• BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
    OP ZONDAG 2 APRIL 2017 IN AMERSFOORT
    GAAN EVA EN LIEKE TROUWEN. (wedding)
    WIE KOMEN ER? MELD JE AAN VERDOMME bitches
    - EVA (duh)
    - LIEKE (duh)
    - ESMEME
    - GABRIËLALALALA
    - ADDIE




    CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS.


    BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNENFAV VROUWEN (cool)

    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)

    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Prentiss • Jemily • Piekie
    Gabriëla Wood • Benoist • Paakie stan
    Esmée Reid • Moreid • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Eva Holm • Kogane • Pookie
    Adnane Somerhalder • Yugen • Poukie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Elijahbuzz Mikaelson • Elijahbuzz • Elijie

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.


    deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.



    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 19:44 ]


    "Family don’t end in blood”

    Kogane schreef:


    Danmarks Dynamite.

    ik wil de hele tijd al geile foto's naar addie sturen maar ik vergeet het steeds


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    dat klonk net alsof ik nudes stuur hHAHAHAHA DOEI


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Waarom is zij zo kut dan? ik wil al de tea
    Ik heb dus echt zoveel moeite met Clary, ik haat haar. Ze doet alsof ze alles weet, maar ze weet niks. Ze is super egoïstisch en fucking dom en haar relatie met Jace is ook dom. Ik haat Jace ook dus eigenlijk zijn ze een goed stel maar ze zijn gewoon fucking kut. Ik kan haar gezichtsuitdrukkingen niet eens meer uitstaan tbh


    Nou ja, alles letterlijk alles draait altijd om Elena. En ze is (was) dan wel de hoofdpersoon, maar toch. Altijd als er een probleem of zo was dan had het met haar te maken. En in seizoen zeven en acht zit ze er niet eens meer in (nou ja ze komt in de laatste episode van seizoen acht weer omdat dat de laatste tvd episode ooit is) maar alsnog vinden ze manieren om alles om haar te laten draaien. bc het is altijd like 'damon doe dit niet denk aan elena' 'oh nee cade heeft elena dr kist met dr slapende lichaam gestolen let's all save elena' 'oh wat zou elena hiervan denken als ze weer wakker wordt'. En ook kan zij letterlijk nooit wat fout doen. Als de andere personages iets fout doen dan is er 100000 jaar haat maar als elena iets fout doet is ze binnen 3 seconden vergeven. like alle andere personages (nja behalve de villains en zo maar dat is logisch) houden van haar.


    "Family don’t end in blood”

    kan iemand mijn os lezen en mij helpen hoe ik nu verder moet bc ik zit vast en hij is veel te kort en ik kan het ook niet zo laten eindigen bc dat is een beetje een abrupt einde


    "Family don’t end in blood”

    Tbh ik wilde sturen Nina Dobrev is kut en Elena Gilbert is een aansteller. MAAR OP ZICH Es verhaal is beter. HAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moreid schreef:
    kan iemand mijn os lezen en mij helpen hoe ik nu verder moet bc ik zit vast en hij is veel te kort en ik kan het ook niet zo laten eindigen bc dat is een beetje een abrupt einde


    sTuur maar. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moreid schreef:
    kan iemand mijn os lezen en mij helpen hoe ik nu verder moet bc ik zit vast en hij is veel te kort en ik kan het ook niet zo laten eindigen bc dat is een beetje een abrupt einde


    I can help.


    Danmarks Dynamite.

    Jemily schreef:
    (...)

    sTuur maar. (wbw)


    YASH thank you it's on his way


    "Family don’t end in blood”

    IK WIL ZO HARD SXHREEUWEN IK BEN ZO KLAAR


    Danmarks Dynamite.

    Benoist schreef:
    (...)

    I can help.


    YASH thank you it's on his way


    "Family don’t end in blood”

    Moreid schreef:
    (...)

    Nou ja, alles letterlijk alles draait altijd om Elena. En ze is (was) dan wel de hoofdpersoon, maar toch. Altijd als er een probleem of zo was dan had het met haar te maken. En in seizoen zeven en acht zit ze er niet eens meer in (nou ja ze komt in de laatste episode van seizoen acht weer omdat dat de laatste tvd episode ooit is) maar alsnog vinden ze manieren om alles om haar te laten draaien. bc het is altijd like 'damon doe dit niet denk aan elena' 'oh nee cade heeft elena dr kist met dr slapende lichaam gestolen let's all save elena' 'oh wat zou elena hiervan denken als ze weer wakker wordt'. En ook kan zij letterlijk nooit wat fout doen. Als de andere personages iets fout doen dan is er 100000 jaar haat maar als elena iets fout doet is ze binnen 3 seconden vergeven. like alle andere personages (nja behalve de villains en zo maar dat is logisch) houden van haar.

    oOOOOHHHH vreselijk. Dan is de show - of in ieder geval haar character en de anderen lol -eigenlijk best slecht geschreven, want dat is zooooo fucking Mary Sue.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    weetje kan iedereen gewoon even op mijn acocunt gaan en spammen???? like ik moet zo weg maar ik wil wel mijn 10k???


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    weetje kan iedereen gewoon even op mijn acocunt gaan en spammen???? like ik moet zo weg maar ik wil wel mijn 10k???


    Ja hoor HAHAHA. Geef je wachtwoord maar. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Benoist schreef:
    IK WIL ZO HARD SXHREEUWEN IK BEN ZO KLAAR


    WAT IS ER


    stay safe because I like being alive at the same time as you