• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    McCrory schreef:
    (...)

    Not to cause trouble or anything maar dat vind ik dan ook bij captain van teams and stuff. kinda..... & dit is not rude bedoelt of afkrakend or anything.


    Ik vind captains en dergelijke toch een iets minder "belangrijke" positie dan president / vice president, maar goed. Juniper zal nog voor geen miljoen president van de school worden, dus dat is mijn probleem niet. Haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Dat vind ik ook prima haha.
    Ik heb je rol nog niet doorgelezen, dus dit is niet daarop bedoeld dus pls neem het niet persoonlijk op, maar soms krijgen personages bepaalde posities wat totaal niet bij hun past, waar ze de eigenschappen niet voor hebben oid en dat vind ik altijd zo vreemd xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HAHAHAHAHAHAH LUCAS DIE PRESIDENT WORDT ZIE JE HET VOOR JE. Okay sorry binnenpretje.


    I just caught the wave in your eyes

    Wemel schreef:
    HAHAHAHAHAHAH LUCAS DIE PRESIDENT WORDT ZIE JE HET VOOR JE. Okay sorry binnenpretje.


    Dan ontploft de hele school.


    That is a perfect copy of reality.

    Brinvi schreef:
    Dat vind ik ook prima haha.
    Ik heb je rol nog niet doorgelezen, dus dit is niet daarop bedoeld dus pls neem het niet persoonlijk op, maar soms krijgen personages bepaalde posities wat totaal niet bij hun past, waar ze de eigenschappen niet voor hebben oid en dat vind ik altijd zo vreemd xd


    Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik begrijp je punt. Dat zeker. & kan daar bij in komen. Het is meer, ik vind dat je dan ook van teams weer try-outs voor captain e/d moet doen. & ik weet dat dit vaak gedaan word voor alle (ook prez & teams) aan het einde van het jaar, zodat je in het begin van het jaar kan reqruiten. Dus ik begrijp je punt dat zeker c; alleen ik vind het (persoonlijk) alleen oneerlijk als het dan alleen om President zou gaan en niet de huidige teams. Dat dus alleen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ahaaap, ik moet nog even kijken of dit ook voor Jem geld hoor.;3 qua,andere relaties andere stuff


    Hahaha alright. Misschien dat ze allang hebben en dat het wat gewoontjes wordt. Zodat het ietwat anders is dan een happy relationship haha


    El Diablo.

    Desierto schreef:
    (...)

    Hahaha alright. Misschien dat ze allang hebben en dat het wat gewoontjes wordt. Zodat het ietwat anders is dan een happy relationship haha


    Na ja het is niet wat je wilt noemen, want ongeveer anderhalf jaar geleden had Jem nog wat met Ayden dus ja het kan niet langer zijn dan anderhalf jaar en een beetje minder


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Iemand die ook een keer met Vincenzo heeft gevochten of ruzie heeft gemaakt ?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    nog ppl voor isaiah de aantrekkelijke rich boy met ptsd?


    Heaven is a place that we all have

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Na ja het is niet wat je wilt noemen, want ongeveer anderhalf jaar geleden had Jem nog wat met Ayden dus ja het kan niet langer zijn dan anderhalf jaar en een beetje minder


    Jaartje en 2/3 maanden ongeveer?


    El Diablo.

    ZeIda schreef:
    Iemand die ook een keer met Vincenzo heeft gevochten of ruzie heeft gemaakt ?


    Chris?


    El Diablo.

    McCrory schreef:
    (...)

    Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik begrijp je punt. Dat zeker. & kan daar bij in komen. Het is meer, ik vind dat je dan ook van teams weer try-outs voor captain e/d moet doen. & ik weet dat dit vaak gedaan word voor alle (ook prez & teams) aan het einde van het jaar, zodat je in het begin van het jaar kan reqruiten. Dus ik begrijp je punt dat zeker c; alleen ik vind het (persoonlijk) alleen oneerlijk als het dan alleen om President zou gaan en niet de huidige teams. Dat dus alleen ^^


    Sport is belangrijk op de school, dus dat zou ik zeker wel logisch vinden haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    we hebben gewoon binnen 9 uur ofzo een praattopic vol


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    nog ppl voor isaiah de aantrekkelijke rich boy met ptsd?


    ik heb Charlie en Luke haha


    I just caught the wave in your eyes

    Wemel schreef:
    (...)

    ik heb Charlie en Luke haha


    yas tbh


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have