• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 14:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zijn er nog rollen vrij? (:

    Grapje, ik kijk scheef. Mag ik sowieso een vrouw? Ik doe misschien nog een man, maar dat weet ik nog niet zeker.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 12:38 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Hehehe gotta love the dramatic roles :9~


    Jocks zijn toch maar saai af. Yaas voor drama. :9~


    Heaven is a place that we all have


    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone





    Naam: Cristiano 'Chris' Ignazio Barone.
    Cristiano ~ aangewezene
    Ignazio ~ vurig

    Leeftijd:
    19 jaar. Geboren op 21 augustus wat hem dus een leeuw maakt.
    Grade:
    Senior.
    Status:
    Chris heeft een niet al te beste status. Hij is geen superatleet en ook geen genie, hij gaat eerder de slechte kant op. Hij kan het niet helpen, op de een of andere manier komt hij altijd in de problemen. Dat is al heel lang zo. Hierdoor heeft hij ook de status van dé bad boy bereikt.
    Innerlijk:
    Chris' karakter kent vele kanten. Sommige punten passen totaal niet bij elkaar en anderen gaan perfect samen. Ten eerste is hij, wanneer hij je mag, een goede vriend. Hij komt makkelijk voor zichzelf en anderen op en zal achter zijn vrienden staan. Met Chris erbij weet je zeker dat niemand je tegen gaat zitten, behalve hij zelf natuurlijk. Al zal hij dan nog wel mild voor je zijn, of tenminste proberen. Chris is namelijk erg eerlijk en kan soms zijn mond niet houden. Hij zal zeggen wat hij denkt, hoe hard het ook mag zijn.
    Chris heeft veel lef. Hij durft dingen waar anderen niet eens aan durven te denken. Hij houdt gewoon van de kick die het geeft en hij kan er dus ook behoorlijk ver mee gaan. Dit is dan ook de reden dat hij continue in de problemen komt. Hij kent geen gevaar en weet ook echt niet wat de grenzen zijn van wat eigenlijk wel en niet kan. Dit is waarschijnlijk een van zijn bekendste punten.
    Wat velen niet van deze jongen verwachten, is dat hij zich totaal niet druk maakt om de 'sociale ladder'. Hij vind het allemaal maar grote onzin, aangezien het je in het dagelijks leven helemaal nergens brengt. Mensen die alles doen voor status neemt hij dus sowieso niet al te serieus. Chris behandeld iedereen gelijk, tot je hem echt niet aanstaat of tegen gaat zitten. Dan kan hij het je namelijk ook heel moeilijk maken.
    Je kan zeggen wat je wil, maar Chris is erg charmant. Hij weet heel goed hoe hij mensen om zijn vingers moet wikkelen en maakt daar ook al te graag gebruik van. Zelfs als hij weet dat het niet gaat helpen. Proberen kan geen kwaad, right? Het feit dat hij een echte flirt is, gaat hier natuurlijk goed mee samen. Hij weet wat hij moet zeggen en hoe hij zich moet gedragen om toch enige indruk achter te laten.
    Chris is zelfverzekerd. Snel zal hij niet aan zichzelf twijfelen, altijd zeker van zijn zaak. Soms kan het wel eens overkomen alsof hij een ego heeft, maar dat is dan niet zijn bedoeling. Niet heel erg dan. Natuurlijk is hij ook wel eens onzeker, maar dit zal hij niet laten merken. Hij wil gewoon altijd sterk overkomen en hij zal daar ook alles aan doen.
    Chris is mysterieus. Niemand weet echt veel over hem en hij wekt vaak genoeg de indruk dat hij veel te verbergen heeft. Hij laat over zichzelf namelijk amper wat los, misschien als hij je echt vertrouwt. Over anderen kan hij echter genoeg vertellen. Hij weet namelijk heel goed hoe hij achter dingen moet komen, zonder zichzelf echt te betrekken. Het is wat hij vooral ziet als iets om zichzelf veilig te stellen. Chris kan soms behoorlijk roekeloos zijn. Hij leeft sowieso al als iemand niet doet. ("niet denken, maar doen"). Hij denkt niet altijd heel goed na over zijn acties, pas als hij weet dat hij een tactiek nodig heeft zal hij dat echt doen. Dan alsnog. Als dat fout gaat, gaat hij vaak alsnog op de roekeloze manier verder in plaats van even nadenken. Ook dit zorgt ervoor dat hij keer op keer in de problemen zit.
    Chris kan soms nogal kil of zelfs gevoelloos overkomen. Meestal komt het dan wel omdat iets of iemand het heeft uitgelokt, maar als hij eenmaal zo'n bui heeft komt hij er ook moeilijk uit. Dan moet je echt je best doen en een goed gesprek met hem voeren, of hem gewoon even met rust laten. Chris kan heel snel jaloers worden. Als hij echt om iemand geeft dan kan hij soms wat bezitterig worden. Hij is niet echt van het delen, dus jaloezie kan er al snel bij komen.
    Chris is behoorlijk brutaal. Lang niet iedereen is gediend van zijn grote mond en dat weet hij ook wel. Maar stiekem geniet hij van de reacties, dus hij blijft gezellig doorgaan. Ook is hij behoorlijk sarcastisch, iets wat je ook maar al te vaak zal horen.
    Tot slot kan hij soms behoorlijk agressief zijn. Zowel verbaal als fysiek. Hij zal liegen als hij zegt dat hij geen woedeproblemen heeft, maar het is wel zo dat hij ze meer onder controle heeft. Meestal. Als je hem echt kwaad hebt dan moet je uitkijken. Het maakt dan letterlijk niet uit wie voor hem staat, hij heeft het gewoon niet door tot hij de schade al heeft toegebracht..
    Uiterlijk: [FC: Zayn Malik]
    Chris is geen lelijke jongen, maar het is ook wel vrij belangrijk voor hem om er goed uit te zien. Chris heeft een ietwat getinte huidskleur. Deels door zijn afkomst en ook door de zon. Zijn huid kent vele, lichtere littekens. Verschillend in grootte en plaats. Hij heeft donkerbruin haar. Dit zit heel vaak anders, ook qua kapsel zelf. Hij houdt van variatie en dit zal je hier vooral zien. Bij deze twee kenmerken kunnen zijn donkere ogen niet missen. Ze hebben een donkerbruine kleur en bevatten vaak een ietwat uitdagende blik of twinkeling. Chris laat altijd een kort baardje staan, gewoon omdat hij dat beter vind staan. Hij heeft donkere wenkbrauwen die verder goed bij zijn gezicht passen. Verder heeft hij strakke kaaklijnen die zijn gezicht goed aftekenen, een rechte neus en vrij volle lippen die een rij witte tanden verbergen.
    Chris is vrij gespierd. Hij heeft een vrij duidelijke sixpack en sterke armen & benen. Dit heeft vele redenen. Sporten, vechtpartijen etc. Hij is zo'n 1.88 lang, waar hij wel tevreden mee is. Hij heeft niet echt een stijl, hij draagt wat hij leuk vind. Al zorgt hij er wel voor dat het een goed geheel is. Wel is hij erg gehecht aan zijn leren jack die hij nu een aantal jaar heeft. Chris heeft verschillende tattoos. Zijn rechterarm is bedekt door een sleeve en ook op zijn rechterarm staan er al wat. Verder heeft hij ze ook op zijn bovenlichaam, rug en benen. En hij is nog steeds niet klaar.
    Geschiedenis:
    Chris komt oorspronkelijk uit een gezin wat bestond uit zijn moeder, vader, broertje en zusje. Chris was echter de eerste en werd 19 jaar geleden geboren. Zijn moeder was destijds net 20 jaar en haar vriend was 25. Twee jaar later volgde zijn broertje en een jaar daarna zijn zusje. Zijn vader was geen lieverdje. Hij besteedde zijn tijd liever aan bankhangen en drugs, dan aan werk. Dit leidde al meerdere keren tot ontslag en uiteindelijk begon hij zijn geld te verdienen met drugs. Zijn moeder moest voor de kinderen zorgen en kon dus niet werken. Zijn vader was een erg agressieve man die vaak de klappen uitdeelde aan zijn familie. Chris ving verreweg het meeste op. Hij lijkt erg op zijn vader op veel vlakken dus dat botste vaak, deze jarenlange mishandeling heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat hij de jongen is die hij nu is.
    Ondertussen ging zijn moeder steeds vaker aan de drank en drugs, wat er uiteindelijk toe leidde dat de kinderen uit huis werden geplaatst. Dit is nu drie jaar geleden. Ze werden al snel opgevangen door hun opa. Chris heeft een erg sterke band met hem en is eigenlijk de enige van de familie waar hij nu nog contact mee heeft. Toch heeft deze positieve verandering Chris niet helemaal veranderd en is hij nog steeds de jongen die telkens in de problemen zit en het moeilijk vind om zich echt aan iemand te binden.
    Relaties:
    (....)

    Extra:
    ~ Hij is van Italiaanse afkomst en spreekt de taal naast Engels ook vloeiend. Ook Spaans spreekt hij behoorlijk goed.
    ~ Hij vertelt (bijna) niemand over zijn verleden. Enkel de mensen die echt dicht bij hem staan.
    ~ Zijn droom is om een tattooartist te worden.
    ~ Chris is al meerdere keren opgepakt voor verschillende misdrijven. Denk maar aan mishandeling, stelen, rijden onder invloed en drugs.
    ~ Hij heeft maar één angst en dat is verdrinken

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 15:13 ]


    El Diablo.

    Maak van mijn jongen z'n status maar dealer in het algemeen, dan handelt hij ook in alcohol en sigaretten.

    Mag ik als FC even Daniel Bederov reserveren?


    Dougal schreef:
    Zijn er nog rollen vrij? (:

    Grapje, ik kijk scheef. Mag ik sowieso een vrouw? Ik doe misschien nog een man, maar dat weet ik nog niet zeker.


    Sure! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan ik een vrouw reserveren? Ik heb wel al een tijdje geen RPG meer gedaan tho.


    She was always looking for more..

    Horvath schreef:
    Maak van mijn jongen z'n status maar dealer in het algemeen, dan handelt hij ook in alcohol en sigaretten.

    Mag ik als FC even Daniel Bederov reserveren?


    Ik zal het aanpassen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aargh, ik heb geen tijd, maar mijn hoofd wil een simpele RPG...


    Mhm?

    Ameliorate schreef:
    Kan ik een vrouw reserveren? Ik heb wel al een tijdje geen RPG meer gedaan tho.


    Geeft niks! Ik ook niet namelijk haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MabeI schreef:
    Aargh, ik heb geen tijd, maar mijn hoofd wil een simpele RPG...


    Damn, deze RPG is heel erg ingewikkeld hoor. Diepgaand plot enzo. :Y)
    Just kidding, you're very welcome natuurlijk c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh the memories.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Oh the memories.


    I know, I know. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    I know, I know. :3


    Durf ik dit aan?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Durf ik dit aan?


    Ja :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ja :Y)


    Neem jij weer Finn? (A)


    That is a perfect copy of reality.