen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil gaan schrijven. Maar wat.....?


    Stenenlikker

    Ik heb lang niet meer zo gelachen (: