• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Perffect schreef:
    @Desierto, kan Chris hem op (illegale) avonturen nemen? Dan is de laatste wel wat.


    Suree


    El Diablo.

    Juni heeft nu een karakter in steekwoorden, iemand interesse in een relatie met d'r?


    That is a perfect copy of reality.

    Ameliorate schreef:
    @greenlight22, eigenlijk luistert ze overal wel naar. Zolang ze over muziek kan praten is ze al tevreden. Ze luistert denk ik vooral wel naar country achtige dingen, met een klein pop randje eraan, sowieso iets waar duidelijk gitaar in is verwerkt. Waar luistert hij graag naar?
    @McCrory, dat zou best wel kunnen. Is het goed dat ze dan goede vriendinnen zijn? Libby zal zich er wss voor schamen en hopen dat Ayden het niet ontdekt.
    @Brinvi, ik denk dat Libby haar erg zal mogen!
    @Perffect, leuk! Goede vrienden it is.
    @Faolan, hmm, ik kan zo snel even niets verzinnen. Volgens mij zijn ze best verschillend en zullen ze niet heel veel hebben om over te praten, maar Libby zou Jacinta niet onaardig vinden.
    @Sunrises, dat lijkt me wel goed passen. Miss dat ze vroeger dan ook samen op school hebben gezeten enzo, maar dat dat dan in High School is verwaterd. Ik denk dat Libby Stacey nog steeds aardig vind, maar gezien dat Stacey populairder is en Libby wat eigenaardige trekjes heeft, ze nu erg verschillen?
    @Desierto, misschien Chris als een soort broer en Cassie als wiskunde bijles?


    Sounds good ^^


    El Diablo.

    Iemand interesse in een beste vriendin voor zijn haar mannelijke/vrouwelijke personage? c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ameliorate schreef:
    Voor Libby zoek ik een beetje naar deze relaties:
    × Een beste vriend/vriendin wie Libby helemaal kan vertrouwen
    × Iemand wie vroeger haar beste vriendin was, maar waar Libby een crush op heeft gehad en toen de bff dit doorkreeg, werd het awkward
    × Andere vrienden/vriendinnen
    × Een muziekbuddy
    × Een vijand
    × Iemand die haar bijles kan geven in wiskunde
    × Een vriend/vriendin die haar soms een beetje introduceert op het drugsgebied, gezien ze er niet op tegen is maar wat aanmoediging nodig heeft.
    × Iemand die een soort grote broer is voor haar.
    × Een jeugdvriend/vriendin die een beetje uit elkaar zijn gegroeid.
    × Een crush (maybe kan ze hier goed bevriend mee zijn #friendzoned) jongen of meisje
    × Iets anders?


    Misschien heb ik hier Juni voor? Ik weet niet goed wat Libby's mening over sigaretten en dergelijke is?

    EDIT: ik heb er een meer dikgedrukt, omdat deze ook kan.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 22:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    @Marlow, idk maar Osckar gaat om met Chris (ook een badboy) dus misschien dat Juni en Osckar ook zo een relatie hebben?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ziegler schreef:
    Mr. not-so-golden-boy staat er (pagina 1.07, Augustus Kingsley). Voor hem ben ik op zoek naar wat dingetjes:
    — Beste vriend met wie hij steeds minder omgaat sinds hij Quarterback is, omdat deze vriend niet bij de jocks hoort #statusingewikkeld | Chris
    — Beste vriendin die hij al 100 jaar kent, tegen wie hij echt alles kan zeggen | Jacinta
    — Jock die hem opstookt om dingen te doen die hij eigenlijk niet wil doen | Vinchenzo
    — Nerd/geek/iemand die niet populair is tegen wie Gus altijd aardig is
    — Meisje dat Gus graag mee in bed zou willen krijgen, terwijl hij dat echt niet doorheeft (het liefste een cheerleader)
    — Vijand
    — Bijlesbuddy | Ayden
    — Iets anders?


    Sorry ik moet anders te veel doorlezen, dus bij dezen wat ik nog zoek voor Gus.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Matty, dan doen we dat!

    Ameliorate, dan laten we dat even op z'n beloop gaan tijdens de rpg?

    Deems, ik heb Jacinta?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Sunrises, dat lijkt me wel goed passen. Miss dat ze vroeger dan ook samen op school hebben gezeten enzo, maar dat dat dan in High School is verwaterd. Ik denk dat Libby Stacey nog steeds aardig vind, maar gezien dat Stacey populairder is en Libby wat eigenaardige trekjes heeft, ze nu erg verschillen?

    Ja! Dat klinkt goed! (:

    Ziegler schreef:
    (...)

    Sorry ik moet anders te veel doorlezen, dus bij dezen wat ik nog zoek voor Gus.


    Niet precies iets wat op je lijst staan, maar Juni is nogal bevooroordeeld tegenover de populaire/cheerleaders/jocks, dus erg aardig zal ze niet tegen 'm doen. Ik weet nog niet echt een relatie voor hun tho.


    That is a perfect copy of reality.

    @Ziegler, kan Osckar een crush op hem hebben?

    Dan staat hij soms ongemakkelijk te dralen bij het football veld en dan zwaait ie ongemakkelijk en druipt dan weer af


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ziegler schreef:
    Ziegler schreef:
    Mr. not-so-golden-boy staat er (pagina 1.07, Augustus Kingsley). Voor hem ben ik op zoek naar wat dingetjes:
    — Beste vriend met wie hij steeds minder omgaat sinds hij Quarterback is, omdat deze vriend niet bij de jocks hoort #statusingewikkeld | Chris
    — Beste vriendin die hij al 100 jaar kent, tegen wie hij echt alles kan zeggen | Jacinta
    — Jock die hem opstookt om dingen te doen die hij eigenlijk niet wil doen | Vinchenzo

    — Nerd/geek/iemand die niet populair is tegen wie Gus altijd aardig is
    — Meisje dat Gus graag mee in bed zou willen krijgen, terwijl hij dat echt niet doorheeft (het liefste een cheerleader)
    — Vijand
    — Bijlesbuddy | Ayden
    — Iets anders?

    Sorry ik moet anders te veel doorlezen, dus bij dezen wat ik nog zoek voor Gus.


    Deze? Maar Stacey is niet echt het type persoon die jongens graag in bed wil krijgen dus het kan ook gewoon dat ze een crush voor hem heeft?

    Perffect schreef:
    @Ziegler, kan Osckar een crush op hem hebben?

    Dan staat hij soms ongemakkelijk te dralen bij het football veld en dan zwaait ie ongemakkelijk en druipt dan weer af


    Haha that's cute! Ik vind het goed. Gus zal het overigens niet doorhebben haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sunrises schreef:
    (...)

    Deze? Maar Stacey is niet echt het type persoon die jongens graag in bed wil krijgen dus het kan ook gewoon dat ze een crush voor hem heeft?


    Prima! c:
    Gus zal dat dan ook niet doorhebben, omdat hij niet echt bewust bezig is met meisjes.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Desierto en Sunrises, top! Ik werk het morgen bij bij mijn relaties.

    @Faolan, prima, dan zien we wel hoe het loopt. :')

    @Marlow, misschien × Een vriend/vriendin die haar soms een beetje introduceert op het drugsgebied? Dat lijkt mij wel het meest toepasselijk.


    She was always looking for more..