• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb je niet door hoeveel pijn je me doet? Zeg gewoon wat ik fout heb gedaan. Waar je op af bent geknapt. Dan kan je me laten vallen en weggaan. Dan hoef ik ook niets meer met je te maken te hebben.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Dit is echt heel erg jammer. Ga ik naar een één of andere avond met vice-premier Asscher vóór studenten, worden de helft van de vragen gesteld door niet-studenten en gaat er zelfs eentje over zorg en ouderen. Ik wil niet vervelend zijn, maar dat vind ik gewoon echt heel slecht. Ben ook geen drol wijzer geworden, behalve dat ik weet dat Lodewijk Asscher andere partijen afkraakt.
    'kay, duidelijk. Ik stem niet op de PvdA.


    Deep inside, I've never felt alive

    Paladin schreef:
    iK HEB EEN TUINTJE IN MIJN HART MAAR ALLEEN VOOR JOUUOUOEOEOEOEOEOEOEEEEEE.



    MIIIII BLAKA ROWSUUUUUUUU

    lol.


    26 - 02 - '16

    Leugenaar! Foei, foei...


    16 - 09 - '17

    Troll schreef:
    (...)

    Wel als 'ie het met eetbare inkt op eetbaar papier schrijft ;3


    RegionalAtBest schreef:
    Nu heb ik zin in chocolade
    En liefdesbrieven
    (cat)


    Overkill schreef:
    mmm liefdesbrieven


    Hey niet pesten jullie (cat) we hadden het over eten en toen begon hij plotseling over liefdesbrieven, zo raar was mijn vraag niet :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lockhart schreef:
    (...)

    Hey niet pesten jullie (cat) we hadden het over eten en toen begon hij plotseling over liefdesbrieven, zo raar was mijn vraag niet :')


    Ik pest helemaal niemand, ik zou niet durven. (krul)


    26 - 02 - '16

    w h a t ?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Neeeee, jij stomme laptop, waarom sloot je dat spel opeens af...????
    Ugh, ik was al ruim een uur bezig zonder opgeslagen te hebben....


    Stenenlikker

    "what a good noodle" is mogelijk mijn favoriete combinatie van woorden ooit oh my gosh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet niet meer zomaar bespreken geloof ik :W
    Dan gebeuren er dingen die ik niet wil.


    Deep inside, I've never felt alive

    De gameplay video's van dit spel laten me echt geweldig hard lachen. Hiermee kan ik de komende tijd wel doorkomen. Als ik me niet goed voel ga ik Gang Beasts en Shift Happens kijken ^^

    50k in minder dan een maand, f yeah!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Doris pls.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    BoromirOfGondor schreef:
    50k in minder dan een maand, f yeah!


    Geschreven? Holy shit o.O I'm so proud of you! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus, als je niets goed te zeggen hebt, hou dan ALSJEBLIEFT je bek. Thanks.


    — Inner peace, it's hard to find. —