• BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
    OP ZONDAG 2 APRIL 2017 IN AMERSFOORT
    GAAN EVA EN LIEKE TROUWEN. (wedding)
    WIE KOMEN ER? MELD JE AAN VERDOMME bitches
    - EVA (duh)
    - LIEKE (duh)
    - ESMEME



    CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS.


    BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNENFAV VROUWEN (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)

    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Jemily • Piekie
    Gabriëla Wood • Benoist • Paakie stan
    Esmée Morgan • Moreid • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Eva Holm • Kogane • Pookie
    Adnane Somerhalder • Yugen • Poukie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Elijahbuzz Mikaelson • Elijahbuzz • Elijie

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.


    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 20:30 ]

    Is Gab een klojo?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ging net icons zoeken en huilen want door jou kan ik geen Morgan foto meer zien zonder eerst naar zn wenkbrauwen te kijken


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    (...)

    Wejow zo geil tbh. Ook bc ik heb Morgan en Reid, Noek Reid en JJ, jij JJ en Emily. Stiekem moet Gab nu Emily en Morgan ship als user doen. Niet bc ik ship dat of zo bc i dont, maar dan is de cirkel compleet. HAHAHAHA doei gaat ze toch nooit doen


    JA SAME. mAar tbh als Gab weer kan veranderen ga ik al matchen met haar, dus dan matchen wij sowieso ook niet meer. Hehehehe.
    JE ICON IS CUTE THO. Ik heb die foto volgens mij in zwart wit op m'n mobiel. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik bedacht me dat ik morgen ook moet werken aka eerst om 9:00 bij de kapper zijn, dan school tot 15:10, dan werken tot 18:00 en ik ga alweer veel te laat slapen als je kijkt naar hoelaat ik op moet en dan ook nog hoe lange vermoeiende dag ik heb. Ik ga morgen huilen om het leven.


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    Ik ging net icons zoeken en huilen want door jou kan ik geen Morgan foto meer zien zonder eerst naar zn wenkbrauwen te kijken


    HAHAHAHAHAHAHHA IK HOU VAN MEZELF HAHAHAHAHAHA geweldig tbh. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    JA SAME. mAar tbh als Gab weer kan veranderen ga ik al matchen met haar, dus dan matchen wij sowieso ook niet meer. Hehehehe.
    JE ICON IS CUTE THO. Ik heb die foto volgens mij in zwart wit op m'n mobiel. (wbw)


    Ah verdomme HAHAHA
    YASH HEHEHE (wbw)


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    Ik bedacht me dat ik morgen ook moet werken aka eerst om 9:00 bij de kapper zijn, dan school tot 15:10, dan werken tot 18:00 en ik ga alweer veel te laat slapen als je kijkt naar hoelaat ik op moet en dan ook nog hoe lange vermoeiende dag ik heb. Ik ga morgen huilen om het leven.


    Wajow ik ga ook wel huilen voor jou tbh. Ik zou dood gaan inderdaad tbh. HAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moreid schreef:
    (...)

    Ah verdomme HAHAHA
    YASH HEHEHE (wbw)


    MAAR TBH jij kan op Pagets bday (omg) weer veranderen, dus dat is nog voordat Gab en ik gaan. HAHAHA. tenzij je maar een maand gm hebt gedaan bc dat weet ik niet. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Wajow ik ga ook wel huilen voor jou tbh. Ik zou dood gaan inderdaad tbh. HAHAHA


    Tbh. Maaaar. Daarna heb ik wel vakantie. *O*


    "Family don’t end in blood”

    Lieke. Is het heel erg als ik lads gewoon niet vertaal. Want. Hoe tf spreken jongens van 20 elkaar aan in het Nederlands, al helemaal als ze soort van posh zijn maar toch ook niet. Lol. RIp. en sowieso zeg ik lads echt heel vaak dus hou ik het erin. #savage #livingontheedge


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    waarom doe ik de hele tijd hashtags dat kan echt niet


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jemily schreef:
    (...)

    MAAR TBH jij kan op Pagets bday (omg) weer veranderen, dus dat is nog voordat Gab en ik gaan. HAHAHA. tenzij je maar een maand gm hebt gedaan bc dat weet ik niet. :')


    OH JA nee dan kan ik alweer hehehehe geil. Dan ga ik nog een cm ship doen tbh bc goede leef

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 1:20 ]


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    (...)

    Tbh. Maaaar. Daarna heb ik wel vakantie. *O*


    Oh dat is zeker bae. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    Lieke. Is het heel erg als ik lads gewoon niet vertaal. Want. Hoe tf spreken jongens van 20 elkaar aan in het Nederlands, al helemaal als ze soort van posh zijn maar toch ook niet. Lol. RIp. en sowieso zeg ik lads echt heel vaak dus hou ik het erin. #savage #livingontheedge


    Dude. HAHAHAH. Nee, maar lads kan wel vind ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moreid schreef:
    (...)

    OH JA nee dan kan ik alweer hehehehe geil. Dan ga ik nog een cm ship doen tbh bc goede leef


    Ja dat vind ik zeker wel een bae idee tbh. HEHEHEHE


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IK had bijna, lees BIJNA, dit topic in de spot gezet HAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you