• Ik heb vandaag een geweldige website gevonden waar je kunt testen hoe de helden uit jouw verhalen ruiken! Het is heel serieus en wetenschappelijk en ik wil dolgraag weten wat voor dromerige geur de hoofdpersonen uit jullie story/fanfic/boek/dagdromen hebben. (nerd)

    What does your hero smell like?

    Ik heb het getest voor twee personages uit mijn non-fanfic (het Lepelverhaal, mocht iemand dat wat zeggen) en voor twee Harry Potter helden uit een wel-fanfic.

    Lek - candles and fantasy (best wel perfect, tbh)
    Pelle - candles and wilderness (ook heel erg mooi)

    Remus Lupin - tube socks and the desert (dit klinkt als een belediging? idk)
    Sirius Black - whipping cream and fantasy (ik wed dat hij dit geweldig zou vinden, want deze geur klinkt zelfs al als een innuendo, jeminee)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voldemort ruikt naar blackberries and envy.
    Zelf ruik ik naar donuts and longing (met achternaam) en zonder achternaam naar football and pride.
    Serdaigle ruikt naar streams and winter.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Whaha geweldig dit!

    Castiel = Pepperoni and honor.
    Dean = Wine and comfort.
    Lol als het nou gewoon alcohol in het algemeen was, dan had ik het logischer gevonden haha


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ron Weasley: Clean sheets amd Deja Vu.

    Whut? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voldemort ruikt naar blackberries and envy :8
    En zijn meer-menselijke kant (Tom Riddle) naar cattle and the jungle

    En ik ruik naar fox fur and clouds. What.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kennelijk ruik ik naar leer en een nieuwe auto :')
    En mijn kat, Pim, naar pindakaas en staal. (Zou wel verklaren waarom hij soms zo stinkt, hahahahah)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 17:14 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ruik naar wax en zwaartekracht. Damn, ik ben zo aantrekkelijk, iedereen valt op mij (of eigenlijk door mij). (cat)
    Enjolras naar motor oil and nebulae??
    Grantaire naar oatmeal and virility??
    Dit klopt zo niet voor mijn gevoel HAHA
    Marius ruikt naar peaches and dreams en dat is wat mij betreft 100% toepasselijk, wauw.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oké, ik heb de beste gevonden, mensen. Geen enkele andere kan deze nog verslaan wat mij betreft. (nerd)

    Quizlet smells like... ink and fate.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Matty Meijer (moi) ruikt naar goose down en thunder. Hm? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Oké, ik heb de beste gevonden, mensen. Geen enkele andere kan deze nog verslaan wat mij betreft. (nerd)

    Quizlet smells like... ink and fate.


    OMFG DIT IS FUCKING MEANT TO BE slayyyy


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn topics c:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead