• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    pizza


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En nu reageert ze niet meer. Fuck you.

    Pizzabroodjes zijn echt goddelijk. Alleen vond ik het pittig awkward dat een kind me letterlijk vijf minuten lang aanstaarde terwijl ik het at. 😳


    26 - 02 - '16

    Ehh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Daar gaan we weer. Kan ik niet gewoon dood? Iedereen is toch beter af zonder mij.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 12:06 ]

    Ik ga met gevaar voor eigen leven fietsen naar de supermarkt. Wish me luck. #fuckdestorm


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Caracal schreef:
    Daar gaan we weer. Kan ik niet gewoon dood? Iedereen is toch beter af zonder mij.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^Thanks Fam <3

    * Hij gaat lekker zelf zijn spullen halen, dat gaat een ander niet voor hem doen. Want ik wil met hem praten, en als hij zegt dat hij nog steeds zoveel om mij geeft, gaat hij ze mooi zelf halen.

    Nu is hij morgen in het noorden en wil hij zijn spullen komen halen. Dear lord, ik weet niet of ik er klaar voor ben hem te zien. Ik ga zo hard janken als ik hem zie.

    You are killing me slowly.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 12:59 ]

    Mam kom op. Je weet dat ik nevernooitniet een baan als schoonmaker op de mavo ga nemen. Ik vul nog liever vakken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 12:57 ]

    Enerzijds heb ik een hoop zin in dit college en wíl ik graag aanwezig zijn

    Anderzijds regent/stormt het en moet ik een uur fietsen, is aanwezigheid niet verplicht, en wordt het college (als het goed is?) gefilmd

    Ughhh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ochtend gymnastiek
    fanatiek
    en nu lekker op muziek
    ochtend gymnastiek


    i put the fun in funeral

    Ik zit hier huilend zijn kleding op te vouwen en andere spullen bij elkaar te zoeken. Morgen is alles voorbij en dat wil ik helemaal niet. Ik kan hem niet loslaten.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 13:34 ]

    Deze week is echt een 'waarom vond ik het ook alweer een goed idee om een extra vak te volgen'-week. Ugh.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I kinda like this storm. It matches my mood.


    Lezen en niet reageren, dat kan ik ook. Als je niet reageert hoef je ook niet te verwachten dat je je spullen kan komen halen.

    * Whatsapp stories is leuk tho'.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:18 ]