• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 14:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jughead schreef:
    (...)

    Omg, Ira.


    Chira was goals. Maar oude ships mogen waarschijnlijk niet en ik doe denk ik ook niet mee :')


    I just caught the wave in your eyes

    SANNE


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga straks ook alle FC erbij zetten, dat was ik vergeten :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik wil echt meedoen maar ook weer niet wat een struggel


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ZeIda schreef:
    ik wil echt meedoen maar ook weer niet wat een struggel


    Join us!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    tbh altijd grootste struggle
    to virgin or not to virgin


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    tbh altijd grootste struggle
    to virgin or not to virgin


    hahahaha I know the feel man.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    hahahaha I know the feel man.


    but really though. like ga ik hem het label virgin opplakken or nah


    Heaven is a place that we all have

    Ziegler schreef:
    (...)

    Join us!


    Ik ga denk pasen wow maar wel leuke throwback


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alles is bijgewerkt. Klopt er iets niet? Let me know!


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jughead schreef:
    Yasss, mag ik een senior jongen reserveren? Hij doet atletiek. Faceclaim, Joe Collier.


    HEY SAARTJE.


    That is a perfect copy of reality.

    Is het eventueel nog mogelijk om een vrouwelijke rol te reserveren?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faolan schreef:
    Is het eventueel nog mogelijk om een vrouwelijke rol te reserveren?


    Sure! c: Ik zet je er zo bij


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ROXANA SAYEN "ROXY" PIERCE
    "I like to make people who hate me, hate me even more."

    NAME
    Roxana: English, meaning dawn or bright — pronounced rahk-SAN-ah
    Sayen: Native American, meaning sweet — pronounced SA-jen
    Pierce: from the given name Piers — pronounced PEERS

    Roxana wordt door het merendeel van de mensen Roxy genoemd.


    AGE
    18.


    GRADE
    Senior.


    STATUS
    Ze staat bekend als de opperbitch.







    HISTORY & FAMILY
    Eigenlijk komt Roxy uit een typisch Amerikaans gezin, al hebben haar ouders zich tot de top opgewerkt, waardoor ze redelijk wat geld hebben. Dit heeft ervoor gezorgd dat Roxy vaak alleen thuis was, slechts vergezeld door haar honden, maar dat vond ze geen punt. Op deze manier kon ze haar eigen ding doen zonder dat haar ouders ervan wisten. Juist doordat ze vaak weg waren, kon Roxy doen en laten waar ze zin in had, inclusief feesten en drinken. Ze is echter (nog) nooit in aanraking gekomen met justitie en zal doorgaan tot ze een keer merkt dat het fout gaat. Haar ouders geven haar per maand een flink bedrag zodat ze haar ietwat losbandige levensstijl — inclusief sigaretten, andere (party)drugs, drank en kleding — kan financieren. Roxy is dus enig kind, maar heeft een broertje of zusje echt niet gemist. Doordat ze de enige was, kreeg ze van haar ouders alle aandacht thuis. Ze hebben thuis altijd honden gehad, en voor Roxy was dit meer dan genoeg.


    LOOKS      FC = Kimmy Schram
    Roxy is niet de langste, maar ook niet de kleinste op school. Haar haarkleur verandert bijna per week wel. Ze heeft het ondertussen al blauw, paars en roze gehad en heeft het nu grijs geverfd. Deze kleur bevalt haar goed, dus voorlopig houdt ze het hierbij. Haar natuurlijke haarkleur is blond, maar dit weten weinig mensen omdat ze het zo vaak verft. Roxy heeft donkerbruine ogen en geen heel erg sprekende gelaatstrekken. Ze gebruikt vrij veel make-up en stift haar lippen vrijwel altijd in ofwel donkerrood, of bijna zwart. Haar kledingstijl is vrij casual en soms zelfs wat alternatief.


    CHARACTER
    clear-headed • curious • daring • persuasive • casual • deceptive • thorough • playful • too honest • determined • free-spirited • coarse • easily distracted • crass • ignorant • sly • tactless • treacherous • spontaneous • cantankerous • confident


    Roxy staat niet bekend als een vriendelijk meisje en dat is ze ook niet. Ze heeft de neiging om zichzelf tegen de rest van de wereld af te spiegelen. Op deze manier ziet ze juist de fouten en flaws van een ander, maar niet die van zichzelf. In tegenstelling tot veel meisjes die zich zo gedragen, is Roxy helemaal niet onzeker over zichzelf; niet over haar gedrag en niet over haar lichaam. Ze weet dat ze kan krijgen wat ze wil en is ook niet bang om hiernaar te vragen. Ook misbruikt Roxy soms mensen om te krijgen wat ze zelf wil. Hierdoor is ze nogal sluw en weet ze precies hoe ze een vraag moet stellen om haar doel te bereiken. Dit doet ze ook precies zo bij haar ouders, al geven zij haar wat ze ook maar wil hebben.
          Roxy is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken en ze kan nogal grof overkomen wanneer haar iets niet zint. Ze is niet bang om te laten merken dat iets haar irriteert. Verder staat ze open om nieuwe dingen te ontdekken en droomt ze er al sinds kleins af aan aan om een tatoeage te laten zetten. Hiervoor heeft ze echter wel een beetje de kriebels, want ze is bang voor naalden.




    EXTRAS
    — Likes: geld, haar twee langharige teckels, feestjes, dansen
    — Dislikes: school
    — Fears: naalden
    — Tics: ze haalt haar hand vaak door haar haar heen
    — Hobbies: feesten, met haar honden spelen/ze uitlaten
    — Clubs: ze zit in het dansteam van de school
    — Geaardheid: heteroseksueel
    — Overig: ze is linkshandig


    RELATIONSHIPS
    Caleb Montana • Roxy is een soort van 'vaste klant' van Caleb en haalt vaak haar benodigdheden bij hem. Eén keer, toen ze in een club was en daar een slechte drug naar binnen heeft gekregen, heeft Caleb lang bij haar in de wc gezeten om ervoor te zorgen dat alle stof uit haar lichaam verdween. Sindsdien waakt hij erop dat ze alleen maar spul van hem krijgt, omdat hij weet dat dat goed en 'gezond' is. Het tweetal belandt zo nu en dan wel eens high bij elkaar in bed en hier hebben ze verder geen problemen mee.

    Ayden Reynolds • Ayden en Roxy kunnen niet zo heel goed door één deur, al zit er niet per se een diepgaande reden achter. Ze kunnen het niet heel goed met elkaar vinden en ergeren zich aan alles wat ze doen. Hoewel ze samen in het dansteam zitten, troeven ze elkaar maar al te graag af.


    Jacintha Fray • Ondanks dat de beste vriendin van Jacintha en Roxy niet met elkaar op kunnen schieten, is er geen vijandigheid tussen Jacintha en Roxy zelf. Toch, wanneer de twee een keer ruzie hebben, zal Jacintha het vaak voor Ayden opnemen.

    Augustus Kinsley • Door gemeenschappelijke vrienden belanden Gus en Roxy nogal eens aan dezelfde tafel. Toch kunnen ze niet zo goed met elkaar overweg. Roxy vindt het heerlijk om hem een beetje te stangen en om hem op de kast te jagen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 22:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.