• Hier komt ooit nog een lay-out :Y)

    Personages:
    Naam • Pagina • Yugen
    Caleb Montana • 1.05 • Horvath
    Gus Kingsley • 1.07 • Ziegler
    Cristiano Barone • 1.02 • Desierto
    Naam • Pagina • PeterMaximoff
    Naam • Pagina • Jughead

    Naam • Pagina • Ziegler
    Naam • Pagina • Desierto
    Naam • Pagina • Sunrises
    Naam • Pagina • Marlow
    Roxy Sayen Pierce • 1.06 • Dougal
    Ayden Reynolds• 1.07 • McCrory
    Naam • Pagina • Brinvi
    Jacinta Isabelle Fray • 1.07 • Faolan
    Naam • Pagina • Ameliorate
    Naam • Pagina • Greenlight22

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Marlow schreef:
    (...)

    Oooh, ze is zo'n type. HAHAHA. Nou ja, Juni is dust best wel bevooroordeeld, dus dat kan nog leuk worden.


    Tja als je parents geen geld hebben moet je je extra je best doen om credits te verdienen en een sublieme leerling te zjin he C: She tries. hahha x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Er staat een beginnetje van Jamie. Ik ben emt meer bezig


    Bowties were never Cooler

    Brinvi schreef:
    Even again want ik ben het helemaal kwijt D;

    Dit zocht ik voor Aliz
    - Best guy friend
    - Best girl friend
    - Friend with benefits
    - Very, very drunk hook-up
    - Ex
    - Iemand met wie ze een haat-liefde relatie heeft.
    - Ex-vriendinnen want het cheerteam die haar kinda dumpten toen ze niet meer kon cheerleaden
    - Eventuele crush, both ways
    - Iemand die ze bijles geeft[/]i
    - Iemand met wie ze vaak domme (lees:roekeloze) dingen doet
    - Movie buddy
    - Other stuff

    Als iemand interesse heeft, pls send GB want hier vind ik het niet meer terug vrees ik xd.


    Ik weet niet of Aliz het ooit met een meisje zou doen, maar ik zie Juni daar dus wel voor aan, vooral wanneer ze echt helemaal zat is. :'D

    Voor het schuingedrukte, ik ben er nog niet helemaal achter of ik Juni een meisje laat zijn dat wel kan leren en ook wel wat voor school doet, of dat ze niks voor school doet, omdat ze de vakken gewoon niet haalt en het al opgegeven heeft. Anders zou Aliz haar mogelijk bijles kunnen geven voor bepaalde vakken.


    That is a perfect copy of reality.

    McCrory schreef:
    (...)

    Tja als je parents geen geld hebben moet je je extra je best doen om credits te verdienen en een sublieme leerling te zjin he C: She tries. hahha x'D


    Hahaha, tja - je moet iets. Ik vraag me wel af hoe zij dan gekozen is, maar goed. Het lijkt me dat het namelijk voornamelijk rijke studenten zijn die geld in hun campagne kunnen stoppen etc.


    That is a perfect copy of reality.

    Yugen schreef:
    (...)

    YEAH SURE
    ALSO HEEL OFFTOPIC THE RING IS WEL ENG


    ECHT NIET. GEWOON EEN RAAR KIND DAT UIT EEN TV KRUIPT


    I just caught the wave in your eyes

    Marlow schreef:
    (...)

    Hahaha, tja - je moet iets. Ik vraag me wel af hoe zij dan gekozen is, maar goed. Het lijkt me dat het namelijk voornamelijk rijke studenten zijn die geld in hun campagne kunnen stoppen etc.


    Jacinta heeft veel bijdragen aan de campagnes voor Ayden gezien zij weet/ziet hoe hard ze werkt voor haar toekomst.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marlow schreef:
    (...)

    Hahaha, tja - je moet iets. Ik vraag me wel af hoe zij dan gekozen is, maar goed. Het lijkt me dat het namelijk voornamelijk rijke studenten zijn die geld in hun campagne kunnen stoppen etc.


    Naar mijn weet kan je het ook gewoon redden met een goede basis. Ja het is handig om papier te hebben (deze tijd technologie) om powerpoints te maken en dat soort dingen, maar je hebt ook schoolfunds die (kansarme) leerlingen ondersteunen. Daarnaast werkt ze ook nog bij (dus ja de dame heeft wel een druk leven dit jaar) Maar niet persé de rijke schoolkinderen hoeven dit te worden. Als je een sterke mening heb met een goede basis kom je daar ook. Daarnaast had ze veel hulp van Jacinta c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Marlow schreef:
    (...)

    Hahaha, tja - je moet iets. Ik vraag me wel af hoe zij dan gekozen is, maar goed. Het lijkt me dat het namelijk voornamelijk rijke studenten zijn die geld in hun campagne kunnen stoppen etc.


    Je kunt toxh ook knutselen


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Faolan schreef:
    (...)

    Yesh:3 wat zoek je nog voor hem/hen?


    to be honest sta ik echt nog voor alles open, ik ga zo wel pitten maar ik zal ook even naar Jacintha kijken ^^, Charlie is gewoon een edgy teenager. Luke eigenlijk ook maar uit dat een beetje anders. het zijn oude rollen en ik cringe als ik ze herlees.

    @Matzes what do you want ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Wemel schreef:
    (...)

    to be honest sta ik echt nog voor alles open, ik ga zo wel pitten maar ik zal ook even naar Jacintha kijken ^^, Charlie is gewoon een edgy teenager. Luke eigenlijk ook maar uit dat een beetje anders. het zijn oude rollen en ik cringe als ik ze herlees.

    @Matzes what do you want ^^


    Is goed! ^^ ik zoek voor Jacinta nog wel een paar dingen, maar zal straks eerst eens jouw rollen lezen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yu: geen idee. :'D

    Naomi/Jennifer: zolang het maar geen koninginnegedrag wordt en zo, haha. Dan ben ik er niet zo blij mee, tbh lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Idea: misschien dat mensen in de RPG moeten stemmen op de school president oid? Cause ik vind "wie het eerst komt wie het eerst maalt" altijd van die vreemde dingen bij dat soort posities ;xx


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faolan schreef:
    (...)

    Jacinta heeft veel bijdragen aan de campagnes voor Ayden gezien zij weet/ziet hoe hard ze werkt voor haar toekomst.


    Dat verklaart al wat, maar goed, nevermind what I said haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Brinvi schreef:
    Idea: misschien dat mensen in de RPG moeten stemmen op de school president oid? Cause ik vind "wie het eerst komt wie het eerst maalt" altijd van die vreemde dingen bij dat soort posities ;xx


    Not to cause trouble or anything maar dat vind ik dan ook bij captain van teams and stuff. kinda..... & dit is not rude bedoelt of afkrakend or anything.

    @matty ofc niet hahaha x'D Dan zou je ook nooit een goede president zijn ayee

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 23:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Desierto schreef:
    (...)

    Ooh yesss, maar ik denk dat Cassie hem dan ook wel leuk vind want ze doet niet zomaar iets voor haar ouders


    Ahaaap, ik moet nog even kijken of dit ook voor Jem geld hoor.;3 qua,andere relaties andere stuff


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.