• Quizlet High School

    We hebben erg veel (verschillende) karakters op Quizlet.
    Uit HP, OUAT, Twilight, POTC en nog véél meer.
    Wat nou,als die karakters bij elkaar op een school zouden zitten?
    De school heet Quizlet(surprise, surprise) en het is een kostschool.
    De school is erg groot en heeft paardenstallen, een rijbak, een hockeyveld, een voetbalveld, een arena waar je kan oefenen met vechten(boogschieten, zwaardvechter, etc.) en een hele grote gymzaal.




    Wat gaan we spelen?
    We gaan zelfbedachte, of bestaande personages spelen die bij elkaar op school zitten. Het mogen personages van boeken, films of series zijn, maar ook uit zelfbedachte werelden.

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform (voor meisjes voor jongensdient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je kunt kiezen tussen de activiteiten paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal, boogschieten, zwaardvechten en basketbal.
    X. Je mag na school elke dag in
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:


    Leraren:
    Vrouwen:


    Mannen:
    Rumplestiltskin/ DarkOne
    Levi Ackerman/ Rashoumon

    Leerlingen

    Meisjes:
    Quinn Sparrow/ _Orphan_
    Jo Gold/ JoSnape
    Harley Quinn/ Atarau
    Ivy Smiths/ Zapata
    .../ Perfectt
    Diana/ Grimmlove
    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora / _InsideFire_
    Phoenix/ Ochtendzon
    .../ Oblivion
    Eadlyn Helena Margarete Schreave/ Aniketos

    Jongens:
    L Rōraito/ DarkOne
    Christopher Bond/ Ochtendzon
    .../ Rashoumon
    .../Paladins
    .../Ochtendzon



    FC:

    Margot Robbie
    Magdalena Zalejska
    Robert Carlyle
    daria sidorchuk


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wereld:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens/Magie:
    Leerling/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:



    Stop op vrouwelijke leerlingen!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 9:58 ]


    Never grow up, it's a trap.




    Atalante ''Ata'' Mistico Yelrora
    Just because my path is different doesn't mean I'm lost.



    Naam:
    - Atalante - Grieks voor machtige jager
    - Ata - bijnaam
    - Mistico - Afrikaans voor mystiek
    - Yelrora - familienaam

    Leeftijd:
    17. Ze verjaart op 15 oktober waardoor haar sterrenbeeld weegschaal is.

    Uiterlijk:


    [FC: Kaya Scodelario]
    Atalante heeft lange donker bruine haren met een slag erin. Vele zeggen dat ze zwart haar heeft, maar zodra het licht op een bepaalde manier erop schijnt kun je duidelijk zien dat ze bruine haren heeft. Ze heeft heldere lichtblauwe ogen en een bleke huid. Atalante draagt vaak wat mascara en eyeliner, wat haar er wat gevaarlijker uit laat zien en ze hoopt er mee om mensen op afstand te houden. Ze houdt van kleding waarin ze zich makkelijk in kan bewegen en heeft daarbij ook een hekel aan rokjes en jurkjes. Atalante is niet zo heel groot, maar klein is ze ook niet met haar 1,68 meter.


    Hope is de only thing stronger than fear.


    Innerlijk:
    Atalante is niet het type dat ergens snel bang voor is, ze ziet dingen meer als een uitdaging en angst ziet ze als een zwakte. Atalante was een medelevend en vrolijk meisje, maar dat is allemaal veranderd sinds haar ouders zijn vermoord voor haar ogen. Sindsdien is ze een kil persoon die het liefst alleen is. Als je haar goed leert kennen en je niks aantrekt van de doodsbedreigingen die ze naar je uit, begint ze je vanzelf te vertrouwen. En als je haar nog beter leert kennen dan weet je dat het medelevende en vrolijke meisje er nog steeds is, alleen ver weggestopt door de nare herinneringen. Alleen de mensen die haar vertrouwen hebben gewonnen kunnen rekenen op het feit dat Atalante ze beschermd.

    Wapens/Magie:
    Atalante wou zich altijd tot de witte magie keren, maar het moment dat haar ouders waren vermoord en zij wraak zwoer, heeft zij zich tot de zwarte magie gekeerd. Van haar ouders heeft ze de gave water sturen geërfd. Ook kan Atalante ondanks haar magie ook heel goed omgaan met een zwaard, een dolk en pijl en boog. Haar favoriete wapen is haar dolk, want die kan ze overal makkelijk meenemen.

    Leerling/Docent:
    Leerling


    I survived because the fire inside me burned brighter then the fire around me


    Verleden:


    Atalante heeft een moeilijke jeugd gehad. Op 5-jarige leeftijd zijn haar grootouders van haar moeders kant overleden, terwijl ze hun handen vasthield. Op 6-jarige leeftijd zijn haar ouders voor hoor ogen vermoord en heeft zij weten te ontsnappen. Nog steeds achtervolgen de nachtmerries haar. Na de dood van haar ouders werd ze naar een pleeghuis gestuurd, omdat haar moeder geen broers of zussen had en de hele familie van haar vaders kant wil haar niet accepteren. In het pleeghuis werd ze zwaar mishandeld. Ze werd vaak met de zweep geslagen of met een mes gesneden. En dan heb je ook nog de oudere kinderen die het leuk vinden om jongere kinderen lastig te vallen. Toen Atalante 10 werd, werd haar leven pas een hel. Ze werd lichamelijk gebruikt door het personeel en door de 17-jarige, die hun seksuele frustraties kwijt moesten. Atalante was ondertussen al een tijdje aan het experimenteren met zwarte magie en haar water gave. Al twee jaar was het lichamelijke misbruik aan de gang en Atalante begon haar emoties af te sluiten. De ondertussen 12-jarige Atalante heeft zich nog lang niet neer gelegd bij haar lot en traint elk moment dat ze alleen is. Nog een jaar is verstreken en Atalante is nu 13. Ze heeft de zwarte magie zeer goed onder controle en heeft besloten dat het tijd was voor haar wraak. Ze wachtte tot iedereen naar de grote zaal werd geroepen en begon met de eerste spreuk. Iedereen stond als bevroren aan de grond en Atalante heeft een kwaadaardige grijns rond haar lippen. 'Nu begint de lol pas echt.' Zei ze, waarna ze iedereen martelde voor uren en ze uiteindelijk liet stikken in hun eigen bloed. Atalante geniet tot de dag van vandaag nog steeds van het leed van andere. Kinderen zal ze nooit aanvallen, alleen volwassen. En sinds het moment dat iedereen in het pleeghuis was gestorven, leeft Atalante al op zichzelf. Ze heeft jaren in het bos geleefd en op de straat. Ze was klaar voor een nieuwe start en heeft daarom besluiten zich in te schrijven voor Quizlet High School

    Relaties:
    Wie wil?

    Extra:


    - Atalante is zeer lenig door de jaren van training.
    - Ze heeft een passie voor tekenen en tekent vaak wanneer haar emoties te veel zijn opgekropt. Haar tekenboek verstopt ze op een plek waar niemand bij kan, want haar tekenboek is als een soort dagboek voor haar.
    - Ze houdt van regen en onweer, want dan lijkt het voor haar alsof de lucht met haar meehuilt en schreeuwt.
    - Atalante houdt ervan om alleen te zijn.
    - Muziek, is na tekenen, het enige waar ze haar emoties in kwijt kan.


    Courage doesn't mean you don't get scared. Courage means you don't let fear stop you.


    We all just wanna be somebody

    Ik zal vrijdag het speeltopic openen


    Never grow up, it's a trap.

    Ochtendzon schreef:
    Doe mij 2 meiden
    Marie Avgeropoulos - Leerling
    Alycia Debnam Carey - Leerling


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Zou ik een meisje mogen reserveren? ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik twijfel :/


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ‘’I like the darkness. It’s as much who i am as the light.’’

    Naam:
    Rumplestiltskin
    The dark one


    Leeftijd: 50 Jaar

    Wereld: Once upon a time



    ‘’Just remembber love is free but all magic comes with a price’’


    Uiterlijk:
    Haar: Bruin haar
    Ogen: Amberkleurig
    Lengte: 1,70
    Kleding: draagt vaak donkere nette kleding
    Gewicht: 70 kg

    Innerlijk:
    Agressief
    Doorzettend
    Kalm
    Sluw
    Boosaardig
    Onbetrouwbaar
    Waakzaam
    Haatdragend
    Wraakzuchtig

    Wapens/Magie:
    Blood magic-Het gebruik van zijn eigen bloed als een magische zegel dat alleen kan worden doorbroken door iemand van dezelfde bloedlijn.
    Magic-Rumple bezit verschillende soorten magie en spreuken dat allemaal in boeken staan van hem, zo bezit hij over healing spells zodat hij mensen zou kunnen helen maar hij kan ook bij iemand een ziekte kunnen toveren. Hij bezit vooral over dark magic waar het heart-ripping er bij hoort. Hij kan voorwerpen ineens uit de lucht toveren . Hij bezit de kracht om andere te immobiliseren. Hij heeft de controle over vuur.
    Shapeshifting-Hij kan veranderen in een ander persoon
    Leerling/ Docent: Docent
    Verleden:
    Rumplestiltskin was vroeger een zwak man, die over zich heen liet lopen hij was het zat dat mensen hem bespotten maar ook bang dat zijn zoon van hem werd afgenomen wegens de ogre war waar hij aan het front zou moeten vechten als hij een bepaalde leeftijd zou bereiken, dankzij het advies van een man heeft hij de dolk van de dark one gestolen en de toen voormalige dark one vermoord, waardoor hij sinds die de dark one werd. Rumple had ooit een leerling Regina./the evil Queen hij toonde even een moment van zwakte waarbij hij toegaf verliefd op haar te zijn en waarbij er tussen hun iets gebeurt is waardoor Regina zwanger werd van Jo, echter wilde Regina niet voor haar zorgen en dumpte ze haar na haar geboorte bij Rumple kasteel. Rumple heeft nooit verteld dat ze de dochter van the evil Queen is.

    Relaties:
    Baelfire – zoon
    Jo Gold - Dochter

    Extra: Rumplestiltskin heeft een dolk met zijn naam erop, dit is de enigste bezit die goed beveiligt is met alles wat er bestaat. Dit is de enigste wapen dat hem kan doden maar ook dat diegene die de dolk in bezit heeft, heeft de volledige controle over hem.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 15:57 ]

    Zou ik Stiles Stilinski van Teen Wolf mogen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ochtendzon schreef:
    (...)

    Vind je het goed als ik het maar op 1 meisje houdt? Ik ga namelijk een stop op vrouwelijke leerlingen zetten


    Never grow up, it's a trap.

    Coronam schreef:
    Zou ik Stiles Stilinski van Teen Wolf mogen?

    Dat mag


    Never grow up, it's a trap.

    ObIivion schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren? ^^

    Ja, als leerling?


    Never grow up, it's a trap.

    Zijn mijn personages goedgekeurd? XD
    (A)


    I have seen my own sun darkened

    _Orphan_ schreef:
    (...)
    Ja, als leerling?

    Ja ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Aniketos schreef:
    Zijn mijn personages goedgekeurd? XD
    (A)

    Jep ;)


    Never grow up, it's a trap.

    Yayyyy!!!!!
    (yeah)


    I have seen my own sun darkened

    Mag ik een jongen? ^^


    This ain't no place for no better man.