• Once Upon a Time RPG





    Er zijn al een hele boel Once Upon a Time topics gekomen en gegaan. Maar ik miste eigenlijk een normaal Once Upon a Time topic, zonder 'speciale verhaallijnen'. Dus daarom had ik iets van: waarom open ik het niet zelf?
    Dus bij deze een kersvers Once Upon a Time topic.

    Dit topic heeft een beetje dezelfde verhaallijn als mijn eerdere OUAT topic: A New Curse. Alle 'seizoenen' van Once Upon a Time zijn min of meer afgelopen en de sprookjesfiguren zijn gelukkig. Ze gingen allemaal naar hun eigen thuis.
    Maar dan, volkomen onverwachts, komt er een nieuwe vloek aan! Deze vloek neemt alle mensen uit The Entchanted Forest mee. Wie heeft dit gedaan? Waarom zijn ze terug?
    Het rare is ook dat het geheugen van de karakters nog intact is en er magie in de stad bevindt. Zit er iemand tussen met duivelse plannen?


    REGELS:
    ~ De normale Quizlet regels, natuurlijk.
    ~ Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt.
    ~ Bezette FaceClaims NIET gebruiken.
    ~ Minstens 50 woorden per post.
    ~ NIET andermans rol bespelen, tenzij het is afgesproken.
    ~ Figuranten mogen bespeelt worden, behalve als deze al bezet zijn.


    ROLLEN:
    Jongens:
    Gereseveerd ~ DarkOne
    Edmund Nacasia ~ FC: Timur Simakov ~ Kenopia
    Gereseveerd ~ FC: Cameron Dallas ~ JoSnape

    Meisjes:


    Quinn Dragon ~ FC: Daria Sidorchuk~_Orphan_
    Ava Child ~ FC: Emma Watson ~ Vesania
    Jo Child ~ FC: Emma Watson ~ JoSnape
    Elizabeth Mills~ FC: Onbekend voor mij ~ Grimmlove
    Gereseveerd ~ DarkOne
    Gereseveerd ~ FC: Rachel Hilbert ~ Syd_ Baby






    LIJSTJE:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    ROLLENTOPIC ~ PRAATTOPIC

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 18:05 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Shigeru schreef:
    Ik was aan het kijken.

    Maar toen vond ik de film Pan interessanter.

    Daar heb ik het kettinkje van gekocht xD


    Never grow up, it's a trap.

    Naam:

    Edmund 'Ed' James Nacasia

    Edmund: Fortunate protector - English
    James: Supplanter - English
    Nacasia: Gifted - Latin







    "Bite me."

    "They were right to
    be afraid of him."


    ”It was a good plan...
    Until now."


    ”I'm deadly sweetheart."


    • Geboortedatum:
    19 winters jong. Geboren op een koude 11 december. Sagittarius

    • Innerlijk:

    • Angsten:

    • Uiterlijk:

    • FC: Timur Simakov


    • Verleden:
    Vader •
    Moeder •
    Zus •



    • Extra:


    Even alvast een begin (:


    "Rebellion's are build on hope"

    _Orphan_ schreef:
    (...)
    Daar heb ik het kettinkje van gekocht xD

    Awesome 🎉🎉


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mag ik meedoen? Kan ik nog een meisje reserveren?
    ~ Met als FC: Rachel Hilbert

    Syd_Baby schreef:
    Mag ik meedoen? Kan ik nog een meisje reserveren?
    ~ Met als FC: Rachel Hilbert

    Of course! Ik zet e er even bij.


    Never grow up, it's a trap.

    Shigeru schreef:
    Ik was aan het kijken.

    Maar toen vond ik de film Pan interessanter.


    Oh god, Pan :'D Die film vind ik persoonlijk echt zó onlogisch (I mean, het verhaal van Wendy en die stuff gebeurt voor de wereldoorlogen, hoe kan Peter dan pas Peter Pan zijn geworden tijdens die oorlogen? ;D Oké ik ben te kritisch ik stop al)


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Oh god, Pan :'D Die film vind ik persoonlijk echt zó onlogisch (I mean, het verhaal van Wendy en die stuff gebeurt voor de wereldoorlogen, hoe kan Peter dan pas Peter Pan zijn geworden tijdens die oorlogen? ;D Oké ik ben te kritisch ik stop al)

    Wauw 😂 Ik kijk hem gewoon omdat ehh, geen idee. Om OUAT uit te stellen. Of zo. Ik stel alles uit.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Shigeru schreef:
    (...)
    Wauw 😂 Ik kijk hem gewoon omdat ehh, geen idee. Om OUAT uit te stellen. Of zo. Ik stel alles uit.


    Ja wat? Ik weet dat de tijd in Neverland messy is, maar sinds wanneer kan hij terug in de tijd? Oké ik zou stoppen lama
    MAAR OUAT IS LEUK


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Ja wat? Ik weet dat de tijd in Neverland messy is, maar sinds wanneer kan hij terug in de tijd? Oké ik zou stoppen lama
    MAAR OUAT IS LEUK


    Ik vind Pan wel een grappige film.

    DAT WEET IK


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Vesania schreef:
    (...)

    Oh god, Pan :'D Die film vind ik persoonlijk echt zó onlogisch (I mean, het verhaal van Wendy en die stuff gebeurt voor de wereldoorlogen, hoe kan Peter dan pas Peter Pan zijn geworden tijdens die oorlogen? ;D Oké ik ben te kritisch ik stop al)


    Okee maar even! Ik keek die film met mijn kamergenoot van het weekend en dat was het eerste wat ik zei toen de film was afgelopen ahahaha.


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Okee maar even! Ik keek die film met mijn kamergenoot van het weekend en dat was het eerste wat ik zei toen de film was afgelopen ahahaha.


    Ghehe
    Join the squad van mensen die de film onlogisch vinden! Ik moet eens stoppen met spammen, sorry abo hebbers!


    obsessive rage

    Mag ik een meisje reserveren?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zou ik misschien Alissa Violet mogen verwisselen naar Emma Watson als zus van Ava Child?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Joey      Gold
    "I am Broken, A Fox, A Snake. I'm Joey..."

    ROL




    NAAM


    Joey Mortem
    De betekenis van Joey is, God zal toenemen, Joey doet niets met deze wetenschap en het boeit het ook totaal niet wat zijn voornaam betekent. Hij vind het veel leuker om zijn voornaam zo uit te spreken, Jealous Old Evil Youth.
    Gold betekent Goud.


    LEEFTIJD


    Joey was 16 toen hij op Neverland kwam. Hij leeft al een tijdje op Neverland en is oorspronkelijk ook 24.
    Zijn sterrenbeeld is een Stier

    "You Killed People In Your Mind..." She Said, "Oh... Not Only In My Broken Mind Darling..."

    INNERLIJK



    -Fantasierijk
    -Boekenwurm
    -Zorgzaam
    -Sterk
    -Ambitieus
    -Wijs
    -Sarcastisch
    -Vals
    -Sluw
    -Wraakzuchtig
    -Sadistisch

    Joey laat meestal zijn slechte kanten zien die zijn ontwikkeld door zijn verleden. Hij vind het geweldig andere pijn te doen, fysiek maar vooral mentaal. Hij doorziet mensen snel op hun zwaktes en je moet ook uitkijken wat je tegen hem zegt want hij kan een gevatte opmerking terug geven. Hij is niet bang om problemen te krijgen door wat hij zegt. Integendeel, hij vind negatieve aandacht zelfs leuk. Veel mensen zien hem als een Vos of een Slang. Hij is dat gaan geloven.
    Toch heeft Joey ook positieve eigenschappen, alleen verbergt hij die, diep, diep vanbinnen. Hij houdt enorm veel van lezen en heeft een rijke fantasie. Vaak doet Joey zich voor alsof hij dom is, om op een moment waarop mensen denken dat het hem toch niet gaat lukken, iedereen kan verassen. Joey heeft een groot verantwoordelijkheid gevoel. Vooral voor zijn kleinere zusje Leslie. Hij mist haar wel maar laat dat niet merken. Daar word je zwak van.


    "I Didn't Know I had Permission to Murder and to Maim..."

    UITERLIJK



    - Face Claim | Cameron Dallas
    - Bruin haar
    - Lichte huidskleur
    - Blauwe ogen
    - Lang
          - Joey heeft niet het gevoel dat er iets mis met zijn lichaam is. Hij is blij met zijn uiterlijk en vind zichzelf stiekem best knap. Dat zou hij nooit tegen iemand zeggen, hij zou überhaupt niet over zijn uiterlijk beginnen waar iemand bij zou zijn.

    "What do You Have?" "This? This is A Gun, And the Bullet is For Your Head..."

    GESCHIEDENIS


    Joey is toen hij 9 werd met Leslie naar de mensenwereld vertrokken omdat zijn vader, Rumple, enorm bezeten werd door een demon en daarom een gevaar vormde voor Joey en Leslie. Joey had het nooit leuk bij zijn vader terwijl de vierjarige Max Jones, de zoon van de vijand van zijn vader, het wel leuk had thuis. Joey werd jaloers en nog voordat hij en Leslie vertrokken naar de echte wereld nam hij Max mee en legde hem voor de deur van een random huis in Intertown. Zelf werd hij ook bij een familie geplaatst samen met Leslie. Jammergenoeg voor Joey en Leslie kwamen hun terecht in een gezin die bijna even erg was als Dail. Ze sloegen, scholden en sloten de kinderen buiten. Joey deed erg beschermend over zijn 3 jaar jongere zusje terwijl hij op school elke dag in elkaar werd geslagen door pesters. Zijn pleeg ouders deden er niets aan, integendeel, ze sloegen Joey en Leslie ook. Daardoor is de eigenschap, sterk, ontwikkeld. Joey heeft geleerd om zijn zwaktes af te sluiten zodat de pesters hem niets meer konden doen. Joey was 17 toen hij naar Neverland ging. Daar bleef hij een paar jaar om vervolgens terug gehaald te worden door zijn vader, Rumple.


    "Do You Hear The Silence? Thats The Silence You Become. Death..."

    ANGSTEN


    - Faalangst
          - Joey is bang om uitgelachen te worden wanneer hij iets fout doet en heeft daarom ook grote hekel aan een presentatie houden. Hij zou er alles tegen doen om te vermijden om voor een grote groep mensen iets informatiefs te vertellen. Als het gaat om zijn eigen 'Evil' plannen is het een ander verhaal.
    - Gepest worden
          - Joey is vroeger erg gepest en heeft naar ook trauma's aan over gehouden. Hij praat er niet meer over maar voelt zich nog altijd zwak als hij een van die pesters tegen komt, terwijl hij weet dat hij nu sterker is.
    - Zwak zijn
          - Hij heeft altijd geleerd dat zwak zijn slecht is. Joey is gepest en geslagen. Wanneer zijn zwaktes naar boven werden gehaald werd het altijd erger. Zijn zusje was altijd een zwakte voor hem geweest, maar toen ook zij naar school ging en werd gepest om Joey pijn te doen heeft hij alle zwaktes uit gezet.
    - Lief hebben
          - Lief hebben is een ander woord voor Zwak zijn. Want door liefde word je zwak. Je denkt dat je iemand moet beschermen en dat gaat van jezelf af.
    - Geliefd worden
          - Als je geliefd word kan jij ook iemand terug lief hebben. Joey wil door niemand geliefd worden omdat hij dan bang is om het persoon ooit een keer Lief te hebben.

    "I Want To Be a God, Kill One Man, A Murder, Kill a Million, Conqueror... Kill Them All, A God..."

    RELATIES


    Vrienden | Joey wil geen vrienden omdat het dan zwaktes van hem worden.
    Liefde | Joey zegt dat hij liefde haat. En dat doet hij ook. Maar als je diep in hem kijkt, zie je dat er toch iets voor een meisje begint te groeien. Héél langzaam.

    FAMILIE


    - Vader | Rumple
          - Joey haat zijn vader. Hij wil hem nooit meer vergeven over wat hij Joey en zijn zusje heeft aangedaan.
    - Moeder | Onbekend
          - Joey kent zijn moeder niet en heeft daar ook geen problemen mee.
    - Broer | Odin | Dean
          - Joey kent Odin niet goed. Odin is weggelopen toen Joey 5 was en heeft vervolgens zijn naam veranderd naar Dean.
    - Broer | Bae | Neal
          - Joey kent Neal ook niet enorm goed. Neal ging weg toen Joey 3 was.
    - Zus | Leslie
          - Leslie betekent voor Joey enorm veel. Toch laat hij dat niet altijd merken. Leslie woont nog bij zijn stiefouders.

    "Welcome to the Land of the Broken Minds..."

    WAPENS



    - Kracht
          - We kunnen niet zeggen dat Joey niet sterk is. Hij kan wel degelijk zware dingen tillen, maar echt zo sterk dat je denkt dat je nooit van hem zou kunnen winnen met een gevecht is hij niet. Fysieke kracht is niet Joey's sterkste punt.
    - Tastbaar
          - Joey heeft een ding wat tastbaar is waar hij goed mee om kan gaan. Dat is een werpdolk. Joey kan goed en met beleid gooien en ook raken. Hij gebruikt het niet vaak maar voor het geval dat kan hij het wel.
    - Stem
          - Joey kan mensen goed mentaal beschadigen en dat doet hij dan ook graag. Hij zoekt de zwakke plekken van de tegenstanders snel op en praat er op een sluwe manier over. Joey's beste wapen is zijn stem.
    - Magie
          - Joey heeft geen magie maar kan zich prima verdedigen. Hij heeft er geen problemen mee dat hij geen magie heeft.


    "It's Al Inside Your Head..."

    EXTRA



    - Lievingsboek | Kroonsz
          - Joey vind het fascinerend op te lezen hoe een jongen zijn ziel aan zijn vader geeft en voor eeuwig blijft leven zonder dat hij dat wil.
    - Lievelingssprookje | De zeven raven
          - Joey houd veel van raven en vind het een mooie verhaallijn.
    - Lievelingsdier | Zwarte raaf
          - Raven zijn vrij, ze kunnen vliegen, gaan waarheen ze willen. Ook zijn ze zwart. Wat wil je nog meer?
    - Lievelingskleur | Zwart / Grijs
          - Een Duistere kleur vind Joey het mooist.
    "I Just Wanna Know What's on Your Mind, So I can Break You..."

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 12:56 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Zou ik misschien Alissa Violet mogen verwisselen naar Emma Watson als zus van Ava Child?


    Whoop whoop!


    obsessive rage